Szukaj

Lista ocen Peugeot 306 II (225) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 241 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jarek
Peugeot 306 II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
Mój egzemplarz jest po b. poważnych przejściach, na dokładkę naprawiany przez chłopów w stodole. Obawiałem się wszystkiego. I miła zaskoka. Nie gnije, zero rdzy (nie jest to mercedes czy VW by gnił), ceny części uważam za niskie, spalanie rewelacja - może dlatego ze wcześniejsze moje samochody paliły w mieście ponad 10 benzyny?. Przeglądy - naprawy typu końcówka drążka czy klocki wykonuję tam gdzie najtaniej bo trudno coś spitulić przy...
4,0
~BlurgH
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
Tutaj napiszę trochę więcej. Auto kupiłem w 2006 roku z przebiegiem 40kkm, z przeznaczeniem do jazdy po mieście/trasie w stosunku 70/30. Poza dzwonem, którego zaliczyłem i który szarpnął mnie na prawie 2,5k ( blacharka, chłodnica, elektryka ), robię praktycznie tylko elementy, które się zużywają. Wahacze, amortyzatory i sprzęgło zrobiłem tylko raz,dwa razy przepaliłem tłumik, żarówek, wycieraczek nie liczę. Koszty przeglądów - nie robię w...
3,0
~marek1610
Peugeot 306 II
Hatchback 1.8 101KM 74kW
Zużycie paliwa zależne od stylu jazdy, różnice naewt 4l/100km jeśli ktoś jedzie spokojnie a inny szybko, a że zachęca do szybkiej jazdy, więc przyjemności kosztują. Części broń Boże nie kupować w serwisie!!! Przykład: tylne klocki hamulcowe: seriws ponad 200 zł. grubość nowego klocka ok. 3 mm, zaminnik wysokiej jakości (fakt, po dużych rabatach) ok. 80 zł. grubość klocka ok. 6 mm i wchodzi w zacisk!!! Wnioski nasuwają się same.
5,0
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
Jak dla mnie rewelacja. Samochód nie chce spalić więcej niż 9 litrów. Przy jeździe miasto trasa i to niezbyt ekonomicznej wychodzi 7,5. Miasto w korkach do wspomnianej wcześnie 9. Przy jeździe do 130 po zachodnich autostradach można zejść do 5,5. Dodatkowa zaleta to 60 litrowy zbiornik. Przy pełnym zbiorniku można spokojnie pojechać z Łodzi do Krynicy Morskiej i wrócić z 1/4 zbiornika.
3,0
~CICHY
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Co do paliwa to przeciętnie. Nie za dużo ,nie za mało. Co do przeglądów to też standart. Trochę się zawieszenie czasem sypie (poduszki wahaczy ,itp) ale co do silnika to po 140 000 km poza standardowymi wymianami przewidzianymi przez producenta to wszystko właściwie gra. Tylko 1 minus. Jak już coś siądzie to duuuże koszty. Do dziś mnie kieszeń boli jak pomyślę ile zapłaciłem za wymianę całego sprzęgła.
4,0
~emiloles@op.pl
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
w mieście przy spokojnej jeździe to 8l/100 przy ostrej to 12l/100 ,za to na trasie przy obciążonym aucie do 120km/h wychodzi 6l/100km a przy 200km/h niestety powyżej 10l/100km ( wtedy auto musi swoje wziąść ).przeglądy da się wytrzymać, naprawy są naprawdę żadkie, ale nie polecam serwisów peugota( kilka razy drożej od stacji która zajmuję się naprwami francuzów)
3,0
~Kacper
Peugeot 306 II
Kombi 1.9 D 69KM 51kW
Samochód pali niestety dużo. Przy dynamicznej jeździe spalanie około 7.5l. Przy bardzo oszczędnej jeździe udało mi się zejść do 6.5l. Przy prędkościach autostradowych dramat na 15 litrach trochę ponad 150 km. Ogólnie rzecz biorąc silnika nie polecam niska kultura pracy spalanie dość wysokie jak na taką moc, dynamika żadna 20.7s do setki
5,0
~Reanimat
Peugeot 306 II
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
myślałem że będzie gorzej, jazda w miecie ok 7l/100km, na trasie udało mi się otrzymać o wiele mniej, zatankowane 65l po 1238km zapaliła się rezerwa, średnia prędkość na trasie ok. 110km/h, nie przekraczając 2500 obr/min na 5 biegu, zmiana biegów przy 2000 obr/min. przy szybkiej jeździe mamy wir w baku ale to normalne
2,0
~Lechube
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
Szybki, ale też żarłoczny. Konie lubią wypić. Przy ostrej jeździe w trasie nawet do 9 litrów, przy spokojnej 8 litrów. Miasto 10-11 litrów. Cały czas mowa o benzynie. Gdy założyłem gaz w trasie zawsze 10 litrów, miasto - 12 litrów. Nigdy nie udało się zejść poniżej 7 litrów, nawet gdy celowo starałem się to zrobić.
5,0
~Łukasz
Peugeot 306 II
Kombi 1.6 99KM 73kW
Koszty utrzymania samochodu są niskie. Największy koszt w obecnych czasach przy skomplikowanych naprawach to diagnostyka i robocizna. Na szczęście ja nie miałem takich problemów, chociaż nie można powiedzieć, że mało zainwestowałem w samochód. Przez 5lat to około 13 000 zł skrupulatnie licznych kosztów.
Peugeot 306 II