Szukaj

Lista ocen Peugeot 306 II (221) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 245 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bolek
Peugeot 306 II
Hatchback 2.0 S16 163KM 120kW
Jeśli ktoś jeździł hot-hatchami lub samochodami z tylnym napędem, wie jak nieprzewidywalne potrafią być miejscami takie auta. Owszem, szybki, dobrze pokonuje zakręty, ale jest duża szansa iż w zakręcie przód będzie chciał wyprzedzić tył. Porównałbym to z BMW E30 lub E21, naprawdę ostrzegam przed tym i nie polecam tego auta jako pierwsze z uwagi na układ jezdny, ale jeśli się opanuje umiejętność wychodzenia z zakrętów, to banan nie zniknie nam...
5,0
~306 FAN
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Autko prowadzi się świetnie. Dzięki skrętnej tylnej osi bardzo dobrze trzyma się drogi. Zwłaszcza na łukach i zakrętach, poprostu je kocha. Polecam poszeżyć opony aby poczuć możliwościtego auta 14/185/60 wystarczy. Niestety jego miękkie zawieszenie nie sprawdza się na naszych drogach.Ale które się sprawdza?? Oto wymiany jakie dokonałem przez 3 lata: tulejki wachaczy przednich, sworznie wachaczy, amortyzatory przód i tył, szykuje się wymiana...
4,0
~Jarek
Peugeot 306 II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
Super zawieszenie jak na takie auto. Wcześniej miałem alfe 145- wyjątkowe gówno - i nie ma co porównywać. 306 bije na głowę komfortem i trwałością. Nie ukrywam, że zaskoczony jestem b. miło. Nie porównuje do crv czy legacy lub camry - bo to inna półka. Natomiast zachowanie tego samochodu na przykład przy pokonywaniu zasp śnieżnych czy kolein w śniegu - rewelacja. Wybieranie nierówności - super.
4,0
~Łukasz
Peugeot 306 II
Kombi 1.6 99KM 73kW
Układ jezdny samochodu porównując do Audi Quattro nie powinien tu chyba dostać żadnej gwiazdki, ale porównuje do zwykłych samochodów. 306 pod tym kątem jest trwały i bezawaryjny. Ja w układzie jezdnym po 80 tys. km nie wymieniałem nic oprócz tulei wahaczy. Przy pokonywaniu zakrętów z wysoką prędkością samochód przechyla się co czasami może być niebezpieczne.
3,0
~Czarko306
Peugeot 306 II
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Już po 4 latach powoli zaczyna padać przednie zawieszenie potem tylne i trzeba się przygotować na spore wydatki (klocki hamulcowe,łączniki stabilizatorów,końcówki drążków kierow.przednie resory itp.),zawieszenie dobrze dobrane nie za miękkiei nie twarde na ostrych łukach poczujesz się pewnie.Robiąc samochdzik nie pomyśleli o polskich drogach :D
4,0
~Mariusz
Peugeot 306 II
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
ciekawa usterka po pierwszym roku ekspoatacji - coś się odkręciło w tylnym kole i niemożna było cofać?! usterka naprawiona w ramach gwarancji w serwisie; dziwnie zachowują się koła przednie po wpadnięciu w dziurę - czuć na kierownicy; po 4 latach do wymiany cały przód - najczęściej zaczyna się od prawej strony;
4,0
Peugeot 306 II
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
ciekawa usterka po pierwszym roku ekspoatacji - coś się odkręciło w tylnym kole i niemożna było cofać?! usterka naprawiona w ramach gwarancji w serwisie; dziwnie zachowują się koła przednie po wpadnięciu w dziurę - czuć na kierownicy; po 4 latach do wymiany cały przód - najczęściej zaczyna się od prawej strony;
5,0
~avalon mail gj1@op.pl
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Świetne prowadzenie, skuteczne hamulce. komfort bardzo dobry. Żadne poprzeczne uskoki czy koleiny nie wprawiają w "nerwowość" samochodu. Precyzyjny układ kierowniczy ze wspomaganiem, Wspomaganie nie jest "maślane" jak w wiekszości aut. trezba mimo wszystko troszke siły ale dzieki temu doskonale czujesz cały układ
5,0
~Jaszczur (www.306team.pl)
Peugeot 306 II
Hatchback 1.8 16V 110KM 81kW
W mojej wersji "XS" zawieszenie jest nieco twardsze i sztywniejsze niz w pozostalych. Typowo sportowa charakterystyka. Auto swietnie trzyma sie drogi. Jedynym minusem jaki zauwazylem jest strasznie duzy promien skretu jak na autko tak male gabarytowo :( Utrudnia manewrowanie w ciasnych miejscach.
5,0
~Kubacci
Peugeot 306 II
Cabrio 1.6 90KM 66kW
Samochod swietnie trzyma sie drogi. Wynika to pewnie z obnizonego srodka ciezkosci, niemniej efekt jest super! Dosc twarde zawieszenie + 225 opony i samochod jezdzi w zakretach jak po szynach. Jak przesadzisz - podsterowny. Bolem jest koniecznosc wymiany calej poloski przy zniszczonym przegubie.
Peugeot 306 II