Szukaj

Informacje o Porsche Cayenne II SUV

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Cayenne stało się zarówno pierwszym samochodem w tej klasie w historii marki, jak również pierwszym Porsche oferowanym także z silnikiem wysokoprężnym (od roku 2009). Porsche Cayenne jest owocem kooperacji Porsche z Volkswagenem. Obydwie generacje Cayenne są powiązane z Volkswagenem Touaregiem. Począwszy od roku 2006, model oferowany jest także w najmocniejszej wersji – Turbo S. Trzecia generacja Porsche Cayenne została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model jest najchętniej kupowanym samochodem niemieckiej marki w Ameryce Północnej.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.

~Powagosław
Luzacjusz

Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.

~Luzacjusz

Porsche Cayenne II SUV – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Długość 4846 mm
Szerokość 1939 mm
Wysokość 1705 mm
Rozstaw osi 2895 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1705 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 670 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Ergonomia - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,2
~Belmondo
Porsche Cayenne II
SUV 3.6 V6 300KM 221kW
To Touareg. Nie oszukujmy się, wyglądający dużo atrakcyjniej, ale nadal Touareg i widać to po spasowaniu niektórych plastików, niezawodności pojazdu czy komforcie jazdy. Od podstawowego Touarega odróżnia go jedynie fenomenalny system PSM (lub jak kto woli: Please Save Me) i dużo twardsze zawieszenie w wersji niepneumatycznej. Auto potrafi mieć spory apetyt na paliwo, co odbija się na w miarę częstym tankowaniu (pomimo stulitrowego zbiornika w moim egzemplarzu i to wkurza; koszt paliwa pomijam, kwestia dyskusyjna). W ruchu miejskim Cayenne nie ma sobie równych, ale łapie sporą zadyszkę przy prędkościach „autostradowych plus”, więc warto mierzyć siły na zamiary. Bagażnik, jak i bezawaryjność pojazdu pod kątem drobiazgów, zdecydowanie denerwują i rozczarowują.
4,8
~VEKA
Porsche Cayenne II
SUV 4.8 S V8 400KM 294kW
Super auto dla rodziny czy tez samotnej osoby - osiagi porownywalne z autami lekko sportowymi, wygodne, pakowne b. drogie przy zakupie w Polsce roznica jaka zaplaci mialem Lellek opole to ponad 70tys zl. Polecam Broker auto zamawiaja w prost z fabryki Porsche moja konfiguracja kosztowala 410,000zl z oplatami! Lellek 485,000 Cennik porsche w niemczech zaczyna sie wersja S ponad 70,000€ w Polsce 92,000€ poniej bylo jeszcze lepiej cennik opcji jest drozszy niz w Niemczech np. Porsche Dynamic Chassis Control w polsce kosztuje 4000€ a w niemczech 3,200€ i kazda opcja to wyzszy koszt w PL ??????????
3,3
~Rafał
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 Diesel 245KM 180kW
Zupełnie przeciętny samochód za duże pieniądze. Cena nie przystaje zupełnie do jakości. Brakuje ergonomii w wielu miejscach. Słabe wyciszenie, średniej jakości materiały i mechanika. Wygląd zewnętrzny na plus, ale wygląd i logo nie robią samochodu.
Średnie spalanie dla Porsche Cayenne II SUV
10,6 – 16,6
l/100 km
8,7 – 10,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,4
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW
Zaskakująco niskie spalanie, ale jeżdżę w trybie pozamiejskim na mazurskich drogach. 8,5 litra w trasie bez problemu do osiągnięcia. Na autostradzie spalanie większe, ale samochód ma swoje gabaryty. Serwis bardzo tani, części dostępne. Mam bez problematycznej pneumatyki, więc nic się nie psuje. Zdecydowanie lepszy i bezpieczniejszy zakup niż diesel. Samochód ma już 250 tys w kołach, a jeździ jak nowy.
10,4
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW
Jak na tak duże i ciężkie auto ze stałym napędem 4x4 spalanie niewielkie, porównywalne z dieslem, a osiągi duuużo lepsze. Autostrada 140 km/h 10 litrów, 170-180 km/h - 13 litrów. Jazda po mieście 11 litrów, spokojna jazda poza miastem okolice 8 litrów. 90% części eksploatacyjnych pasuje z vw touarega, więc ceny są niskie, dostępne oryginały i zamienniki. Przejechane ponad 300 tys km bez większych usterek.
10,4
Porsche Cayenne II
SUV 4.2 V8 382KM 281kW
Średnia z ponad 7000km u mnie wynosi 10.7L/100. Dynamika w mieście potrafi wywindować spalanie do ok 14, na trasie schodzi do ok. 10 jeżdżąc normalnie czy np. w nocy. Przy małej dynamice i przepisowej jeździe 90kmh można zejść nawet na 8, tylko po co ;) silnik pięknie sobie radzi z tym kolosem, duża frajda z jazdy. Jeździłem również wersją 3.0 i nie ma porównania. Koszty napraw wysokie, jak to w marce premium.
Porsche Cayenne II SUV