Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Hatchback

marpalen1@wp.pl, 16 lat temu
Silnik 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Peugeot 307 I Hatchback 2.0 HDi 8V 90KM 66kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjny HDI od 4.5 do 6.5 litra zależnie od nogi na pedale gazu. Jak każde turbo pamiętać o rozgrzaniu przed ostrą jazdą i schłodzeniu po ostrej jeździe i będzie cacy cały czas. Nielubi ostrej jazdy na zimno , kłopoty pewne. Mam ponad setkę na liczniku i do dzisiaj nie muszę sie wstydzić na światłach. Olej wymieniam i uzupełniam tylko na przeglądach. Pomimo 90KM silnik elastyczny i nie wymaga nieustannej zmiany biegów. Pod górkę każdy benzyniak do 2.0 jest wyprzedzany.
4,0
Skrzynia biegów
Wchodzi trochę ciężkawo ale jet bezawaryjna.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny i pewny, prowadzi się jak gokart. Na zakrętach jest przyklejony do szosy. Przy ostrej i krętej jeździe na trasie lubi być obciążony.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak każdy hatchback ma ograniczenia do tyłu, ale boki i przód fenomenalnie. Duże przeszklenia i wspaniałe wrażenie przestrzeni. Doskonała widoczność podbudowana dużymi lusterkami bocznymi o dobrze regulowanymi siedzeniami.Golf i Audi A3 to piwnica.
4,0
Ergonomia
Dostęp do klimy trochę za nisko , jeśli nie ustawiona przed wyjazdem - wymaga przyzwyczajenia się do obsługi. Fotele wspaniale wyprofilowane bez żadnych bajerów z 5 punktami regulowania po których wysiada sie zgiętym wpół.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wystarczająca na nasze klimaty.Praktyczna suszarka do odmrażania przedniej szyby. Klima bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wspaniale i można jechać z wyprostowanymi nogami dla pasażera a z tyłu dobrze.
5,0
Wyciszenie
Bez szumów wiatru i opon, muzyki się słucha be zakłoceń.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy wg przebiegów. Naprawy tylko dwa prawe przednie sworznie i klocki hamulcowe. Natomiast często przepalają sie żarówki K-7 i jest to kłopotliwe tak jak awaria zespołu zespolonego zmieniania kierunkowskazów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Elektryczna awaria zespolonego urządzenia zmiany kierunkowskazów przy kierownicy.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I Hatchback 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 307 I Hatchback