Szukaj

Lista ocen Renault Laguna I (557) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 649 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~zuchu76
Renault Laguna I
Hatchback 1.9 dTi 99KM 73kW
Miekkie zawieszenie dawalo duzy komfort podczas jazdy. Kierownica bardzo dobrze oddawala to co dzialo sie pod kolami a samochod pewnie sie prowadzil nawet w szybkich zakretach nie dochodzilo do nadmiernego przechylu nadwozia. Oczywiscie za komfort trzeba bylo zaplacic czestsza wymiana elementow zawieszenia ale spokojnie ceny czesci dosc tanie wiec nie ma sie czego obawiac. Jezdzilem roznymi samochodami ale Laguna byla bez watpienia najbardziej...
4,0
~grezur
Renault Laguna I
Hatchback 2.0 113KM 83kW
Nie można narzekać. Wspomaganie kierownicy jest świetne, na parkingu nie trzeba używać żadnej siły, za to przy większych prędkościach siła wspomagania spada i układ kierowniczy bardziej twardnieje. Co do zawieszenia, też nie mam uwag. Bardzo komfortowe, jeśli droga jest równa to po prostu płyniemy, jeśli jest nierówna to chyba żadne auto nie wybiera i nie tłumi nierówności tak dobrze jak to. Żadne stuki z zawieszenia nie przenoszą się do...
3,0
~xoxo@plusnet.pl
Renault Laguna I
Kombi 1.8 90KM 66kW
Dla ustalenia uwagi: jestem po przesiadce z BMW 520iA z 1993 r. Przykro mi to stwierdzić ale spodziewałem się od auta tej klasy lepszej jazdy, do BMW nie ma porównania, BMK płynie po drodze Laguna jedzie i to w nienajlepszym stylu, mam koła 16 cali, aluminiowe, czuć każdą nierówność drogi co w Polsce oznacza 90% czasu jazdy. Co więcej po zmianie ze stalowych kół z zimówkami na alumy z letnimi prowadzi się ten samochód bardzo ciężko, opony...
3,0
~wkurwiony laguniarz :)
Renault Laguna I
Hatchback 1.8 16V 120KM 88kW
świetna precyzja ukł. kierowniczego. poza tym nic ciekawego. na dobrych gumach (205/55R16 good year) trzyma sie nieźle i nie pochyla się nadto (stabilizatory cos tam dają) ale krótkie nierówności tłumi słaaabo - niby francuzy są kanapowe...? no i co chwila coś nowego stuka i puka ... drążki, końcówki itp. trwałość zawieszenia (a raczej jej brak) to największa bolączka tego auta. aha. z tyłu sztywna belka! śmiech na sali! w japoni 10 lat...
4,0
~Jacek
Renault Laguna I
Hatchback 1.9 dCi 110KM 81kW
jest dosyc mieka(typwy francuz ale tojest fajne) i podsterowna(to jest niezbyt) teraz sa systemy ktore temu zapobiegaja nie wiem bo nie mialem. Po okolo 100k rozlecialo sie lozysko z przodu bylo dosyc drogie bo z paskiem ABS-u chyba okolo 300PLN ale to bylo dosc dawno teraz napewno mniej.W sumie do teraz wymienilem juz wszystkie ale to normalne po takim przebiegu po prostu zuzycie Amory tyl 230k przod chyba okolo 240k sie pocily czyli bardzo...
5,0
~[shadow]
Renault Laguna I
Hatchback 2.0 i 16V 140KM 103kW
Miałem wcześniej VW i tam było naprawdę twardo. Na zakrętach to się przydawało czasem, ale na polskich dziurach niestety było męczące. Renault ma bardzo komfortowe zawieszenie, które na dużych wybojach jest dość głośne ale prawie wogóle nie przeności drgań na auto. Mimo komfortu i miękkiego zawieszenia auto w zakrętach świetnie trzyma się drogi. Dość sztywny układ kierowniczy nie pozwala na szybkie i precyzyjne zmiany kierunku ruchu (a...
5,0
~Robert
Renault Laguna I
Hatchback 2.0 i 16V 140KM 103kW
kupilem samochodzika z niemiec.. z przebiegiem 91 tys wieć wszystko bylo na cacy... nie stukalo nie pukalo.. a i trzyma sie drogi swietnie.. ale jest tez minus... uwaga auto potrafi uspić czujność i normą staje się prędkość 160...170... i naprawdę sytuacje potrafią zaskoczyć bo hamowanie z tej prędkości moglo by być lepsze... poprostu nie jest się w stanie okreslić ze się przekroczylo 170..( o ile zakryjesz licznik przed teściowa)
4,0
~pedziwiatr lat 38
Renault Laguna I
Hatchback 2.0 113KM 83kW
Układ jezdny dobry ciężko ją wyprowadzić z równowagi , mam zmienione sprężyny na twardsze i jest o wiele sztywniejsza , w zakrętach jak po sznurku , dziury i garby na jezdni szczególnie poprzeczne słabo tłumi ( niema jak citroen ale lepiej niż VW) , zawieszenie niezawodne oryg. amory wytrzymują po 200 tys ,siadają tylko łączniki stabilizatora koszt po 30 zł za sztukę. Hamulce w wersji bez ABS i na bębnach z tyłu -marne .
3,0
~BARTT
Renault Laguna I
Hatchback 1.6 i 16V 107KM 79kW
Sprawdziłem amortyzatory przy ok 285tyś przód 75 i 77% skuteczności tłumienia - rewelacja, tył gorzej 55 i 54%. Tu psuje się najwięcej końcówki drążków tuleje w wahaczach, końcówki stabilizatora. Tył jest bardzo trwały Fakt zę auto jest bardzo komfortowe i dobrze sie prowadzi. Minus jest też to iż gdy jeżdżę na stalowych felgach łatwo przegrzać hamulce, latem na aluminiowych o wiele dalej przesuwa się ta granica, polecam.
4,0
~student.lublin
Renault Laguna I
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Jak na polskie drogi to jest ok. Mieszkam w woj. lubelskim a tam nie ma dobrych drog. Przez tzry lata wymieniłem raz łączniki stabilizatora i prawa końcówkę drążka kierowniczego. Dodam ze jak wymieniłem 2 lata temu łączniki stabilizatora ktore kupiłem na allegro za 25 zl to do tej pory na nich jeżdżę, a jak wymieniłem za pierwszym razem na "A....." (polski zamiennik) to pojeździłem na tym 8 miesięcy :).
Renault Laguna I