Szukaj

Informacje o Porsche Cayenne II SUV 4.8 S V8 400KM 294kW 2010-2014

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Cayenne stało się zarówno pierwszym samochodem w tej klasie w historii marki, jak również pierwszym Porsche oferowanym także z silnikiem wysokoprężnym (od roku 2009). Porsche Cayenne jest owocem kooperacji Porsche z Volkswagenem. Obydwie generacje Cayenne są powiązane z Volkswagenem Touaregiem. Począwszy od roku 2006, model oferowany jest także w najmocniejszej wersji – Turbo S. Trzecia generacja Porsche Cayenne została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model jest najchętniej kupowanym samochodem niemieckiej marki w Ameryce Północnej.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.

~Powagosław
Luzacjusz

Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.

~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 4806 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 400 KM (294 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 500 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 96 x 83 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 8
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Ergonomia

Wybrane oceny

4,8
~VEKA
Porsche Cayenne II
SUV 4.8 S V8 400KM 294kW
Super auto dla rodziny czy tez samotnej osoby - osiagi porownywalne z autami lekko sportowymi, wygodne, pakowne b. drogie przy zakupie w Polsce roznica jaka zaplaci mialem Lellek opole to ponad 70tys zl. Polecam Broker auto zamawiaja w prost z fabryki Porsche moja konfiguracja kosztowala 410,000zl z oplatami! Lellek 485,000 Cennik porsche w niemczech zaczyna sie wersja S ponad 70,000€ w Polsce 92,000€ poniej bylo jeszcze lepiej cennik opcji jest drozszy niz w Niemczech np. Porsche Dynamic Chassis Control w polsce kosztuje 4000€ a w niemczech 3,200€ i kazda opcja to wyzszy koszt w PL ??????????
4,9
~Paweł
Porsche Cayenne II
SUV 4.8 S V8 400KM 294kW
Najlepszy samochód jaki miałem, jeżdżę suv-ami od 2006 roku, ML, Lexus RX, Q7, bezkonkurencyjny, świetnie wykończony, prawdziwa skóra.
4,2
~jontek
Porsche Cayenne II
SUV 4.8 S V8 400KM 294kW
Auto bardziej niż ok., ale ... Równolegle jeżdżę Touareg 3 rocznik 2010, 3.0 diesel., 240 KM i Toyotą Land Cuiserem 3.0 2011 diesel i audi A6 kombi benzyna 300 km 2011 i z tej czwórki najbardziej mi pasuje .. Touareg. Magia Porsche na mnie nie działa,irytujące \"indywidualizacje\" powodują, że mam mały niesmak. dodam, że jeździłem w ostatnich 15 latach większościa luksusowych aut,więc nie będę oceniał kajtka z pozycji przesiadajcego się z passata,bo taki ktoś będzie z pewnością zachwycony. Żeby była jasność: nie przewraca mi się w d...,Porsche to naprawdę dobre auto,świetnie sie prowadzi,bardzo komfortowo, na drogach PL płyniesz,na szutrowych, polnych i leśnych drogach też. Ale ... Powiem wprost - wkurza mnie,że auto wcale nie lepsze (a nawet w przypadku kilku drobiazgów gorsze, o czy poniżej) od Touarega jest od niego 2 razy droższe.DWA RAZY! Nie ma tam nic, co by taką różnicę uzasadniało. Proszę Państwa - oto Porsche... (Silnik)
Porsche Cayenne II SUV