Ma tendencję do brania oleju. Podobno ten typ tak ma. Bierze już prawie 90 tysięcy. Mógłby być bardziej zrywny.
3,0
Skrzynia biegów
Wrażliwa na olej. Na Totalu w zimie sprawuje się zdecydowanie lepiej niż na Mobilu. Czasami nieprecyzyjnie pracuje drążek zwłaszcza przy wrzucaniu trójki.
4,0
Układ jezdny
Nie mam wielkiego porównania z innymi autami, ale 407 jeździ mi się bardzo wygodnie. Zdecydowanie wygodniejsze od Corolli E15 i Volvo V50
Komfort
4,0
Widoczność
Słabo widoczny przód, ale to nie jest wielki problem.
4,0
Ergonomia
Nie można się przyczepić.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja jest. Charakterystyka pracy dziwna. Połamane klapy mieszalnika. Ale da się ustawić tak, żeby było dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobrze na przodzie. Z tyłu mogłoby być więcej miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
Nie zwracam na to uwagi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie gazu powtarzalne, zwykle przy jeździe 60% trasy 40% miasta zamyka się poniżej 10 litrów LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
Francuza można tanio kupić, ludzie się boją, nie ma czego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 90 tysięcy km nigdy nie stanął na drodze.Mam tam jakieś usterki typowe dla 407, ale nie odbierają radości z jazdy.