Szukaj

Lista ocen Renault Espace IV Grand Espace (53) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Ziobro
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Daję 4, bo przez te wszystkie lata zdarzyły się dwie wtopy - raz rozleciało się koło pasowe (300zł). Drugi raz i to było bardzo przykre - padł alternator. I w obu przypadkach samochód nie nadawał się do jazdy, bo nie było ładowania. Dobra rada: alternator tylko nowy albo używany oryginalny! Nie dajcie się nabrać na regenerację. Nówka trochę kosztuje, ale macie pewność, że nie zawiedzie. Regeneracja powinna być dokonana z użyciem fabrycznego...
4,0
~Kamil
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 dCi 175KM 129kW
Pocenie się silnika spod pokrywy rozrządu. Uszczelnienie tego to koszt 1500 zł. zamierzam z tym jeździć do co najmniej 300 000 km i wtedy prewencyjnie wymienię łańcuch rozrządu z kołami. Samochód zawiódł mnie w sumie 3 razy, zawsze pod domem. Pierwszy raz zimą 2012 przez rozładowany akumulator. Wtedy wymieniłem go na Centre Futura. Zimą 2014 centra zakończyła swój żywot. Wtedy zamontowałem Boscha i niedługo miną już 2 lata bez problemów. W...
5,0
~Adam
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Wiele zalezy od wersji silnikowej. Akurat 2.0 T 170KM nie sprawia problemów. Warto kontrolować i wymieńiać koło pasowe wału. Może się rozwulkanizować i zarwać pasek który moze dostać się do napędu rozrządu (i narobić szkód). Zdarzaja sie awarie kart czy osprzętu np alternatora. Generalnie wielu potencjalnym awariom można zapobiec wymieniając wyeksploatowane już elementy prewencyjnie na nowe. Powiedzenie "jak sie dba tak się ma"...
5,0
~Jaromir
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Była tylko jedna, ale nie z winy samochodu. Otóż padł mi alternator. Dałem się namówić na regenercję (280zł). Byłem bardzo zadowolony, że tak tanio, aż tu w Austrii, padł znowu. Oczywiście austriaccy esesmani nie mają pojęcia o naprawianiu, więc po prostu wstawili mi nowy. Koszt całości - 3500. Potem dowiedziałem się, że taką regenerację za 280 to można o kant d., bo w tym modelu trzeba to zrobić na fabrycznych częsciach, za ok. 600pln....
3,0
~SUBARU FAN
Renault Espace IV
Grand Espace 2.2 dCi 150KM 110kW
Wyciek w silniku po 5000km zużyte tarcze hamulcowe po 20 000. Pęknięta rura wydechowa przy katalizatorze. Rurę Przyspawano do katalizatora w serwisie RENAULT!!!! Śmiech na sali ,że samochód nowy za 150.000 PLN już jest spawany dobre co? Wymiana lub i naprawa zaworu recyrkulacji spalin(silnik wtedy nie ma mocy). Wszystko w ramach gwarancji.Mam nadzieję ,że to już wszystko co się zepsuło.Choć na drodze się jeszcze nie zepsuł. To duży sukces...
5,0
~miodek@miodek.org
Renault Espace IV
Grand Espace 1.9 dCi 120KM 88kW
Nic się nie dzieje. Kupując to auto, bałem się, że zostanę w trasie, a mechanicy w życiu nie połapią się co nawaliło - nic takiego nie miało miejsca. Auto nigdy się nie zepsuło. Podstawowa dbałość o ten samochód jest gwarantem tego, iż odwdzięczy się ono niezawodnością. Raz, na początku znajomości z ESPACEM (przy 110 tysiącach km) padły szczotki alternatora - serwis szybko się uporał i jeżdżę do tej pory bezproblemowo.
1,0
~Staszek
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 dCi 175KM 129kW
na 42 000 km przejechałem maksymalnie 17 000 km na jednym zestawie klocków. Inne wymiany po 15 000 i po 7 000 km. Dwa razy uszkodzone tarcze hamulcowe przednie; zwalanie winy na kierowcę przy ewidentnym niedopracowaniu? doborze materiałów? braku umiejętności serwisu? Awaria komputera lub turbiny- nadal w toku, na razie auto jeździ. Generalnie można sobie wykupić abonament w serwisie.
5,0
~MIROK
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 dCi 150KM 110kW
(odpukać) BRAK POWAŻNYCH USTEREK !!!! Poza tym standard: wymiana sworzni wahacza, łączników i poduszek stabilizatora poprzecznego, drażków kierowniczych lub samych końcówek (średnio co 100tyś). Po wymianie obowiązkowo ustawienie zbieżności, poza tym cisza. Oryginalne amory trzymają parametry !!!! Mało hamuje :))) więc na fabrycznych tarczach ham. zrobiłem 200tyś.
5,0
~Tomasz
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 dCi 150KM 110kW
pęknięty drążek panharda - laweta ale to w sumie powinno byc w drobnych usterkach. po rozładowaniu akumulatora auto przestało działać 6 miesięcy jeżdżenia na lawecie do kolejnych speców elektryków okazało się że był upalony kabel w wiązce pomiędzy komputerem a czytnikiem kart koszt łączny koszt z lawetą diagnozą i naprawą 2000 zł + wakacje w domu
3,0
~LUK721
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
W trakcie 2 lat: klimatyzacja 1000zł(warsztat,w cenie wszystkie lipne naprawy tych "co się znali"), sprzęgło 1000zł(warsztat), czytnik kart 300zł(serwis używka); przyciski okna 200zł(serwis nowe), podnośnik okna 160zl(sam używka); wyciek z półosi 700zł(serwis nowe), sonda lambda 600zł(serwis nowe), i co roku drążek kierowniczy 200zł(warsztat)
Renault Espace IV Grand Espace