Szukaj

Lista ocen Renault Clio II Hatchback 1.2 60KM 44kW 1998-2010 (46) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 49 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~venglin
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
W ciągu pierwszego miesiąca w samochodzie przestały działać kierunkowskazy (!!!), został w serwisie na ponad tydzień, gdzie okazało się, że do wymiany jest cały komputer. Po zmianie komputera, przestał zamykać się automatycznie centralny zamek przy ruszaniu z miejsca. Nie dało się włączyć tej funkcji. Kolejna wizyta w serwisie. Samochód stał 2 dni. Po drugim roku zaczął mieć kłopoty z odpalaniem i przyspieszaniem powyżej 3000 RPM....
4,0
~DamianoItaliano
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Nigdy mnie nie zawiodło w trasie, zawsze dotarłem do celu. Usterki związane z silnikiem: 2 razy wymiana czujnika położenie przepustnicy-koszt 100zł (silnik gasł czasem na wolnych obrotach) wymiana cewki. Wymiana drązków, łożysk ip to myśle że normalka. Maska otworzyła mi sie w czasie jazdy, trzeba sprawdzać czy dobrze się ją zamyka bo nie zawsze sie zatrzaskuje (na oliwienie mechanizmu pomoże)
4,0
~Ursus
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Ja osobiście miałem problem z alternatorem i uszczelniaczem wałka rozrządu, ale obie te przypadłości były wynikiem najprawdopodobniej niewłaściwego montażu przez jakiegoś mechanika zanim kupiłem auto. Poza tym problem mam z wtryskami, przez co auto gorzej chodzi na benzynie niż na gazie. Ale to niestety rezultat jazdy non stop na gazie, przy dużych przebiegach.
2,0
~ww
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Przy 5 tys km padł komputer i nie działały kierunkowskazy (obydwa). Samochód stał w serwisie chyba z 10 dni, zanim elektronicy sobie z tym poradzili. Później padł czujnik położenia wału korbowego. Silnik wchodził w tryb awaryjny, a potem całkiem przestał się uruchamiać. Innym razem, w czasie jazdy pękła obudowa filtra powietrza i się rozsypało wszystko.
4,0
~ser
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Od samego początku istnieje problem z układem elektronicznym w zimie przy niskich temperaturach, po dłuższym postoju przy uruchomieniu silnika nie reaguje na pedał gazu wchodząc na obroty bardzo powoli, trzeba odczekać około 15 min aż silnik się nagrzeje wyłączyć go i odpalić ponownie, potem wszystko działa bez zarzutu. Gdzieś dostaje się wilgoć???
5,0
~Damianek
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Trudno coś mi powiedzieć by mnie zawiódł.Każde auto będzie się psuło częściej z typowym Polskim przebiegiem.Moje ma 224tyś i śmiga jak burza.Oleju nie bierze tzn. że serce jest zdrowe.Kontroluje często autko stąd też nie mam kłopotu.Jeśli coś mi zaczyna szwnkować to jadę do mechanika.
4,0
~maciek nova 13 super
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
4 z euro ncap albo 5 a ja obstawiam na 5 SUPER MASZYNA NA CODZIEŃ polecam gorąco pańom i początkującym kierowcą i [tzw.l-ki] czyli nauce jazdy ale i tak i tak mają clio 3 w nauce jazdy ale UWAGA MA POWAŻNE USTERKI I TAKIE KTORE DOPROWADZĄ DO WYPADKU uwaga na drogach bo teraz są śliskie
1,0
~arturo
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
padła pompa wody, rozszczelniła sięchłodnica, urwał sieodbojnik w drzwiach, zepsuły sięteleskopy tylnej klapy, zepsuł się mechanizm odchylania fotela kierowcy, Padło gniazdo zapalniczki, urwało sie cięgno otwierania drzwi od środka, bardzo wolno otwiera sie szyba
5,0
~jambis
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
A tu już jest naprawdę dobrze. Żadnych poważnych usterek od kiedy nim jeżdżę, a poruszam się nim codziennie. Raz wystąpił zanik napięcia po myjce, ale wystarczyło poruszać klemą. Raz też zawiesił się rozrusznik. Wystarczyło stuknąć i naprawione :)
5,0
~hanzaszn
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
W tej wersji nie mam się czego czepiać - wiadomo że każda wersja z innym silnikiem ma inną moc i charakterysytke pracy oraz inny profil zużycia. Pewnie jest bezawaryjny bo nie posiada róznych dodatków typu kilma, dodatkowa elektronika itd.
Renault Clio II Hatchback