Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs gokartowy - tydzień 3

Renault Megane I 1.6 i 16V 107KM 1999-2003 - Oceń swoje auto

Podsumowanie 242 ocen tego auta

Oceny Renault Megane I 1.6 i 16V 107KM 1999-2003

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,00
1% gorzej niż w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt

4,05

Mechanika

Silnik

4,33

Skrzynia biegów

3,85

Układ jezdny

3,99

Komfort

Widoczność

4,11

Ergonomia

3,94

Wentylacja i ogrzewanie

4,00

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,10

Wyciszenie

3,57

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,17

Stosunek jakość/cena

4,10

Niezawodność

Drobne usterki

3,77

Poważne usterki

3,99

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
81%
19%
NIE
na podstawie 99 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Układ hamulcowy

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Zawieszenie

Silnik

Filtr

Lista 242 ocen

sortuj komentarze od
4,23
dodano 02.02.2010 23:09:03 przez

Wybrałem megankę rozmyślnie. Uważam, że to najładniejsze i najlepsze kabrio z tego okresu. Dynamiczne, nieźle się prowadzi, mechanizm składania dachu działa doskonale mimo upływu lat. Auto bardzo przyjazne zwłaszcza dla kobiet. Dominujące wrażenie z jazdy: jedziesz małym, sportowym samochodem i wszyscy ci zazdroszczą (bezcenne!!!). Auto wdzięczne do tuningu. Po zastosowaniu paru gadżetów można z niego zrobić małego gokarta. Nie jeździłem innymi kabrioletami więc nie wiem jak jest ze sztywnością nadwozia. Meganka jest przeciętna - tzn. na wertepach bez dachu przednia szyba wpada w wibracje. Bardzo wygodne fotele! Nie ma żadnego problemu z użytkowaniem w zimie. Dach ma 3 warstwy, ogrzewanie bardzo mocne. Powiem szczerze - lubię jeździć tym autem. Kupiłem je niby dla żony, ale już ją wkręciłem, że powinna jeździć Voyagerem (automatyczna skrzynia, bezpieczniej, wyżej się siedzi itd.). Zamontowałem bardzo dobre audio ("dla ciebie kochanie" haha!) Tak sobie myślałem, że jak przejdę kryzys wieku średniego to sprzedam Megankę, ale już wiem, że jej nie sprzedam!

więcej »
3,38
dodano 07.11.2008 16:19:51 przez

1,6 16 V dość dynamiczny i wyjątkowo oszczędny: jedynie 8l LPG, natomiast w krajach górzystych przy dużym nachyleniu autostrady kiepsko mu idzie, dużo lepiej spisywały się niemieckie auta. Kombi moim zdaniem bardzo kiepsko trzyma się w zakrętach i na podłużnych koleinach, czego u nas nie brakuje:( może lepiej sprawuje się compact? w porównaniu z poprzednim Clio wychodzi raczej blado. ok 140 tyś km padła poduszka pod skrzynią/silnikiem, dzwignia skrzyni biegów mało nie obijała mi kolan przy zdjęciu nogi z gazu, wymiana ok 150 pln bardzo pomogła! Niestety raczej awarjny - a może delikatny: w ciągu 1,5 roku łożysko tył pln 400, poduszka skrzyni biegów pln 150, problemy z chłodzeniem, oczywiście jak to w Renault już się posypała pompa wody, czeka mnie ok 600 pln, i jeszcze wahacz... Dość dynamiczny, ładny, wygodny, bardzo skrętny ale niestety exploatacja kosztuje choć spalanie rewalacyjnie małe to trzeba w niego wkładać

więcej »
3,85
dodano 15.07.2009 18:11:12 przez

Silnik bardzo dynamiczny jak na taką pojemność. W porównaniu do innych aut o tej samej pojemności jest to istna rakieta. Do 100 km/h w mniej niż 10 sekund to zadowalający wynik, a prędkości nawet około 190 nie są az tak gigantycznym wysiłkiem dla niego!! Wadą tego silnika są cewki które bardzo często sie psują i mała elastyczność silnika. Poniżej 2500 auto praktycznie sie nie rozpędza ale kiedy przekroczy 3500 naprawdę robi sie wesoło. Elastyczność pokazuje sie też na 5 biegu bo dopiero od 110 zaczyna sie rozpędzać. Problemu z wyprzedzaniem nie ma jak jade sam nie musze redukować a jak jade z dwoma pasażerami redukuje na 4 bieg i efekt jest taki ze wbija w siedzenie i na tym biegu ciągnie do 160 bez problemu. Tej skrzyni biegów trzeba sie nauczyć. Skrzynia sama w sobie jest dość krótka na pierwszych trzech biegach lecz skok drążka zmiany biegów jest bardzo duży...

