Szukaj

Lista ocen Renault Clio III Hatchback 5d (107) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 98 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Łukasz
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 98KM 72kW
Przyjemny układ. Kierownicą kręci się z odpowiednią siłą (samochód posiada opcję gdzie dostosowuje się siła potrzebna do skrętu w danej prędkości). Może o samym zawieszeniu powiem tyle, że jest ani za twarde, ani za miękkie. Nieraz na dołach wydaje się jakby było za twarde, a na agresywniejszych nagłych zakrętach (mijanie sarny, łosia) to myślę że mógłbym wtedy pojechać na 3 kółkach. Co do trwałości, to może trochę mało trwałe, ale nie jest...
4,0
~PB
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Auto jest takie, jakie ma byc- czyli miekkie. Od sportowych wrazen sa inne wersje tego auta. Jesli ktos szuka przede wszystkim wygodnego auta, to z Clio bedzie zachwycony. Natomiast nie radze szybko wchodzic w zakrety, auto mocno sie wychyla na boki. No ale tak jak wspomnialem- to nie jest sportowa wersja, a w takich autach w mojej ocenie najbardziej chodzi o wygode. Czyli jest tak jak byc powinno- miekko i wygodnie.
4,0
~Jokero
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Nastawione bardziej na komfort resorowania -pod tym względem lepsze niż nie jeden kompakt. Trochę przechyla się w ostro branych zakrętach, ale to w końcu nie wersja RS :) Przyjemnie się prowadzi i dobrze zestrojony jak na nasze poligony do testowania czołgów ... przepraszam drogi. Układ kierowniczy mógłby być jednak trochę bardziej precyzyjny, ale przynajmniej zawieszenie cicho tłumi nierówności
5,0
~Martenka
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Auto - jak na swoją klasę - dobrze trzyma się drogi, pozytywnie zaskoczyło zwłaszcza w zimie. Na plus francuzom trzeba oddać, że jest ono sensownie miękkie. Zauważyłem to zwłaszcza, kiedy po cały dniu jeżdżenia VW Passatem wsiadłem do mojego Clio - komfort miękkiego zawieszenia to była miła odmiana po całym dniu \"walki\" z zawieszeniem Paska. Wielki plus dla Renault.
4,0
~Granturek
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 16V 101KM 74kW
W sumie to za układ jezdny powinienem dać ocenę 4,5. Cicha praca zawieszenia i dobre tłumienie nierówności. Taki udany kompromis między prowadzeniem a komfortem. Rewelacyjne fabryczne opony Dunlopa! W końcu na mokrym auto nie pływa. Bardzo skuteczne hamulce. Lekko pracujący układ kierowniczy. Mimo, że jego intensywność jest zależna od prędkości, to jednak czasami działa zbyt lekko.
5,0
~rafi wawa
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Wspomaganie działa tak jak trzeba, nie trzeba się siłować i nie jest tak jak np. w Citroenie C3 - przeznaczone dla pań w tipsach. Zawieszenie jak na ten segment bardzo komfortowe, tłumi nierówności rewelacyjnie a zarazem nie ma nieprzyjemnych przechyłów nadwozia ma zakrętach.Dynamiczna jazda sprawia sporo frajdy (na tyle na ile pozwalają możliwości silnika 1.2).
3,0
~Michał_S
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Mam mieszane uczucia, samochód nieźle trzyma się drogi, jednak bardzo wnerwia zbyt czułe wspomaganie (choć można się przyzwyczaić z czasem)- no może poza parkowaniem. Bardzo mocne hamulce, również wymagają przyzwyczajenia, gdyż można spowodować wręcz wjechanie auta za nami w bagażnik, jeżeli nie będziemy obchodzić się z nimi ostrożnie.
2,0
~pavulon_81@tlen.pl
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.5 dCi 86KM 63kW
strasznie twardy po 3 h spedzonych w samochodzie jestem caly obity ale widze mala poprawe ktora moze wynikac z 3 powodow 1.poznańskie ulice zmiekczyly zawieszenie 2.moja d..a sie utwardziła 3. fotele sie wysiedzialy juz troche aha jak tylnie kolo wpada w dziure to strasznie przechyla samochod na ta strone . mam wrazenie ze sie caly gnie wzdłoznie
4,0
~candino@autograf.pl
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 98KM 72kW
Tutaj nie mam dużych zarzutów. Dobrze się zachowuje tak na równych jak mniej równych drogach. W miarę dobrze tłumi nierówności. Trzeba się przyzwyczaić do elektrycznego wspomagania, które powinno moim zdaniem być bardziej progresywne już od trochę niższych prędkości (w zimie mniej doświadczeni kierowcy mogą mieć problemy z poślizgiem).
Dziennik kosztów dla Renault Clio III Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
27,33 zł
5,2
l/100km
7,1
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Bartek T
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 98KM 72kW
Kilka drążków kierowniczych już zostało wymienionych, ale za to wahacze, amortyzatory i inne części podwozia jeszcze nie były wymienione, więc wydaje mi się, że nie jest źle. A jeśli chodzi o samą jazdę to naprawdę komfortowo (oczywiście jak na tą klasę samochodu). Przejechałem nim całą Polskę i troche europy i spokojnie dał rade
Renault Clio III Hatchback 5d