Szukaj

Lista ocen Renault Clio IV (121) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Łukasz
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 120 EDC 120KM 88kW
Miała być atutem, a okazuje się całkiem przeciętna. Na zimnym silniku przeciąga obroty na biegach 1-3 do 3 tyś obr/min. Nie wróży to wysokiej trwałości zimnego, nienasmarowanego silnika. Po przejechaniu kilku km ten problem znika i zmiana przełożenia przy spokojnej jeździe następuje przy ok 2.5tyś obr/min. WIELKI MINUS- szarpnięcia przy hamowaniu silnikiem! Odczuwalne zwłaszcza przy redukcji z 2. na 1. bieg. Kolejny WIELKI MINUS - przy...
1,0
~Pelek
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Przy 30 000 km skrzynia zaczeła charczeć przy zmianie z jedynki na dwójkę, auto eksploatowane w mieście, miasto Kraków, ciągłe korki, ale kupiłem ten samochód z myślą o mieście , do tego został chyba stworzony, bedzie wymiana w ASO na gwarancji skrzyni i sprzęgła, bo sprzęgło też ledwo żyje, dodam ze Punto które posiadam rocznik 2013 ma przejechane 49 000 i nic się nie dzieje.Punto jeździ żona, która nie przejmuje sie dziurami i tym jak sie...
1,0
~Vermin
Renault Clio IV
RS Facelifting 1.6 Turbo 220KM 162kW
Przy ujęciu nogi z gazu, samochód nie hamuje silnikiem, dopiero po chwili... Dodatkowi posiada małe ale jednak opóźnienie na naciśnięcie pedału gazu. Przy dohamowaniach do ciasnych partii i redukcji do 1 biegu skrzynia zastanawia się co zrobić pomimo jazdy na łopatkach i potrafi rozłączyć napęd na ponad sekundę albo w ogóle wbić wyższy bieg zamiast zbić na niższy... Duże opóźnienie pracy skrzyni przy jeździe po ciasnych torach. Mam również...
2,0
~Darek
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 0.9 TCe 90KM 66kW
Jedynka wchodzi dość ciężko, nie zawsze ale ma takie tendencje. Wsteczny to jakaś pomyłka, niejednokrotnie trzeba 3-4 razy próbować aby wszedł. Poza tym skrzynia jest strasznie głośna, strasznie !!! Przy 2 biegu w czasie jazdy z gazem i w czasie hamowania silnikiem dzwięk jakby skrzynia była bez oleju. Podobnie przy hamowaniu sinikiem na 3 biegu. Zdecydowanie głośniej niż w Fordzie, Kia czy Fiacie. Przełożenia dobre choć jak dla mnie 2 za krótka
4,0
~smon
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 1.2 73KM 54kW
Skrzynia precyzyjna, od samego poczatku bardzo lekko chodzi. Jedyne do czego mozna by sie przyczepic, to ostatnim czasem zauwazalny spadek precyzji, no ale auto jest jezdzone rowniez przez zone po miescie, wiec sila rzeczy z pewnoscia powoli sie zuzywa. Pomimo tego zadnych problemow ani uwag, ot robi to do czego zostala stworzona i zaprojektowana.
5,0
~Paweł
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
skrzynia biegów zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. jedyny mankament to to ze samochód każe nam zmieniac biegi bardzo wczesnie ( piątka nawet przy predkosci 54 km/h przy niewielkim obciażeniu ) na poczatku byłem tym nieco zaskoczony. przy stosowaniu sie do wskazan komputera jazda jest naprawde mało dynamiczna. (za to byc może ekologiczna)
5,0
~miks@r
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
ok. bez zarzutów. Płynnie , może troszkę dłuższy skok ,ale przyjemnie zapina i nie ma problemów ze znalezieniem punktu. Przełożenia ok dobrze zestrojone do poruszania się dynamicznie po mieście z prędkościami do około 100-110 km/h. cichutka , ok. Przy wyprzedzaniu nawet redukcja do 3 i pójdzie ,obroty wysoko i da radę . - skrzynia super
4,0
~Paweł
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 120 EDC 120KM 88kW
Z jednej strony szybka i faktycznie w porównaniu do c2 vtr inna klasa - zmiany biegów bardzo mało wyczówalne. Tylko jakoś ten dół i ruszanie mogłoby być bardziej dynamiczne - nie wiem czy to wada skrzyni czy silnika, ale powiedzmy od 0 do 30 km/h szybciej szła moja c2'ka na automacie z silnikiem 1.6. Powyżej 30 km/h lepsze jest już Clio.
4,0
~Komar
Renault Clio IV
RS Facelifting 1.6 Turbo 220KM 162kW
4 zamiast 5 za powolne działanie w trybie normalnym, jak i kilkukrotne zgubienie się jej przy redukowaniu w trybie manualnym (również przy normalnej jeździe). Przy sporcie i race nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości, wspaniale działa i automat i manualny tryb zmiany biegów! Bajka... a te strzały z tłumika ;D tylko zmieniać biegi!
4,0
~Krzysztof
Renault Clio IV
Grandtour 1.5 dCi 75KM 55kW
Biegi są tak ułożone aby na 5 biegu można było jeździć drogami szybkiego ruchu. Tak jak wyżej opisałem przy ekspresówce jest lekko ponad 2 tysiące obrotów, przy autostradzie około 2,5 tysiąca obrotów. W mieście gdy chcę się jechać 50 trzeba mieć 3 bieg, bo na czwartym się dusi i to jest trochę niewygodne
Renault Clio IV