Szukaj

Lista ocen Renault Espace IV Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW 2003-2012 (15) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Ziobro
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Doskonały. Zrywny, cichy, niskie a w zasadzie nieodczuwalne wibracje. Czuje się, że to turbo, bo trzeba go wkręcić na ok. 2500tys/obr. żeby poczuć moc. Do tego jest bardzo trwały. Mój ma już ponad 400 tys. i za wujka nie chce się zepsuć! Bierze ok. 2-3l. oleju na 10tys., ale nie dymi, pięknie pracuje, ma moc. Diabeł nie silnik! Z rzeczy mniej przyjemnych - wada konstrukcyjna - dolna poduszka silnika jest przykręcona do... miski olejowej....
5,0
~Jaromir
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Rewelacyjny silnik. Mocny, cichy, na gazie nawet dość oszczędny. Właściwie nie ma słabych punktów. Awaryjność - do zniesienia (szczegóły niżej). Problemem są cewki (jak to w Renault). Kupowac warto tylko oryginalne Beru, któe wytrzymują max 2 lata. Wada konstrukcyjna - dolna poduszka silnika jest przymocowana do... miski olejowej (!!!). Powoduje to drgania i w efekcie co jakiś czas trzeba wymieniać uszczelkę miski. Takie drobne rzeczy....
5,0
~olo
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
To jest chyba jeden z najlepszych silników benzynowych na rynku, bezawaryjny i wystarczająco mocny do tego modelu aby jeździć dynamicznie i jak na tak duży i ciężki samochód, stosunkowo oszczędnie. Większość osób montuje do niego instalacje gazową bo silnik radzi sobie z gazem idealnie. Spalanie gazu jest na poziomie 12 litrów trasa i 13 cykl mieszany czyli koszty na poziomie małego diesla :-) Można zamontować zbiornik mieszczący 50 litrów...
5,0
~Ryszard
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Turbodziura jest, ale da się przeżyć, za to powyżej 3 tys. obr. ciągnie jak złoto. Nie wiem ile tys. km potrafi przejechać zanim zdechnie, ale mój egzemplarz pracuje jak nowy. Co ciekawe nie bierze oleju. Po włączeniu klimy mam ledwo wyczuwalne wibracje, na kierownicy (w czasie jazdy nie czuć tego), pewnie coś się zużywa powoli, ale auto ma już swoje lata i przebieg.
4,0
~zwck
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Dobrze tylko dlatego, że szukałem 3,5V6 miałem okazję porównać obydwa i dużo lepiej się prowadzi, aczkolwiek jak do tej pory mnienie zawiódł i jest dość dynamiczny, jak na razie wyminiłem 1 wtrysk benzyny, praktycznie od razu auto dostało zasilanie podtlenkiem elpidżi, nie ma z tym żadnego problemu, jedynie dobrałem za małą butlę :)
4,0
~LUK721
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
To typowy kompromis między kosztami zakupu i eksploatacji, a zużyciem paliwa, ponad 150 KM(wiadomo, że te 170KM to jak 400obr/min) pozwala ruszyć masę z miejsca, 2 litry, bez zmiennych faz rozrządu, czyli prosta, tania konstrukcja i dobra żwawość
5,0
~Wojciech Czeluśniak
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Jeśli jest zdrowy to daje rade bez problemu. Kierowca nie nabawi się kompleksów z powodu braku dynamiki, a pasażerowie nie odczują dyskomfortu z powodu hałasu i drgań. Dobrze serwisowany nie zaskoczy negatywnie.
5,0
~Adam
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Co tu dużo pisać- 2.0T F4Rt - jeden z najlepszych silników benzynowych (nie tylko renault ale w historii motoryzacji w ogóle.) Zawsze w top 10 polecanych jednostek benzynowych.
5,0
~Mario
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Sinik dużo pali zwłaszcza w mieście, proponuję rozważenie założenia instalacji LPG. Mechanicznie bardzo dobry silnik, tak jak 2.0 dCi, resztę silników bym odradzał
Dziennik kosztów dla Renault Espace IV Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,50 zł
11,9
l/100km
14,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~SM
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Sama jednostka całkiem trwała ale elektronika potrafi ją szybko uziemić. do tego osprzęt z dziwnymi pomysłami jak zacierający się alternator chłodzony wodą.
Renault Espace IV Grand Espace