Inne
: Ergonomia. Jest fenomenalnie przestronny. Pakuje don 2 zlozone rowery MTB i 2 duze 35 litrowe plecaki turystyczne i jezdze bez obaw w dalekie trasy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Swietne auto (mój trzeci sammochód). Ponad 15 lat a w na prawde dobrym stanie. (Ale dbam o niego).
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie przy silniku C3G (starszy motor).
Jazda ECO to jedyny sposob by malo palil.
TZN: 75 km/h to spalanie na trasie 4.9 litra sprawdzane wielokrotnie na dlugich trasach z wilokrotnymi przejazdami przez miasto (600 km)
Ktos kto mowi ze mu duzo pali to niech :
wymieni kopulke, filtr powietrza, paliwa, sprawdzi/wymieni olej i filtr i sprawdzi LOZYSKA ktore sa slabym punktem auta. Niech nabije odpowiednie cisnienie i trzyma sie zalecen jazdy ECO. (polecam jednak rozgrzewac auto przed jazda i nie jezdzic na 5 biegu wolniej niz 60 km/h. Najmniej pali i dobrze jedzie przy 68/km/h ma 5 biegu. Przyspieszac mozna dynamicznie na 2/3 wcisniecia pedalu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka to nie jest za dobry punkt auta, nie nalezy dopuscic do zalania w duzych kaluzach, wylewach wody. PLUS to jednak znaczna prostota calego ukladu i niskie koszta regulacji, wymian.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mechanik z 20 letnim stazem jak ogladal moje auto i sprawdzil je powiedzial : te silniki (C3G) sa bezawaryjne (lancuh, przebiegi ponad 200 000 bez remontu). \'Buda\' jest ocynkowana ale jednak troche gnije od podwozia. Nadwozie jest OK zero korozji a auto ma ponad 15 lat.Warto zabezpieczyc podwozie. Skrzynia tez nie stwarza problemow i jest precyzyjna.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 55KM 40kW
[l/100km]