Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportSedan

15 lat temu
Silnik 2.0t 175KM 129kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 II SportSedan 2.0t 175KM 129kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
3,00
29% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Ładnie się zbiera już od 1800 obr/min. Jest minimalna turbo-dziura ale jak na auto z pojedynczym turbo jest dobrze.
3,0
Skrzynia biegów
W porządku choć czasami potrafi nieprzyjemnie zaskrzypieć. Jedynka zdecydowanie za krótka! Auto do 100km/h ma jakieś 8,5s. Gdyby jedynka była lepiej zestrojona spokojnie można by zejść ponizej 8 sekund.
3,0
Układ jezdny
bardzo pewnie się trzyma drogi choć zawieszenie nieco twarde. Mam \\\\\\\"vectora\\\\\\\" a nie aero a mimo to odczuwam dość mocno jakość polskich dróg. Aha, wg. mnie auta o mocy zbliżającej się do 200KM i momencie obrotowym podchodzącym pod 300Nm powinny mieć już napęd na 4 koła - Przy tej mocy napęd tylko na przód= b.częste boksowanie w miejscu.
Komfort
3,0
Widoczność
Dobrze, choć do tyłu trochę kiepsko z widocznością. Aha, auto jest naprawdę szerokie więc trzeba uważać przy parkowaniu. Do tyłu przydałby sie parktronic, ja nie mam ale za to mam hak! :-)
3,0
Ergonomia
Wyjeżdżająca podstawka na wodę daję rade ;-) kilka innych drobiazgów które są dostępne tylko jako drogie opcje w fordach czy bm-kach
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szwedzkie auto więc sprawdzone w ekstremalnych warunkach. 10-15 sekund i nie ma ani odrobiny pary na przedniej czy tylnej szybie. (jest ogrzewanie przedniej/tylnej szyby). Ogrzewanie również wzorowo.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze, z tyłu przeciętnie dlatego średnia ocena =DOBRA.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
A więc tak, w mieśie (Kraków) przy średnio dynamicznej jeździe ( trzymać go 2500-4500obr) i makabrycznych korkach spala 12 litrów. Jest OK! Na trasie żona potrafiła zejśc do 7,5l/100 ale moim zdaniem zapomniała że po wrzuceniu \\\\\\\"piątki\\\\\\\" trzeba redukować biegi ;D. Realnie na trasie 8,5-9,0
3,0
Stosunek jakość/cena
za 40 tys. zł można kupić auto wyższej klasy z 2004r, z mocnym 180 konnym silnikiem, bardzo dobrym wyposażeniem, półskórą a dodatkowo wyróżniającym się z tłumu ponadczasowym designem. REWELACJA !!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brzęczy podsufitka. Potrafi wpaśc w paskudny rezonans doprowadzajac do białej gorączki. Samemu można ją zdemontować, podłożyć kilka wacików i bedzie OK.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszczelka pokrywy zaworów do wymiany (wyciek) - koszt 300zł razem z robociną. Oprócz tego wszystko OK. Poza tym absolutnie NIC!!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0t 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,50 zł
9,7
l/100km
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II SportSedan