Karoseria
: Silnik zaledwie 90 KM, diesel, a pali jak dobe V6, ciężko zejść poniżej 8 litrów. Po co diesel?
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: kontrolki szaleją, alarm fabryczny działa jak chce,
Zawieszenie
: stuki, puki to normalka, poza tym dość sztywno
Karoseria
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Cicha praca, brak drgań, po chip tuningu z 90 na 105 nawet przyjemna jazda
4,0
Skrzynia biegów
jedynie czasem problemy ze wstecznym
4,0
Układ jezdny
sztywno ale pewnie. dość dobry komfort
Komfort
2,0
Widoczność
brak wyczucia przodu i tyłu. Małe lusterka, a z owiewkami w zasadzie brak lusterka prawego, porażka
4,0
Ergonomia
duży plus za sterowanie radiem przy kierownicy
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna klima to porażka, nie da się ustawić komfortowej tem, albo grzeje jak szalona, albo mrozi. dopiero po ok 10 min robi sie przyjemnie. Plus - szybko się nagrzewa zimą
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
prawie jak wan
4,0
Wyciszenie
silnik ok, gorzej z zawieszeniem na dziurach. Tłucze się niemiłosiernie szczególnie w kombi. Na równej drodze - czysta frajda
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
.Bez sensu Silnik zaledwie 90 KM, diesel, a pali jak dobe V6, ciężko zejść poniżej 8 litrów. Po co diesel?
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszce nie zawiódł w trasie a ma sporo przebiegu. A to że puka i stuka - przecież to francuz. No i ta elektronika
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
[l/100km]