Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I RXH Facelifting

Michał, 2 lata temu
Silnik 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I RXH Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Super jednostka. Ekonomiczna i mocna zarazem.
Karoseria : Biała perła z czarnymi i chromowanymi dodatkami wygląda rewelacyjnie na tym samochodzie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Dolewanie adblue jest nieco upierdliwe. Trzeba wyciągnąć koło z bagażnika aby dostać się do wlewu.
5,0
Całokształt
Zacząłbym od tego, że samochód wygląda rewelacyjnie mimo, że wyszła kolejna generacja tego modelu. Dokładki RHX sprawiają, że wygląda nawet drożej niż faktycznie kosztuje :) świetny samochód na trasy, nieco mniej na miasto co wynika z charakterystyki jego zawieszenia - jest twardy. Szkoda, że faktycznie nie ma napędu na 4 buty co może sugerować jego wygląd, ale umówmy się, mało kto kupuje takie auto so jazdy w terenie. Ma swoje minusy, jak każdy samochód, jednak w mojej subiektywnej ocenie w tych pieniądzach trudno znaleźć coś konkurencyjnego biorąc pod uwagę rocznik, wyposażenie czy silnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny silnik. Wysoka kultura pracy, nie jest głośny i do tego potrafi być dość oszczędny. Mój egzemplarz ma już 175tys km, w moich rękach od 20 tys. Wystarczy dbać o regularne wymiany oleju wysokiej jakości i cieszyć się bezobsługowa jazda.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa poprawnie ale jest trochę przymulona. Odczucia oczywiście zależą od tego czym jeździliśmy wcześniej. Automat Aisina to pancerna jednostka, ale warto zadbać też o wymianę oleju. Manetki działają super w trybie manual ale juz w trybie drive działają nieco inaczej. Ogólnie do jazdy rajdowej średnio się nadaje ale do codziennego użytkowania już jak najbardziej
4,0
Układ jezdny
Jest dość twardy ale dzięki temu dobrze prowadzi się w trasie. Nie jest tak bezposredni jak np w BMW ale daje przyjemność z jazdy.
5,0
Karoseria
Francuzy zawsze wysoko stały z jakością blachy. Nic nie rdzewieje, lakier perłowy jaki ma mój RHX wygląda oblednie. Warto szukać egzemplarzy które nie miały historii kolizyjnej co gwarantuje bezproblemową eksploatację.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. Wszystko świetnie widać, do tego wsparcie czujników i kamery. I za tą kamerę obejmuje jedba gwiazdkę. Jej jakość jest nieco kiepska i 1/3 ekranu zajmuje podgląd rejestracji
4,0
Ergonomia
Najważniejsze rzeczy są pod ręką,sterowanie wszystkimi funkcjami jest intuicyjne ale jak to Francuzi- jak czegoś nie udziwnia to nie będą sobą. Po pierwsze nie ma gdzie odłożyć telefonu czy większych przedmiotów bo schowków jest tak mało, że pp prostu brakuje miejsca. Cupholdery mają dość niefortunne umiejscowienie i zawsze człowiek trochę się stresuje czy nic nie wyleje się na konsole. Wyłączniki start stopu czy sterowania headupem ukryte tak, że na początku trzeba trochę poszukać. Mimo wszystko można się tego nauczyć i przyzwyczaić się do tych mankamentow
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko relewacyjnie. Dodatkowo 4. Strefowy klimatronik pozwala na indywidualne sterowanie przez każdego podróżnego. Szybko grzeje w zimie, latem klima daje rade.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest wystarczająco. Nie jestem jakimś rosłym facetem, niespełna 180cm więc odnajduje się idealnie. Dla rodziny 2+1 nie narzekamy.
4,0
Wyciszenie
Jest ok. Są auta wyciszone nieco lepiej ale nie ma tragedii. W rhx klejone szyby robią robotę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Większość części stosunkowo tania, serwis też bezproblemowy bo to dość popularny samochód. Jestem zadowolony.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie trudno znaleźć konkurenta który da takie same wyposażenie, silnik z automatem i ciekawy design.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek usterek w trakcie uzytkowania

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I RXH Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I RXH Facelifting