Szukaj

Lista ocen Renault Clio IV (109) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 59 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Darek
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 0.9 TCe 90KM 66kW
W chłodne i wilgotne dni odparowanie przedniej szyby na stałe to wyzwanie, jesli zmieni sie nawiew na inny niż przód zaparowane ponownie. Długo sie nagrzewa w zimie. I rzecz która doprowadza do szału - przy włączeniu nawiewu na szybę przednią automatycznie włącza sie klima, nie świeci sie jednak wtedy kontrolka klimy. Można ją wyłączyć ale trzeba włączyć przyciskiem - kontrolka się zapala i ponownie przycisnąć aby zgasła. Do tego nie można...
2,0
~Łukasz
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 120 EDC 120KM 88kW
Wentylacja zasługuje na kilka osobnych słów. Klimatyzacja manualna - klasycznie 3 pokrętła do rozdziału kierunku nawiewu, jego siły i temp. powietrza. Niestety nastawienie nawiewu na szybę lub na szybę i twarz powoduje automatyczne włączenie klimatyzacji, ale fakt ten nie jest potwierdzany włąceniem się kontrolki AC na panelu. Klimatyzacji nie da się wyłączyć jeśli wybrany jest wspomniany powyżej kierunek nawiewu. Jeśli ktoś nie przeczyta...
2,0
~M.G.
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
W warunkach zimowych - bo tylko w takich na razie się poruszam - jest po prostu źle. Dokupiona opcja automatycznej jednostrefowej klimatyzacji - jest nietrafiona. System ogrzewania nie radzi sobie z utrzymaniem szyb wolnych od pary - zarówno w trybie auto jak i ustawieniu nadmuchu na szybę. Po przejechaniu 150 km przy temp. zewnętrznej -8. Zaparowane boczne szyby zaczęły zamarzać!!!. Ponadto w trybie auto - ciepłe powietrze rozsiewane jest...
4,0
~rheed
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Klimatyzacja spisala sie dobrze nawet podczac 35stopniowych upalow. Na najnizszych obrotach jest tez nie slyszalny. Dobrze dziala odparowywanie przedniej szyby. Istnieje nawiew dla pasazerow z tylu. Nie jest on jednak umieszczony po srodku lecz pod fotelami kierowcy i pasazera tak, ze dmucha na nogi pasazerow z tylu. Jezeli jest wlaczona klimatyzacja to czasami pasazerom z tylu marzna nogi.
3,0
~Mateusz
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 Energy TCe 118KM 87kW
Chłodzenie latem bez zarzutów. Minuta lub dwie i jest przyjemnie. Grzanie też bez zarzutów. Wentylatorki ciche i odpowiednio wydajne. Za to ogromny minus za to, że przy włączonym trybie auto klima kompletnie nie daje rady z parowaniem szyb. Jak na zewnątrz jest wysoka wilgotność lub mocno pada deszcz, to trzeba ręcznie poustawiać.
4,0
~Jakub
Renault Clio IV
Grandtour 0.9 ENERGY Tce 90KM 66kW
Ogrzewanie super 2 minuty jazdy samochód wieje z nawiewu ciepłym powietrzem szybko się nagrzewa ,Klimatyzacja wydajna chociaż dziwnie pracuje w normalnej klimie om wyższe obroty tym bardziej chłodzi tutaj tak nie ma kompresor nie wyrabia i dmucha dobrze na równych obrotach np 2-3 tyś obrotów.
4,0
~Marcin
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Dobrze. Po dwóch kilometrach przy -10st już robi się przyjemnie w środku. Odparowywanie szyb super szybkie, zresztą rzadko zdarza się że zaparuje. Przy +35st. trochę trzeba poczekać na klimę. Tu nie ma rewelacji. Osobiście wolę jak mi jest za gorąco niż za zimno więc ta wada jest akceptowalna ;-)
5,0
~Xcv
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 75KM 55kW
Na 1 biegu wiatraki działają bardzo cicho - jest w ogóle nie słychać nawiewów. Wystarczy to na odparowanie pojazdu. Klimatyzacji manualnej nie testowałem z powodu zimowej aury. Auto nagrzewa się szybko. Ogólnie jest bardzo dobrze w tym punkcie.
4,0
~Codyfuelmaster
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
Wszystko sprawnie działa, szybciutko się grzeje, nawiewy na szyby, ogrzewanie na szybę tylną - bez zarzutów. Prosta jak budowa cepa w obsłudze klimatyzacja manualna, która bądź co bądź mogłaby bardziej chłodzić, to moje jedyne zastrzeżenie. Poza tym, super.
4,0
~Jarek
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Oczywiście wszystko działa bez zarzutu ale i tu trzeba się przyzwyczaić. Regulator temperatury ma bardzo długi zakres regulacji średnich temperatur (pewnie wynika to z warunków francuskich). Przy naprawdę dużych mrozach jest tylko opcja na koniec regulatora
Renault Clio IV