więcej »
3,77
dodano 28.02.2006 21:15:36 przez

posiada renault megane kombi 1,6 16V to jest moja druga megane pierwsza była 1,4 8V z silnikiem Energy nie rozumiem tego energy ten silnik to nieporozumienie. Starym samochodem zrobiłem 140,000 tysięcy bez problemów. Teraz jeżdzę kombi ok stosunek ceny do auta. dwa lata temu jeżdziłem służbowo taką megane zaliczyłem dzwona centralnego przy prędkości 80 kmh z wypadku wyszedłem bez szwanku poduszki zadiałały poprawnie, napinacze też dlatego sie zdecydowałem na takie auto dla mojej rodziny. jeżeki chodzi o awarie no to bywa róznie wymieniłem juz pompę wodną, klocki, cewki sztuk 4 cena w serisie 1400,00 brutto. Poza tym ma sekwencyjny wtrysk gazu goraco polecam spalanie 1:1 po 8 LPG. obszerny barażnik. nie przsadzajcie z tymi cenami: klocki 90,00, pompa 260,00, więc spoko pozdrawiam

więcej »
3,54
dodano 19.08.2011 22:33:45 przez

Ogólnie troche wszedzie sie rozpisalem wiec jest co poczytac. Juz troche jezdze tym samochodem i tak jak pisalem w innych podpunktach. Jezeli ktos szuka auta bezawaryjnego to napewno to auto tym nie jest. Oprócz kilku naprawde powaznych awarii ciagle cos jest nie tak. Jak nie zawieszenie, to jakas uszczelka, to poduszka skrzyni biegów itd.itd. Nie jestem jakimś tam mega marudą ale jak na poczatku przez pierwszy rok bylem zadowolony tak teraz gdybym tylko mial pieniądze na to zeby kupić inne nowsze auto to meganke jak najszybciej bym oddal wrogowi ;-)ale zeby byla jasność - nie jest to az tak wadliwe auto ze ciagle tylko stoi pod blokiem. Nigdy nie zdazylo sie tak ze stanął na drodze bo wtedy juz napewno bym jak sprzedal.

więcej »
4,15
dodano 25.10.2012 07:09:08 przez

Auto kupiłem w styczniu 2011 za 6tys.zł. Założyłem najtańszy gaz sekwencyjny i bez problemów przejechałem 40tys.km.Przez ten okres wymienić musiałem tylko dwie cewki zapłonowe i przewód paliwowy który się przetarł! reszta to rzeczy eksploatacyjne rozrząd, klocki, drążki z końcówkami i sworznie. samochód wygodny w długie trasy. Trzy razy trasa Lublin-berlin-lublin bez żadnych problemów. jedyna wada to to ze jest głośno pozwanej 130km/h.Samochodu nie zamienił bym na żadnego VW czy audi a za ta cenę kupił bym możne 15 letniego z półmilionowym przebiegiem! Dodam jeszcze ze przed kupnem mocno się zastanawiałem bo to przecież renault ale teraz następna tez będzie renówka!

więcej »
3,77
dodano 13.11.2007 07:27:18 przez

Dobre auto do jazdy po mieście i w koło kimina. Mieszkam w Anglii i 2-3 razy w roku jade do Polski. Jechałem nim 200km/h ale to nie jest auto do takiej prędkości. Potymalna prędkość na autobanie to 130km/h. To mało kiedy się jedzie 1500km. Jeździłem Volvo, Audi, Mercedesem, okazyjnie wieloma markami. Może się czepiam ale jeżdżąc meganką cały cza czekam aż się coś zepsuje, Przed trasą zawsze szybka zdrowaśka żeby się renia nie rozkraczyła ;) Kupiłem renie do jazdy do pracy i po zakupy, jesk ok. Po autostradach 130km/h ok (mam zapas kiedy chcę wyprzedzać200km/h). Planuje zmienić na Volvo C70. W Volvo czy Mercedesie czułem się pewniej no ale to raczej nie ta liga.

