Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportSedan

trafal, 8 lat temu
Silnik 2.0 Turbo 210KM 154kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 143 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 II SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Dla mnie rewelacja ...jak chce jeżdzic powoli i statecznie to jade jak limuzyna ...powoli jak emeryt. Ale jak trzeba przyspieszyc , wyprzedzic albo po prostu cieszyć sie dynamiczna jazda to wciskam gaz do dechy i pojawia sie usmiech na twarzy
4,0
Całokształt
Sylwetka robi wrazenie, samochód albo sie kocha albo nienawidzi, specyficzne wnętrze ale oryginalne, przejżyste funkcjonalne bardzo komfortowe dla 4 osób
Wrażenia
5,0
Silnik
Krótki okres użytkowania ale nic sie nie dzieje. Serwis Saab nie tylko autoryzowany jest dostepny. Sa warsztaty które specjalizują sie w takich samochodach, są wykwalifikowani a jednocześnie przystepni cenowo
4,0
Skrzynia biegów
Delikatnie czuc zmianę biegów ale jest prawie niewyczuwalna, działa bez zarzutów
5,0
Układ jezdny
jak dla mnie super. Charakterystyka bardziej soportowa...sztywne zawieszenie nie wychyla sie na szybkich zakretach. Niestety mniej komforowo na nierównościach, taki charakter mi pasuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Fotele wygodne duzo miejsca dla 4 osób. Bagaznik wiekszy w sedanie niz w kombii( nieprawdopodobne wrecz)
4,0
Ergonomia
Mysle że to kwestia przyzwyczajenia po poznaniu auta cała obsługa bezproblemowa intuicyjna. Czasami mam wrazenie że jest słaba widocznośc w lusterku bocznym podczas wyprzedzania, zdarzało sie że nie widziałem auta nadjeżdzającego z tyłu no ale to może kwestia ustawienia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak chodzi automatyczna klima nie ma problemu, bez klimy szyby potrafia zaparować ale właczenie klimy szybko niweluje problem parowania
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak wspominałem bardzo komfortowo dla 4 osób z 5 na tylnej kanapie gorzej ale tez nie jest tragicznie...Wszystkie przełączniki w zasiegu reki przejrzyste i jasne
4,0
Wyciszenie
Przy niskich obrotach własciwie Sabrina przemieszcza sie bezszelestnie, duże obroty dynamiczne przyspieszanie słychac silnik prawie jak V6 jak dla mnie to miły dźwiek ale moze to komus przeszkadzać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy takiej mocy w połaczeniu z masa i jazda w mieście wtedy musi swoje spalić...nawt ocszczedna jazda nic nie daje Auto lubi obroty. Jazda po mieście to spalanie rzędu 9-10 l. natomiast po za miastem w tempie do 120 km/h mozna zejśc poniżej 7 l. Jesli lubisz szybka jazde autostradą powiedzmy ok 160 km/h musisz sie liczyc ze spalaniem ok 9 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Obecnie uzywane samochody tak jak mój w pprzystępnej cenie. W salonie kosztowały nowe ok 150 tys
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jestem w stanie ocenić za krótko jestem posiadaczem. Jedynie przestał działać przycisk w radio ale to na ogólna mechanike nie rzutuje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,50 zł
11,0
l/100km
12,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II SportSedan