Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 607

Model należący do klasy wyższej (segment E) produkowany w latach 2000-2010. Flagowy model francuskiej marki, następca Peugeota 605, z którym dzielił część rozwiązań technicznych (m.in. oba samochody zbudowano na tej samej platformie podłogowej), ale znacznie różnił się od niego pod względem stylistycznym. W 2004 roku 607-ka przeszła drobną modernizację. W 2011 roku Peugeot wprowadził na rynek jej następcę, którego jednak, wbrew tradycji, nie nazwano 608, lecz 508 i umiejscowiono w segmencie D.

Komentarze redakcji

Powagosław: Patrząc na ten samochód, mam mieszane uczucia, chyba dokładnie tak samo jak większość ludzi. Niby elegancki, o ciekawych kształtach, a jakoś nieprzekonujący. Niby duży, a w środku wcale nie jest tak przestronnie. Nie jest to najlepsze dzieło w historii Peugeota.
Luzacjusz: Czterokołowy nudziarz a la kiełbasa zwyczajna. W sam raz dla pantoflarza-domatora, któremu wydaje się, że jest angielskim lordem, bo kupił sobie duży samochód ze srebrnymi pokrętłami. No dobrze, może nie jest aż tak źle, ale jest też bardzo daleko od dobrze. Jest po prostu smętnie.

Silniki Peugeot 607

Lista silników:

Publikacje o Peugeot 607

Ofiara niemieckiej ekspansji - Peugeot 607

Rynek bywa często niesprawiedliwy i potrafi po macoszemu obejść się z samochodem, który wcale na takie traktowanie nie zasługuje. Dziś przyjrzymy się właśnie takiemu autu i zastanowimy nad tym, dlaczego nie doczekał się następcy.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Peugeot 607 Feline - napotkana gwiazda

Kiedy zobaczysz go na żywo, z pewnością przekonasz się, że jest zupełnie wyjątkowy. Powala wręcz swoim hipnotyzującym wyglądem, wywołuje uśmiech na ustach i zapiera dech w piersiach. Charakteryzuje się ponadprzeciętnym wyglądem, ma kulisty dach i wciąż owiany jest rąbkiem tajemnicy. Feline jest po prostu...

Nie tylko dla Francuzów

Elegancka limuzyna z silnikiem diesla - jeszcze na początku ubiegłej dekady takie połączenie uznalibyśmy za niezły żart. Dziś to już przeszłość. Podobno przyszłość należy do Peugeota 607 z sześciocylindrowym silnikiem HDi.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 607

Społeczność kierowców Peugeot 607autoWcentrum - społeczność Peugeot 607

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 607

Peugeot 607 PIĘKNY I ELEGANCKI 46,25

Peugeot 607 HDI 32,61

Peugeot 607 54,56

Peugeot 607 44,25

Peugeot 607 607-mka 49,85

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 607

janek852 30,17

lukasz28 30,00

susel201 32,57

tadbie 30,10

leszczleszek 30,16

andik35 35,33

kobi28 30,09

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 607

Nowe koła :)
Nowe koła :) Zamontowane nowe koła :) felgi chrom 18" z oponami 225/40/18 :)...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 607

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 607
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 607

Peugeot 607

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 607
 

Peugeot 607 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Note 1.2 DIG-S 98KM Sport Demonstracyjny Nissan Note 1.2 DIG-S 98KM Sport
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 600 km. Silnik: 1.2 98KM, benzynowy.
Cena: 71 790 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 9 890 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Navara 2,5D 190[KM] SE I-WAY PLUS cena netto 89 000 zł Demonstracyjny Nissan Navara 2,5D 190[KM] SE I-WAY PLUS cena netto 89 000 zł
Rocznik: 2013. Przebieg: 20 km. Silnik: 2.5 190KM, diesel.
Cena: 150 400 zł 109 900 zł
Zyskujesz: 40 500 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 607

Peugeot 607
3.0 benzyna 211 KM
117 000 km, 2005
28 500 PLN
Peugeot 607
2.2 diesel 136 KM
199 000 km, 2001
17 000 PLN
Peugeot 607
2.2 diesel 134 KM
185 000 km, 2002
9 999 PLN
Peugeot 607
2.2 diesel 170 KM
136 000 km, 2008
12 500 PLN

Ocena auta Peugeot 607

Wybrane opinie

Peugeot 607 Sedan 3.0 V6 24V (211 KM)

nie żałuje kupna i raczej następny będzie też 607 tylko po chyba 2004r żeby mial 6-cio biegową skrzynie. Auto posiada ogromną ilość dodatków chodź brak jest uchwytów na napoje. Z psuciem się to zależy jak kto szanuje i czy był wypadkowy bo to jest największy problem, potem blacha rdzewieje, sypie sie elektronika bo robili auto w najtańszym warsztacie gdzie nie mają pojęcia o takich zeczach. Nie jest to S8 czy S600 ale nie ma aż takiej różnicy w komforcie żeby przeciętna osoba dawała prawie dwa razy tyle za znaczek na masce. I nie warto jeździć do fabrycznych serwisów, ceny z kapelusza np. cewka 450zł a inne źródło 150zł, podpięcie pod komputer 120zł a interface do domu (na własność i dostępny 24h) do sczytywania i kasowani awari 190zł. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i polecam 607 w benzynie napewno a diesel pewnie też ale nie wypowiadam się bo nie mam styczności. Wszystko zależy na jaki egzemplarz z drugiej ręki sie trafi bo auta za kilkaset tysięcy złotych też stoją po warsztatach.

dodał: johnybig@go2.pl
Peugeot 607 Sedan 2.2 HDi (133 KM)

Ogólnie jest nieźle. Najbardziej mnie wkurzają wiecznie otwierające się pokrywy bocznych schowków w bagażniku, ciągle właczjące się ogrzewanie przednich siedzeń przy wsiadaniu i konieczność pilnowania drożności filtra paliwa w baku. Brak jakiegokolwiek miejsca na różne drobiazgi a od ciągłego wymacywania popielniczki boli mnie już ramię. Z dźwignia sterowania radiem dałem sobie już spokój, szkoda nerwów, ćwiczę gałkologię. Przy każdym skrzyżowaniu trzeba się przytulić do szyby, żeby coś zobaczyć.

dodał: scorpion
Peugeot 607 Sedan 2.2 16V (158 KM)

Autko jest rewelacyjne, solidne potezne nowoczesne i robi wrazenie na innych kierowcach nawet droższych samochodów (chocby fakt ze kierowca nowiutkiego BMW 645i za 450tys zl zaciągnol wzrokiem za moim autem) Jedyny czego mozna sie przyczepic to ze za taka cene dostaje sie radio kasetowe (to nawet w kompaktach juz nieprzystoi) Mam wyjatkowa linie nie jak objedzone juz BMW czy Merce i Audi

dodał: Alien550
Peugeot 607 Sedan 2.2 HDi (133 KM)

fatalny serwis niekompetntni przedstawiciele peugot polska do dzisiaj mimo zapewnienia z oferty brak drogowej mapy polski dla nawigacji satelitarnej , długie czekanie na części gwarancja trzyletnia nie okazywana przy zakupie jest ograniczona w ostatnich dwóch latach ogólnie dobre auto u fatalnych sprzedawców oryginalny telefon jest przestarzały

dodał: jk@pwskonstanta.com.pl
Peugeot 607 Sedan 3.0 V6 24V (211 KM)

niezłe auto za średnią cenę , może się podobać , kopletnie wyposażone z GPS i telefonem pozniżej 200 tys - za co Niemcy biorą 20 % więcej;chyba mniej atrakcyjne dla złodziei , niż konkurencja z Niemiec - dla mnie ważne;jedyny poważny problem to niespokojne i nieharmonijne zawieszenie, ale być może tylko w moim przypadku;

