Szukaj

Lista ocen Renault Clio III Hatchback 5d (131) - Silnik

Na liście zabraknie 74 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jokero
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Bardzo przyjemny i niesamowicie elastyczny silniczek. Jak na swoja pojemność to na prawdę działa cuda :) Ma dwa oblicza. Można albo spokojnie toczyć się po mieście przy obrotach lekko powyżej 1000 i auto spokojnie ciągnie - na 3 można przejechać pół miasta. Jeżeli natomiast budzi się w nas rajdowiec to powyżej 4000 aż do odcięcia ciągnie już naprawdę solidnie do przodu. Jeżdżąc na co dzień nie trzeba za bardzo kręcić silnika powyżej 3 tys i...
4,0
~Łukasz
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 98KM 72kW
Silnik 98KM, ale szkoda, że nie w pojemności 1.6. Brakuje trochę momentu obrotowego. Do jazdy samemu przyjemnie przyspiesza. Może trochę nie w temacie silnika, ale przyczepiłbym się do wszystkiego pod maską wokół silnika. Jedna ciasnota co doprowadza do szału gdy się chce coś samemu poprawić, nieraz bez kanału ani rusz żeby zrobić jakąś głupotkę. Aha, od 2,5 roku auto jeździ na LPG. Z samym silnikiem nic się nie dzieje, jeśli już to z...
1,0
~ewaodrenault
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.5 dCi 86KM 63kW
Po niecalych dwoch latach uzytkowania padla pompa i wtryski, koszt naprawy powyzej wartości samochodu... Auto bylo zadbane, wszystko wymieniane na bieżąco. Podczas jazdy obwodnica padł na środku i już nic nie pomogło. Po odholowaniu do mechanika diagnoza - pompa paliwa i wtryski, to podobno czesta usterka w tych dieslach. Koszt naprawy ok 6 000 zl ( w innych warsztatach drozej, nawet do 10 000 zl) a samochód warty pewnie z 7-8 tysiecy. Majac...
3,0
~diabeł
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Silnik trochę mnie rozczarował, w mieście jeździ mi się tragicznie, ciągle trzeba machać biegami, silnik jest bardzo ale to bardzo nerwowy ( o płynnej jeździe można zapomnieć), albo nie jedzie albo rakieta ( bardzo słaby dół 1-3.5 tyś muł, od 4 rakieta), przy ruszaniu trzeba ostro gazować bo bardzo łatwo go zdławić, ogólnie mało elastyczny i spodziewałem się po nim czegoś więcej, choć dynamiki przy wyższych obrotach może mu pozazdrościć nie...
2,0
~Patryk
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Silnik jest zdecydowanie za słaby, nie nadaje się do auta tej masy. Nieodpowiedni ani do miasta, ani w trasę - w zasadzie nigdzie. Przy oszczędnej jeździe nawet w trasie pali zdecydowanie za dużo, a na autostradzie i w mieście dosłownie wir w baku. Przy tym przyspiesza wieczność i do tego strasznie warczy. Wyprzedzanie tym autem - o ile możliwe, to zawsze w nerwach, a przy włączaniu się do ruchu lub na światłach, nawet z gazem w podłodze,...
1,0
~irekmadera@o2.pl
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Silnik stanowczo za mały do wersji Grandtur. Nie polecam. przy 750 obrotach ustawionych fabrycznie wpada w wibracje. Jeśli się przestawi u mechanika na 850 to odczujemy pełnię szczęścia. Ponadto jak jest gorąco i się włączy klimę to napewno nikogo się nie wyprzedzi a do naszedo ucha dopłynie miły dzwięk terkoczącej pompy od klimy (wymieniono dwie na gwarancji ale to najprawdopodobniej jest wada fabryczna)trzeba się przyzwyczajić lub nie używać.
2,0
~candino@autograf.pl
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 98KM 72kW
Nie wiem gdzie schowały się te KM . Wmojej poprzednim CLIO II 1,4 było ich tylko 75 a rwały do przodu, że aż miło. Poza tym ciągnęły już od 2700 obr./min a w obecnym modelu coś naprawdę zaczyna się dziać gdy silnik dochodzi do 4000/min. Przy zimnym silniku po naciśnięciu gazu coś go dusi (brak mocy i przyśpieszenia) i dopiero po przejechaniu kilkuset metrów samochód zaczyna reagować na pedał przyspieszenia. Serwis twierdzi że ten typ tak ma....
4,0
~Kamilloski
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Silnik jak na tą masę uważam że 1.2 75KM mechanicznych wystarcza do 2 pasażerów doroslych i dziecka na pokładzie a już sami dorośli to już gorzej sobie radzi. Gdybym miał kupować znów to z turbo lub z silnikiem 1.4 lub 1.6 już w tedy to jest radość z przyspieszania tym autkiem. Lecz 1.2 75KM w pojedynkę dobrze się zrywa jak mu się przyde0nie odpowiednio. Co tu pisać jest to auto miejskie z oszczędnym spalaniem.
3,0
~pluszak
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Silnik 100KM i ponad 140 Nm - szczerze powiem, że spodziewałem się większej elastyczności, żeby pojechać dynamicznie trzeba kręcić bardzo wysoko, auto staję się rakietą dopiero od ok 4 do 6.5 tyś obr. Dynamika na pierwszych 3 biegach zachwyca, jednak na 4 i 5 mamy już wrażenie jakby brakowało mocy. Kultura pracy na biegu jałowym jest bardzo przeciętna. Auto buja się bez większych problemów do licznikowych 200 km/h.
5,0
~Włodek
Renault Clio III
Hatchback 5d 2.0 16V 140KM 103kW
Nic wyjątkowego, ale 140 koni na taką lekką budę w zupełności wystarczy. 8 i pół sekundy do setki czyni auto jednym z szybszych na ulicach. Wielu było zaskoczonych oglądając mój tylny zderzak ;) kultura pracy silnika dobra, moment obrotowy niezbyt wysoki, ale dobrze rozłożony , auto ciągnie równo na każdych obrotach aż do odcięcia. Niestety kłopotliwa regulacja zaworów, ale to jeszcze przede mną.
Renault Clio III Hatchback 5d