Szukaj

Lista ocen Renault Scenic III (75) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Darek
Renault Scenic III
Van 1.9 dCi FAP 130KM 96kW
bardzo fajny manual, lekko pracuje, precyzyjnie klika. Po 150 tys zleciłem wymianę oleju I teraz jest jeszcze lepiej, lżej. Skrzynia 6 biegów ale jej przełożenia są gęsto zestopnionwane. na ostatnim biegu przy 3 tys obr mam 150 km/h. Więc podczas przyspieszania zmieniasz bieg co kilka sekund, auto zresztą podpowiada to wskaźnikiem. Drążek jest w świetnym miejscu, jak dam rękę na podłokietnik, dłoń ląduje na drążku. I za ten drążek nie mogę dać...
4,0
~mariobros
Renault Scenic III
Van 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Troche krotka ta skrzynia. To na pewno pomaga, jesli chodzi o dynamike na wysokich biegach, ale ruszanie spod swiatel wyglada nieco depresyjnie - zmiana na drugi bieg jest w zasadzie wymagana po przejechaniu juz jakchs 10 metrow, a to oznacza nerwowe spogladanie w lusterko wsteczne, czy aby kierowca jakiegos Matiza za nami nie bedzie sie niecierpliwil, ze zbyt dlugo nie zajmuje mi opuszczenie skrzyzowania. Moze tragedii nie ma, ale 1-wszy bieg...
3,0
~Marek
Renault Scenic III
Van 1.6 16v 110KM 81kW
Jest ok, choć po raz pierwszy mam samochód z takim krótkimi przełożeniami. Przy 60 wrzucam na 5, 80 to już 6 (przy ekonomicznej jeździe). Decydując się na to auto miałem nadzieję, że 6-ty bieg przy wyższych prędkościach zwiększy komfort jazy na autostradach, niestety niczego takiego nie odczuwam. Przy 110 km/h na 6 biegu mam już 3 ty. obrotów, jedyny efekt 6-ciobiegowej skrzyni biegów to taki, że przy rozpędzaniu trzeba więcej namachać się...
4,0
~Komarcin77
Renault Scenic III
Van 1.6 16v 110KM 81kW
Trochę za krótkie biegi. Jak na razie pierwszy samochód którym na 5 biegu jadę od 70km/h. Bieg 6ty od 90km/h do 190km/h i spokojnie można w tych prędkościach się poruszać. Biegi wchodzą precyzyjnie, kwestia nauczenia się jazdy z 6 biegiem, ale nie sprawia kłopotu, a nawet miło, że jest. Można ciągnąć oczywiście na biegach nawet do 6000obr, ale powyżej 4000obr nic szczególnego się już nie dzieje poza hałasem.
4,0
~tfidecki
Renault Scenic III
Van 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Chodzi precyzyjnie, bezproblemowo. Jedyne do czego było mi się trudno przyzwyczaić to wyjątkowo krótka przekładnia w początkowych modelach (mój jest właśnie z 2010 i ma tę krótką skrzynię). Na 6 biegu da się chyba jechać od 60km/h, co sprawia, że prędkości autostradowe wiążą się z wysokimi obrotami silnika. 140km/h to już ponad 3,5 tys obrotów na minutę. A więc i spalanie większe.
5,0
~tomasz
Renault Scenic III
Van 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Jest bardzo precyzyjna, pracuje z charakterystycznym kliknięciem. Biegi zmieniam zgodnie ze wskaźnikiem czyli co 10-15 km/h aż do 59-62 km/h - można załączyć szóstkę :-) Bardzo dobrze zestopniowana skrzynia biegów. Miałem okazję porównać inne skrzynie i muszę stwierdzić iż za łatwość prowadzania daje jej 4+ za długość biegów 4, a z siłę jakiej trzeba do tego użyć 5.
3,0
~Michał
Renault Scenic III
Minivan dCi 110KM 81kW
Pierwsze cztery biegi sa krótkie,trzeba czesto sięgać po lewarek.Przy 140 na godzine mamy okolice 2.5tys obrotow co jest bardzo fajnym wynikiem jak na taki silnik. Skok lewarka jest precyzyjny,nic nie zgrzyta.Przełożenia mogły by być ciut dluzsze
4,0
~Benek41404
Renault Scenic III
Minivan 1.6 16V 110KM 81kW
Skrzynia biegów pracuje poprawnie, lekko i precyzyjnie. Nie jest może mistrzynią w swojej klasie ale pozwala na poprawne i swobodne przełączanie biegów.Trzeba zaznaczyć że przy tym silniku i przy swoich 6-ciu stopniach pracy, używa się jej bardzo często.
5,0
~Jarek
Renault Scenic III
Van 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Biegu wchodzą bardzo przyzwoicie, lepiej niż w moich wcześniejszych starszych technologicznie autach. W mieście praktycznie od 50 km/h można mieć zapięty 5 bieg a od około 65 km/h w płaskim terenie załączam szóstkę.
4,0
~encontros@tlen.pl
Renault Scenic III
Van 1.5 dCi 105KM 77kW
Po przejechaniu tych 16 tys. km nie mogę przyzwyczaić się do jazdy na biegach 1 i 2. Mają za krótkie przełożenia i trudno dobrać bieg na niskich prędkościach. Ma to znaczenie przy powolnym poruszaniu się w korkach.
Renault Scenic III