dodał: MarSlo@poczta.fm

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 607

  • 1.
  • 3,00 Peugeot 607 3.0 V6 24V (211KM) 2001r.
    dodał: Dawid, 19.07.2012

    Witam... Zostawiłem samochód w warsztacie , raczej pseudo warsztacie !!! przy ul.Makuszyńskiego 9a w Krakowie w celu ustalenia i naprawy instalacji gazowej , sprawa wydaje się prosta i oczywista ale nie w tym pseudo "serwisie" gdzie kazano mi zostawić samochód.Na drugi dzień właściciel zadzwonił do mnie że instalacja LPG jest naprawiona , po przybyciu na miejsce własnym oczom nie wierzyłem , instalacja elektryczna w samochodzie cała w miejscu ingerencji porozcinana ,silnik przestał pracować poprawnie na benzynie , a o pracy na gazie już nie było mowy , benzyna która była w baku , w dniu oddania auta oczywiście wyparowała , w momencie gdy zwróciłem uwagę właścicielowi, że silnik nie pracuje prawidłowo na wolnych obrotach i świeci się check engine - kazał mi wypierd... i zabierać ten złom z podjazdu Hmmm...Pomimo wielu próśb z mojej strony żeby chociaż przywrócił stan silnika z przed "naprawy" zaproponował pojedynek na pięści... Zmuszony byłem wezwać policję żeby trochę ochłonął , a ten bardzo inteligentny i błyskotliwy właściciel "warsztatu" wsiadł w swój samochód i uciekł zostawiając bogu winnych pracowników , a raczej uczniów warsztatu i innych klientów i mnie i samochód który nie został naprawiony , tylko zepsuty ubrudzony w środku a mój Peugocik ma beżowe skóry więc czyszczenie tapicerki mnie czeka i naprawa uszkodzonej instalacji elektrycznej i oczywiście poprawienie tego czego nie umiał naprawić sam szef ... nasuwa się refleksja: Nikomu nie życzę takich atrakcji jakie funduje ten "warsztat" a sprawa trafi do sądu o zwrot kosztów związanych z naprawą pojazdu Peugeot już jest u rzeczoznawcy...

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 607

Peugeot 607

67 komentarzy

52 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Adam~Adam

JA też mam problem, mam peugeot 607 automat i dzisiaj zaczęły mi świrować biegi, czwórka w ogóle się nie włącza, a czasami nawet biegi od 1-3. Co to może być? Zostawiłem auto żeby nie zajeździć go całkowicie, ale szukam pomocy, nigdzie nie mogę znaleźć o tym info...

~Luki~Luki

W mojej 607 przestal dzialac wentylator i klima ,co moze byc przyczyna ?

~lpz~lpz

Do ~Kamil: i jeśli che ci się bawić ściągnij gumy wymyj dobrze benzyna i daj nowego smaru grafitowego od serca chyba ze jest w kiepskim stanie w środku wiec tylko regeneracja. kiedyś w innym aucie robiłem to tak ze ściągałem zaciski z gumy tej środkowej nakładałem nowe zanim skręciłem pierścień zaciskowy dawałem trochę oleju ze by rozrzedzić smar ale to zabieg na pewien czas.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
20 297
Przejechany dystans
12 407 024 km
Zatankowanego paliwa
759 451 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 456
Wydanych pieniędzy
1 159 294 zł
Średnie wydatki na auto
1 282 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 313
Wydanych pieniędzy
1 199 888 zł
Średnie wydatki na auto
1 327 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (904)

Testy zderzeniowe Peugeot 607

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 607 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 607

Peugeot 607
2002

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 607

Na podstawie 140 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: k77wawa, dodano: 25.11.2009 19:55

Witam. Po wymianie FAP-a, wzmocnieniu silnika poprzez elektronikę obecnie mam ponad 189 KM. Nie zauważyłem żadnych większych zmian na spalaniu. Jedynie spalanie zmalało na trasie przy prędkościach od 140 km/h do 180 km/h. Spalanie jest wówczas mniejsze a samochód stał się bardziej czuły na gaz.

pełny raport Peugeot Sedan 2.2 HDi

autor: paco5@neostrada, dodano: 05.02.2009 21:32

witam ,, moje autko jest po mapowaniu silnika w chwili obecnej ma program na 170KM a spalanie jest na takim samym poziomie jak przed zmiana oprogramowania (fabryczne 133 KM) .Roznica polega na tym jak auto rwie sie do przodu od 1200 obr/min do gory "szok" roznica k o l o s a l n a a spalanie na starym poziomie . Dodam ,ze auto jest eksploatowane w naprawde zatloczonym miescie i sporo stoje w korkach , z tąd te 9.1 l/100km

pełny raport Peugeot Sedan 2.2 HDi

autor: Po Peugeocie, dodano: 23.11.2010 16:01

No i tak. Miasto 8, trasa 7. Powiem szczerze,że spodziewałem się nieco mniej jak na tak małego niewysilonego diesla ale powiedzmy,że w normie. Naprawy to kosmos!!! Części są tak cholernie drogie,że posiadanie psującej się Alfy to sama radość. Auto ma dopiero 3 lata a już jest po wymianie wtrysków, zawieszenia z tyłu i sterownika klimy i oczywiście wypadałoby zamówić nowy materiał na fotel bo już się przeciera co jest po prostu karygodne.

pełny raport Peugeot Sedan 2.2 HDi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 607

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 607

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 607
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 607, oglądali także