Szukaj

Lista ocen Renault Espace IV Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW 2003-2012 (13) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Ziobro
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Koszty codziennej eksploatacji są niskie. Mało pali, nic się specjalnie nie psuje, ani nie zużywa. Kosztowne są opony ze względu na rozmiar oraz tylne tarcze. Jakiś geniusz wymyślił, że będą sprasowane z łożyskami, więc kosztują tyle, co przednie, albo lepiej. Wystarczają na ok. 50tys. Inne części eksploatacyjne - cewki - 100pln/szt, rozrząd z wymianą ok. 600zł (co 100 tys., km). Uwaga: odradzam stosowanie pasków napędu rozrządu innych niż...
4,0
~Ryszard
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Usterkowość bardzo niska, więc nie drenuje kieszeni. Jak już się coś wymaga wymiany, to raczej jest to element eksploatacyjny typu tarcze, czy paski, albo coś się rozpada ze starości (u mnie przewody gumowe od turbo). Nieprzyjemne są koszty opon (17"), tylnych tarcz. Jazda po mieście powoduje zwiększone zużycie paliwa. Całokształt wypada mimo wszystko bardzo dobrze, bo z moich obliczeń wynika, że kosztuje mnie niewiele więcej niż Mazda,...
2,0
~LUK721
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Jak kupujesz to wiadomo, że masa i opory powietrza będą powodowały koszty w spalaniu o jakieś 2 lub 3 litr/100 więcej niż w kombi, ceny części, używanych przeciętne, ale nowych... np. podłokietnik(1500), czytnik kart(2500), sonda lambda (400), silnik wentylacji(1300), przy praktycznie każdej "elektrycznej" grzebaninie bez odpowiedniego komputera nic nie zdziałasz.
5,0
~olo
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Mam gaz więc ekonomiczność jest wzorowa 25 zł za 100km to tylko w małym dieslu jest możliwe :-) Części zamienne nie są drogie i wszystko można kupić poza serwisem więc eksploatacja nie jest specjalnie kosztowna. Wymieniłem kompletny rozrząd z pompą wody i robocizną za 550 zł a klocki hamulcowe z przodu za 200 zł więc nie ma tragedii.
5,0
~zwck
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Jest nieźle, auto się nie psuje, części nie są strasznie drogie, jedynym bólem może być wymiana sprzęgła z dwumasem. Spalanie jak na tak duże auto i stosunkową niewielką pojemność silnika nie należy do najniższych, dlatego mam LPG
4,0
~Mario
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Części w ASO nie proponuję bardzo drogie, na rynku dostępnych jest dużo tanich zamienników. Możemy spokojnie znaleść każdą część w rozsądnych pieniądzach. Większość części powiedzmy silnika pasuję z Laguny.
5,0
~Jaromir
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
O dziwo w ciągu siedmiu lat Espace kosztował mniej niż rzekomo bezawaryjny i tani w eksploatacji Ford Focus. Zabolało kilka razy - tarcze i klocki, opony, alternator.
4,0
~Wojciech Czeluśniak
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Nie da się nie dołożyć i jeździć. Nie te czasy żeby każdy element projektować na wiele lat. Czasem tańszy zamiennik odbija się na komforcie użytkowania.
4,0
~Adam
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Silnik 2.0T to idealna jednostka napedowa do tego samochodu. Dobry kompromis między osiagami a kosztami eksploatacji. .
Dziennik kosztów dla Renault Espace IV Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,50 zł
11,9
l/100km
14,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~poltreak
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Na trasach przejazdowych całkiem ok bo tylko 9,6-9,8, natomiast jak się już jeździ po mieście to wzrasta do 13.8 nawet.
Renault Espace IV Grand Espace