Szukaj

Lista ocen Peugeot 306 II (198) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 268 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Tomek R.
Peugeot 306 II
Kombi 1.6 90KM 66kW
Tu można było by pisać dużo. Myślałem że zła opinia o francuzach jest mocno przesadzona, ale to wszystko prawda. Rzeczy drobne, które mi się ostatnio popsuły: nie mogę otworzyć tylnych lewych drzwi, opada mi osłonka przeciwsłoneczna od strony pasażera, padło ogrzewanie - pewnie spadła linka, nie działały wycieraczki, zatykają się głowicy spryskiwacza, złamał się boczeka od fotela, zaczeła skrzypieć kierownica, nie działa klakson. To wszystko...
4,0
~Lifestyle
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Kupiłem auto z migającą kontrolką AIR BAGu, miga w sposób który nie jest opisany w instrukcji tzn cały czas miga, ale wystarczy wsadzić rękę pod fotel kierowcy dotknąć parę kabli i już przestaje migać, po jakimś czasie znowu trzeba powtórzyć czynność :) Coś poprostu niestyka, ale nie mam czasu się tym bawić, ale urlop się zlbiża to sprawdzę gdzie nie ma styku. Raz mi się zdarzyło że w lewych drzwiach nie chciała się szyba opuszczać ani...
3,0
~Mariusz
Peugeot 306 II
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
w zimie tylna klapa leci na głowe - słabe siłowniki przy zimnym samochodzie; dobra rada - ogrzej wnętrze samochodu zanim otworzysz klape; pozatym w przy dużym mrozie i częstym otwieraniu tylnej klapy przerywają się przewody i siada tylna wycieraczka, głośniki w klapie oraz ogrzewanie tylnej szyby - jeśli masz problem z jedną tych rzeczy - sprawdź przewody prawy/lewy czarne przy tylnej klapie(widać je gdy jest otwarta); rypie się pilot od...
4,0
~gracz@o2.pl
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
drobne wymiany drążków, a wszystko to przez nasze drogi, trochę tłumik się podziurawił, ale do dzisiaj jestem samochodu pewny, wsiadam i jadę nawet najdalej. Ostatnio elektryka dała o sobie znać, fatalne wykonanie wiązki w drzwiach która sie przetarła pozbawiła mnie centralnego zamka, elektrycznych szyb i głośnika w prawych drzwiach. W serwisie do kupienia za 350 zł plus wymiana za 250, a ja znalazłem wiązkę za 50 i wymianę za 50 zł w...
1,0
~Michal
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
El. podnosniki do szyb dwie strony 40000km. Linka gazu pekla 50000km. Cefka z kablem wysokiego napiecia sie spalila sie przy 52000km. Kierunkowskaz lewy 100000km. Lewy reflektor ,kostka sie stopila. Czesta wymiana klockow chamulcowych 10-20 tys.km. Tarcze 80 tys. Miemozliwa wymiana zarowek do swiatel przeciw mglowych. Czesta wymiana zarowek do reflektorow i ustawianie reflektorow.
2,0
~mariusz
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
praktycznie regularnie co miesiąc jest coś do naprawy,częsta wymiana końcówek drążka kierowniczego, wahacza i stabilizatora,zwarcia w instalacji elektrycznej,cewka zapłonowa,cylinderki hamulca tylnego,pompka od spryszkiwaczy szyby,wszystkie przewody chłodzenia,ostatnio alternator zaczyna odmawiać posłuszeństwa,ciekną simeringi w dole silnika od strony paska rozrządu
4,0
~Bolek
Peugeot 306 II
Hatchback 2.0 S16 163KM 120kW
Odpadające plastiki w środku to standard w tego typu autach, czasem zaświeci się jakaś kontrolka aby po chwili zgasnąć, często zapycha się klimatyzacja. Niezidentyfikowany chłód w środku auta, które jest uszczelnione bardzo dobrze, testowane na myjniach nie przecieka nic do środka, nie wiem czemu tak się dzieje, bo bardzo przeszkadza w zimę.
3,0
~Czarko306
Peugeot 306 II
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Drobiazgów jest trochę przecież Francuz z krwi i kości.Jak masz welur na tapicerce to koniecznie załóż pokrowce, na kierownice też coś załuż po jakimś czasie powyciera się (teraz tego żałuję),podłoge się ciężko odkuża jakiś badziewny materiał,imitacja metalu na desce to malowanie może się porysować, niezbyt dobre mocowanie na gaśnice trochę się tucze.
3,0
~Piotrek
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
No tu czasem wyskakują pierdy. Oprócz wspomnianych wycieraczek, urwała mi sie linka maski a dokładnie zabezpieczenie linki przy uchwycie wewnątrz kabiny. Kiedyś miałem problem z prowadnica elektrycznej szyby (taki mały plastik na słupku drzwi) ale od jakiś 50000 km problemu nie ma. Fotel kierowcy zastygł w jednym położeniu i ani drgnie.
4,0
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
Auto od nowości było w rodzinie i raczej nie działo się z nim nic nadzwyczajnego. U mnie przez ost rok i 17 tyś km zawiódł raz ale za to porządnie. Dopiero 3 mechanik/ elektryk sobie z tym poradził. Kosztowało to 400 zl i złożyło sie na to parę rzeczy. Poza tym dziwnym wypadkiem tylko rzeczy eksploatacyjne. Olej zmieniam co 10 tys.
Peugeot 306 II