Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportSedan

Jacek, 14 lat temu
Silnik 2.0t 175KM 129kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 85 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Saab 9-3 II SportSedan 2.0t 175KM 129kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Jedzie jak przyklejony do drogi. Czasami sobie nawet myślę, że to może nie dobrze bo może uśpić czujnośc kierowcy... ;-)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : poskrzypujący fotel kierowcy
Układ elektryczny : awarja stacyjki
5,0
Całokształt
Bardzo, bardzo lubie ten samochód. Nawet po 5ciu latach użytkowania. Saab używa w sowich materiałach marketingowych rysunek symbolizujacy kierowcę z uśmiechnętą gębą. Wierzcie mi, to nie jest tylko marketingowy chwyt. To działa!
Wrażenia
4,0
Silnik
Zastanawiałem się czy wpisać tutaj 5kę czyli doskonale. Hmmm... może ciut za póxno zaczyna się \"zbierać\", a może po prostu czepiam się. Bardzo cichy i elastyczny. Czuć przyjemny przyrost mocy przy wyższych obrotach :-)
4,0
Skrzynia biegów
Mam manualną. Może gdyby miała nieco krótszy skok oceniłbym ją na max. Znowu się czepiam...
5,0
Układ jezdny
Super po prostu! Jedzie jak przyklejony do drogi (opony 17\"). Nawet pasażerowi zwracali mi na to uwagę jak pewnie trzyma się drogi. Bardzo precyzyjny układ kierowniczy. Ktoś może się przyczepić do nieco dużej kierownicy, no ale to jeden z uroków Saaba :-)
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w typowym sedanie jest po prostu ok, albo inaczej - nie ma potrzeby aby było lepiej
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze. Na szczególna uwagę zasługują szczególnie moim zdanie absolutnie fantastyczne fotele. Niby beż żadnych bajerów jeśli chodzi o regulacje w \"55 płaszczyznach\", ale po prostu super się w nich siedzi. Przełączniki pod ręką. Wszystko działa precyzyjnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetna automatyczna klimatyzacja. Nie wiem jak oni to zrobili ale zawsze \"wie\" którymi nawiewami kierować powietrze aby zapewnić odpowiednią temperaturę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Cóż nie jest to wielki samochód a więc tej przestrzeni nie jest mnóstwo. Za to ma się dobre wyczucie wielkości samochodu (zwłaszcza po 5 latach jazdy..)
5,0
Wyciszenie
Jka przesiadłem się z Avensisa nie mogłem się nacieszyć ciszą w tym samochodzie. Podobną opinię słyszę od moich pasażerów. Super!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z całą pewnością nie jest to mistrz ekonomiczności jeśli chodzi o spalanie. W mieście (dla uściślenia w warszawskich korkach) zużycie w okolicach 10-11l/100 km. W trasie jakieś 8 l/100km. Ale radość z jazdy kompensuje ból na stacji benzynowej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest to samochód tani w zakupie ani ekonomiczny jesli chodzi o zużycie paliwa, ale cóż w końcu klasa premium no i benzynowy doładowany silnik...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na początku skrzypiał mi fotel kierowcy. Trochę zajęło mi przekonanie serwisu że nie mam omamów i zreperowali. Był też problem ze stacyjką - była wymieniana.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0t 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,50 zł
9,7
l/100km
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II SportSedan