Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 607

Jan Z., 13 lat temu
Silnik 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 99 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 607 3.0 V6 24V 211KM 155kW 2000-2010 - Oceń swoje auto
4,08
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Co do karoserii, jak wyżej wspomniałem, to wygoda, wyciszenie, ilość miejsca, poczucie komfortu. Koniecznie z mocnym silnikiem i z automatyczną przekładnią.
4,0
Całokształt
Ogólnie auto oceniam dobrze, moje uwagi podałem wyżej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Posiadam to auto dopiero od trzech miesięcy,dlatego podaję moje pierwsze wrażenia. Przeciętna ocena silnika wynika ze zbyt głośnych stuków piast sterowników faz rozrządu, do momentu, wypełnienia olejem pod obciążeniem. Wystarczy chwilowe zatrzymanie silnika, po spłynieciu oleju i ponownym uruchomoieniu, zjawisko powraca. Nie wiem, czy to jest norma, czy jest to oznaka niesprawności. Niezbędne jest przestrzeganie dobrego paliwa. Tankowanie benzyny 95 na przygodnych stacjach skutkowało zanieczyszczeniem sondy lambda, zwiększeniem zużycia, obniżeniem mocy. Zastosowanie pełnego baku benzyny 100 oktanowej, ( V-power racing)przy autostradowych szybkościach natychmiast pomogło. Uważam, że normalnie powinno się stosować benzynę 98, i to na sprawdzonych stacjach.
4,0
Skrzynia biegów
Przy niezłym momencie obrotowym silnika, zastosowana czterobiegowa automatyczna skrzynia sprawuje się nieźle,zmienia przełożenia bez zarzutu ale na obecne czasy jest przestarzała i przydała by się conajmniej pięciobiegowa.
3,0
Układ jezdny
Potwierdzam opińję, że praca zawieszenia jest na naszych drogach zbyt głośna. Nie widzę różnicy przy usztywnieniu amortyzatorów (\" sport\" -\" auto\". )
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie bez zastrzeżeń, trochę problematyczna widoczność do tyłu. Sytuację ratują czujniki parkowania. Przydały by się również czujniki z przodu, bo trudno jest dobrze określić odległość przy dojeździe do ściany. Ważne przy dużym nadwoziu i małej ilości miejsca parkowania.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu.
4,0
Wyciszenie
Przy małej szybkości, rewelacja.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ten silnik, brak zarzutów, pod warunkiem zastosowania się do moich uwag dotyczących silnika. Na koniec, pragnę dodać, że jest to już mój 21-szy samochód. Miałem poprzednio marki różne, od Ify, DKW, Trabanta i Syreny, do Skody Forda i Mercedesa. Tak więc wyrobiłem sobie swoje zdanie. Peugeota 607 uważam auto dobre,spokojne,wygodne, prestiżowe, nie mające nic wspólnego ze sportem i wyczynem.
4,0
Stosunek jakość/cena
W kategorii jakości i ceny , bardzo pozytywnie należy ocenić, jeśli auto zostaje kupione jako używane. Ceny aut używanych są dobre. Ceny nowego auta, oscylującego w okół 200 tyś. zł. to całkowite nieporozumienie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam uwag.Poza żarówką stopu, nic się nie wydarzyło.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie mam uwag, nic się nie wydarzyło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 211KM 155kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 607