Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I RXH

Marcin, 2 lata temu
Silnik 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 192 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
5 gwiazdek za stosunek cena/jakość/bezawaryjność/wyposażenie/wielkość/rok. Ogólnie porównywałem wiele aut i nic ciekawszego (z napędem lepszym od FWD/RWD nie znalazłem). Fajne i duże auto, wygodne, dobrze wykończone (miękkie plastiki, nowoczesny design, fajna skóra, doskonałe wyposażenie) z przyzwoitymi osiągami i naprawdę fajnym spalaniem w mieści (poza miastem jak to duży diesel- też nieźle).
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, dynamiczny, fajnie wspomagany elektrykiem. Sam elektryk w ZEV słaby ale powoli rozpędzi tego kloca do 70km/h i spokojnie utrzyma taką prędkość. Połączenie dwóch silników jest super rozwiązaniem. Realizacja o niebo lepsza jak w Aurisie- tam auto nie przyspiesza- tylko wyje a w trybie ZEV może uda się wyjechać z parkingu (porównuję do Aurisa z przebiegiem 18tyś- wygrywa rozwiązanie Puga).
2,0
Skrzynia biegów
Jeden z większych minusów tego auta. Ponoć bezawaryjna, ale o zmianę biegu trzeba wysyłać podanie. Sytuację trochę ratują łopatki i tryb "Sport". Mogłoby być lepiej.
5,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi- nie czuć tego ciężaru.
4,0
Karoseria
Drobne ryski i obicia- jak w aucie używanym prawie 10 letnim.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu przeciętnie, reszt OK.
3,0
Ergonomia
Brak schowków- to jest drugi największy minus tego auta. Nie ma gdzie położyć telefonu....
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni w środku bardzo dużo - mam 180cm i bez problemu się mieszczę z przodu, z tyłu a i do bagażnika bym się zmieścił.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla jest dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drobnostki! System opuszczania szyb się psuje- zestaw naprawczy ze spinkami tapicerki 100pln.
5,0
Stosunek jakość/cena
Lepszego nie znajdziesz.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
podnośniki szyb- plastikowy kołowrotek strzela i szyba spada na dół. Trzeba rozbierać tapicerkę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HYbrid4 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 508 I RXH