więcej »
4,31
dodano 18.05.2009 10:50:12 przez

Jestem bardzo zadowolony z zakupu. W tej cenie nie kupiłbym nic lepszego (kupiłem z przebiegiem 105500 od pierwszego właściciela , kupiony w salonie w Polsce - 9lat jeden właściciel!). Silnik i wygląd bardzo duży plus. Bardzo dobre hamulce. Plus za zabezpieczenie antykorozyjne. Gdyby nie polskie drogi... Zdecydowanie polecam jeśli szuka ktoś ładnego auta z zacięciem sportowym za ok 15tys zł. Będe zmieniał tylko i wyłącznie z powodu powiększenia się rodziny (wózek mieści się do bagażnika ale ciżko wkładać fotelik do tyłu i gondole na siedzenie pasażera :))

więcej »
4,00
dodano 17.11.2004 15:19:50 przez

jeżeli ktoś lubi być olewany, okłamywany i ignorowany to polecam Kiljańczyka przy al. jerozolimskich. myślę, że jest to ścisła czołówka chamstwa i niekomepetencji wśród warszawskich salonów. ze strony Renault Polska żadnej pomocy w zmaganiach z dilerem. ogólnie samochód jest bardzo dobry, ale kupiłbym go jeszcze tylko raz gdyby nie było żadnych innych marek, bo jego serwis skutecznie mnie raz na zawsze zniechęcił do Renault. chociaż jest samochód bardzo fajnie wykończony, z przyjemnym nie za miękkim i nie za twardym zawieszeniem i elastycznym silnikiem

więcej »
4,15
dodano 20.03.2003 10:56:03 przez

Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu. Jezdzi sie super, wyglada atrakcyjnie (a bedzie jeszcze lepiej ; ), malo pali i wszystkie najwazniejsze uklady wplywajace na jazde chodza jak w zegarku. Za taka cene nie kupi sie napewno auta tej klasy z takim wyposazeniem (m.in. komputer pokladowy, 4x airbag, pelna elektryka, inteligentne wycieraczki, podgrzewane lusterka, itp.) Niektorzy gardza francuskimi samochodami, ale ich wyzszosc poznalem, gdy stojacemu obok mnie Mercedesowi wykrecono lusterka, wybito szybe i zabrano radio.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus

Rocznik: 2014. Przebieg: 0 km. Silnik: 1.6 132KM, benzynowy.

Cena: 66 100  ►  58 900 zł

Zyskujesz 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS

Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.

Cena: 70 100  ►  55 900 zł

Zyskujesz 14 200 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Renault Megane

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Renault Megane

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa jednostka o mocy 125 KM (a wersji Fiesty Red nawet 140 KM). Inżynierowie Renault nie poszli aż tak daleko. W testowym Megane III po faceliftingu pracuje 1.2 litrowy benzyniak o mocy 130 KM i przyzwoitym momencie obrotowym 205 Nm. Sprawdźmy więc czy downsizing w wykonaniu francuskiego producenta to tylko chwilowa fanaberia wyczulonych na ekologiczny boom speców od marketingu czy sensowne rozwiązanie przyszłości.

Renault Megane - zobacz filmy

Renault Megane 1.2 TCe 130 KM - acceleration 0-100 km/h
Renault Megane 1.2 TCe 130 KM - acceleration 0-100 km/h Kolejny pomiar przyspieszenia wykonany za pomocą DriftBoxa. Tym razem sprawdziliśmy Renault Megane z silnikiem 1.2 TCe o mocy 130 KM.
Renault Megane 1.2 TCe 130 KM - pomiar spalania
Renault Megane 1.2 TCe 130 KM - pomiar spalania Kolejny pomiar spalania. Tym razem postanowiliśmy sprawdzić, jak w tym teście wykaże się Renault Megane z silnikiem 1.2 TCe o mocy 130 KM. Zapraszamy do oglądania!
Renault Megane 1.2 TCe 130 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
Renault Megane 1.2 TCe 130 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Renault Megane z generacji na generację zmieniał się nie do poznania nie tylko pod względem stylistycznym, ale i technicznym. Czy obecnie oferowana wersja jest bez wad? Nie do końca, ale to nadal świetne i godne uwagi auto. Czemu? Odpowiedź znajdziecie w naszym filmie!
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 189 603
Renault Megane I 1.6 i 16V 107KM 1999-2003 242

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum