Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche Cayenne II SUV

VEKA, 12 lat temu
Silnik 4.8 S V8 400KM 294kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Porsche Cayenne II SUV 4.8 S V8 400KM 294kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : To auto moze sie podobac lub nie - proponuje wszystkim przejazdzke tym autem - mialem juz rozne auta ale to jest numer 1 - jesli po 3-4latch bedzie bezproblemowe kupie nastepna wersje.
5,0
Całokształt
Super auto dla rodziny czy tez samotnej osoby - osiagi porownywalne z autami lekko sportowymi, wygodne, pakowne b. drogie przy zakupie w Polsce roznica jaka zaplaci mialem Lellek opole to ponad 70tys zl. Polecam Broker auto zamawiaja w prost z fabryki Porsche moja konfiguracja kosztowala 410,000zl z oplatami! Lellek 485,000 Cennik porsche w niemczech zaczyna sie wersja S ponad 70,000€ w Polsce 92,000€ poniej bylo jeszcze lepiej cennik opcji jest drozszy niz w Niemczech np. Porsche Dynamic Chassis Control w polsce kosztuje 4000€ a w niemczech 3,200€ i kazda opcja to wyzszy koszt w PL ??????????
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik fenomenalny - mocy jest poddostatkiem choc waga pojazdu to prawie 2T - wolnosacy V8 ekonomiczny do wersji Turbo!
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest to PDK jak w 911 z 2010 troche sie zastanawia nad przelozeniami w miescie. Lecz narzekac nie mozna
5,0
Układ jezdny
Fenomenalne auto na Polskie drogi = oczywiscie b.dobry na teren choc za ta cene byloby grzechem wjezdzac na off-road! Mam nadzieje ze uklad poduszek nie siadzie jak w Mercedesie S. za ktora musialem zaplacic 18tys!
Komfort
5,0
Widoczność
przestronny szyby wielkie lusterka i szereg ustawien kamer, sensoeow itd mozna by dlugo pisac. B.latwy w manewrowaniu w ciasnych uliczkach i parkowaniu.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4x4 klima i ogrzewanie i wentylowanie Lepszy sytem (czas nagrzewania lub nawiewu) niz w MB S.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zawsze moze byc lepiej, co do osiagow, mocy, wagi itd. Dlugo zastanawialem sie pomiedzy Turbo, a S i b.dobrze wybralem spalanie minimalne co do turbo to roznica 10L - 98 okt. tez i dalszych napraw - turbo ma sprezarke co powoduje nastepny bol dla portfela. Jesli ktos potrzebuje auta na codzien MIasto i caloroczne zima do 33,000km/r polecam wersje S. Turbo nadaje sie na autostrade w Niemczech nie na miasto i na male przebiegi roczne (chyba ze ktos ma udzialy w Orlenie : )
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest adekwatna do auta JESLI jego zakup czy konfigurowanie odbywa sie u dilera w niemczech.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto posiadam od lutego \'11- zatem jest nowe i nic mu nie dolega
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto posiadam od lutego \'11- zatem jest nowe i nic mu nie dolega

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.8 S V8 400KM 294kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
18,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
14,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Porsche Cayenne II SUV