Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 607

kilim, 16 lat temu
Silnik 2.2 HDi 133KM 98kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010 - Oceń swoje auto
4,77
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Warto sobie ściągnąć instrukcję obsługi i poczytać co te auto oferuje np. automatyczne dostosowanie jaskrawości oświetlenia deski do warunków atmosferycznych, lub wyliczanie na podstawie obrotów silnika, wszelkich temperatur zużywalność oleju silnikowego.
5,0
Całokształt
Wszystko trzyma się kupy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak go kupiłem to mój stary myślał że to v6, jest przyjemny. Niby tylko 133 km ale max moment już niewiele przed 2000 obr, na światłach z benzyną ciężko wygrać ponieważ trzeba szybko zmieniać biegi, ale na trasie daje radę jak to diesel. dokładnie z tym spalaniem to tak trasa i jazda do 130 to 7l, miasto to przed rozgrzaniem czyli 3-5km 12l, ale po rozgrzaniu drastycznie spada, przy dobrym oleju na trasie udało mi się zejść do 5,8 110 max, na długie trasy naprawdę oszczędny.
5,0
Skrzynia biegów
Jest w miarę luźna jak to u puga, wszystko wchodzi ok bez zgrzytów.
5,0
Układ jezdny
Jeszcze się nie ślizgnął, ale na naszych drogach i tak nie ma gdzie go przetestować. Na zakrętach jest pewnie bez niespodzianek.
Komfort
4,0
Widoczność
Całkiem nieźle, jeszcze go nie porysowałem, warto kupić z parktronikiem nawet jest to konieczne.
4,0
Ergonomia
Dużo tych przełączników, są pod ręką i nie jest to mocno skomplikowane, ale łapię się na tym że odrywam wzrok od drogi i dla tego tylko 4 gwiazdki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelka, nie orientuję się jak jest u konkurencji, ale tu się pugi postarały. Grzeje w zimę po 0,5 km przy -10, i to dopiero jak się domyśli że ma czym grzać, tak samo w lato, klima działa po 10 sekundach po uruchomieniu i co najważniejsze nie ma uderzenia zimnego powietrza tylko go stopniuje pewnie po to aby nie dostać zapalenia gardła, jeszcze raz gratulacje za przemyśleia konstruktorom.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ogromny w środku, a możliwości elektrycznej regulacji siedzenia są nieprawdopodobne.
5,0
Wyciszenie
No cóż wiozłem raz kumpla i nie mógł uwierzyć że to diesel, podwójne szyby i wszysto w tym temacie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie wiem na własnym przykładzie, ale orientowałem się i nie jest tak całkiem źle (chodzi o materiały eksploatacyjne) rozrząd coś około 600 zł (już wymieniłem za 500 zł z pompą wodną, pasek continental rolki nie znam firmy ale mój mechanik raczej lipy mi nie wcisnął), a jeśli chodzi o części np. lampy maska itp. powypadkowe to lepiej go ubezpieczyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dlatego go kupiłem bo za dość niewielką kasę mam full wypas limuzynę. Jasne skóry wnętrze które wyglądem się raczej nie zestarzeje. Ostatnio zatrzymała mnie policja i pan najpierw wlepił swój wzrok w środek mego auta a potem mandacik który myślałem że w wyniku zazdrości tegoż obywatela będzie o niebo większy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś tam nie zadziała odrazu, może dla tego że -15 na dworzu. Ale naprawde są to pierdoły typu opuźnienie otwierania lusterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie u mnie nic, chociaż mam go dopiero 4 miechy tak więc za rok będę coś więcej wiedział.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 133KM 98kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 607