Szukaj

Lista ocen Peugeot 308 II Hatchback 5d (24) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Robert
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Wada konstrukcyjna z łuszczącym się paskiem rozrządu, z tego co usłyszałem od mechanika specjalizującego się w samochodach tej marki nie została ona naprawiona nawet w nowszych modelach z tym silnikiem. Jeśli planujesz zakup auta używanego upewnij się, że auto przeszło wymianę paska lub kup auto od dobrej firmy tak aby mieć rękojmie i gwarancję naprawy tej usterki. Gwarancja producenta nie gwarantuje naprawy tej usterki bez wkładu własnego.
1,0
~Dawid
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Pasek rozrządu, zaczyna po krótkim czasie łuszczyć się i zatyka kanały olejowe. Serwis Peugeot wycenił naprawę (brak ciśnienia oleju) na ponad 6000 zł ! Peugeot o całej sprawie wie, skrócił okresy między przeglądami do 15 tys. km (z 25 tys. km). Skrócony został też czas po jakim powinien zostać wymieniony rozrząd. Peugeot o wadzie wie, ale przerzuca koszty na klientów, mój przypadek nie jest jednostkowy.
1,0
~Bartek
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.6 THP 125KM 92kW
Za ta konstrukcje powinien ktoś dostac karę więzienia. Rozrząd na łańcuchu rowerowym wytrzymał 100 tys. km (!!!) j nie jest to przypadek tylko norma dla peugota :( dodatkowo jak wyżej pobór oleju koszmar, ciagle stuki puki sruki.
4,0
~Karol
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
poza awariami jak w nagłównku, to ponoć wyszły na trzepakach za duże róznice w tylnych amortyzatorach, tak więc jeszcze amorki z tylu będzie trzeba wymienić. Zadziwiajace skoro jeżdiz tylko po miescie i po autostradach.
2,0
~Darek
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.6 HDi 92KM 68kW
Przy 40000k. stuki i... wymiana tylniej belki! Po kolejnych 50000km ten sam objaw! Szykuje sie kolejna wymiana. W firmie mamy kilkanascie takich modeli i jest to ewidetna wada konstrukcyjna ktora powinna byc objeta akcja serwisowa.
2,0
~Darek
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.6 HDi 92KM 68kW
Przy 40000k. stuki i... wymiana tylniej belki! Po kolejnych 50000km ten sam objaw! Szykuje sie kolejna wymiana. W firmie mamy kilkanascie takich modeli i jest to ewidetna wada konstrukcyjna ktora powinna byc objeta akcja serwisowa.
5,0
~fordonczyk
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.6 THP 125KM 92kW
Niestety, choć o autach Peugeot jest wiele opinii dotyczących awaryjności nie ma tu rzeczy, które jak dotąd mogły unieruchomić pojazd. Po 15 tys auto zażyczyło sobie dolania 1 L oleju i to wszystko.
2,0
~Daniel
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Po 2,5 tys przebiegu zgłosiłem się do serwisu z dziwnym skrzypieniem z zawieszenia okazało się że belka tylna jest do wymiany jakaś mała wada podobno...
1,0
~Tobiasz
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.6 THP 125KM 92kW
Silnik jak wyżej. Jak francuz to tylko do buzi. Uważajcie omijajcie i uciekajcie od tego gowna!
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
22,00 zł
4,7
l/100km
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Omijajcie ten silnik szerokim łukiem! Nie polecam nikomu, kto nie chce mieć dużych wydatków
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Silnik bierze olej jak szalony. Na 1400km około 2l oleju. Przy samochodzie z takim przebiegiem to katastrofa.
Peugeot 308 II Hatchback 5d