Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Kombi

Krystian G., 4 lata temu
Silnik 1.4 8V 75KM 55kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 104 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 307 I Kombi 1.4 8V 75KM 55kW 2002-2005 - Oceń swoje auto
4,29
5% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Wygląd całkiem niezły , ale jak na kombi nie robi wielkiego wrażenia WOW , no cóż w końcu to żabojady projektowali. :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyspieszenie całkiem niezłe, ale przy załadowanym aucie katastrofa. Taki silniczek z kosiarki :P Na zimnym nieco głośniejszy jak w każdym silniku ale na ciepłym w środku prawie nie słychać. Co do spalanie to w mieście nawet 9l chlapnie jak na tak małą pojemność to trochę dużo . Moja v6 brała 12l w mieście :P a miała kopa!
3,0
Skrzynia biegów
Częsty problem z wrzuceniem biegu wstecznego
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Co do karoserii to plus za nadkola z przodu z tworzywa ( nie gniją przynajmniej) , ale tył już niestety tak ;/ Ogólnie jak w każdym aucie nie dbasz to ruda zje :)
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie co do benzyny nie mam zarzutu szybko się nagrzewa co jest plusem w zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kombi całkiem sporo miejsca , ale mogło by być odrobinke szersze .
5,0
Wyciszenie
Super przy jeździe nie słychać aż tak bardzo , dobrze wygłuszony jest .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lepiej nie pisać. Chłodnice mechanik mi szukał 3 dni zanim spasowała masakra!! Klakson kiepsko działa styki trzeba czyścić (do tego z czasem kierunkowskazy się wyrabiają i przeskakują a koszt naprawy jest dość spory (trzeba rozebrać całą kierownice). Mechanizm wycieraczek lubi przegnić a taki sam mechanizm bez silniczka ponad 100zł bez roboty a dostęp do niego kiepski przez rozbudowaną szybę z przodu. Szczerze to mógłbym pisać jeszcze długo , ale każdy ma swoje doświadczenia co do kosztów utrzymania Mogę jeszcze tylko dodać że za wymianę: tulei, końcówek drążków, regeneracji zacisków, klocków , tarcz z przodu, rozrządu, linki ręcznego, chłodnicy, przegubów zapłaciłem prawie 4 tys.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle. Olej pod pokrywą zaworów (poci się mimo wymiany uszczelki;/) , przepalony styk tylniego lewego światła - konsekwencja brak masy;/, nie działający klakson styki do czyszczenia , przełącznik migaczy przeskakuje samoczynnie na drugi migacz przy skręcie .
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nie doznałem :) Chyba że wyładowany akumulator się wlicza :P:P:P

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 8V 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 307 I Kombi