Szukaj

Lista ocen Renault Espace IV Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW 2003-2012 (14) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Ziobro
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Wymieniam wszystko: błąd hamulca ręcznego na desce, ale... hamulec działa prawidłowo! Ostatnio zaczęły mi się zacinać wycieraczki - czasem po prostu stają i trzeba wyłączyć silnik i znowu włączyć, żeby podjęły pracę. Padła guma doprowadzająca powietrze do interkulera -naprawa była bardzo tania (60zł). Kilka razy wymieniane były cewki zapłonowe - znany problem Renault (400zł komplet). Czytnik kart - musiałem go wymienić (koszt 100zł), bo...
4,0
~Jaromir
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Dzieją się jakieś rzeczy, ale bez wpływu na jazdę - np. pali się kontrolka układu recyrkulacji spalin, czasem usterka hamulca postojowego (hamulec całkiem sprawny, czujnik wariuje). Padł czujnik abs. Ważna sprawa - stosować należy tylko firmowe paski napędu osprzętu, bo inne wytrzymują 20 tys. Padło koło pasowe (po 300 tys.), uszczelniacz półosi ze 2 razy. Zawieszenie - pancerne. Na taki przebieg robione było coś kilka razy. Standardowo...
4,0
~Ryszard
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Po kolei: w jednej karcie nie działa przycisk otwierania, padła poduszka pod silnikiem, uszczelniacz półosi, jedna cewka, dwa razy rozładował się akumulator (nie wiadomo dlaczego!), popękały przewody od turbo (naprawa - 60 pln!), brzęczy cichutko jakiś wiatraczek w lusterku (podobno się to łatwo naprawia, ale za leniwy jestem), boczna poduszka siedziska kierowcy lekko przyklapła, dźwignia zmiany biegów się wytarła.
3,0
~LUK721
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Spora ilość gadżetów, które nie wytrzymują 5-10 lat powoduje konieczność wymian, czasem niedrogich, a czasem..., np. popękane osłony dolne foteli i ogólnie tworzywa sztuczne, ich mocowania i powłoki "niby gumowane", nie palą się nietypowe ledy w guzikach przycisków okien,
4,0
~Adam
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Ceny części do tego silnika niskie, wszystko dostepne. Silnik mało awaryjny. Zdecydowanie wersje po 2006 roku mniej podatne na awarie. Czasem trafi się jakaś spalona zarówka czy czujnik cofania. Te sprawy są łatwe do usuniecia niskim kosztem.
4,0
~olo
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Z drobnych usterek to na razie tylko spalony wentylator wnętrza, który kosztował mnie 200 zł plus dwa bezpieczniki i wymiana 100 zł. Zrobiłem tym autem dopiero ok. 8 tys km w pół roku więc mam nadzieje, że w przyszłości będzie równie dobrze.
4,0
~Wojciech Czeluśniak
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Połamane włączniki oświetlenia tylnego, odchodząca gąbka kokpitu, delikatne osłony głośników, wycierające się tuleje ograniczników drzwi, regulator podświetlenia, klapa obiegu zamkniętego... bzdety do naprawienia.
5,0
~zwck
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Jak to w Renault, elektryka, elektronika, same pierdoły w stylu przepalające się żarówki w podświetleniu klawiszy, padły czujniki ciśnienia w kołach, nic co by unieruchomiło auto.
4,0
~Marcin K.
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Wbrew pozorom nie jest źle, chociaż jakieś tam usterki się zdarzają. Ale wszystko można ogarnąć za nieduże pieniądze
5,0
~Mario
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Nie miałem żadnych problemów z tym samochodem, normalne wymiany materiałów eksplatacyjnych
Renault Espace IV Grand Espace