Szukaj

Lista ocen Saab 900 II (83) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Maco
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Nie wierzę tym, którzy mówią, że w mieście potrafią autem z tym motorem spalić 7-8l, to jest praktycznie niewykonalne, chyba, że ktoś wrzuca czwarty bieg przy 50km/h, tam gdzie można stosuje eco-driving, nie przyspiesza pod górę, unika korków, jeździ bez pasażerów, na zakupy dojeżdża innym samochodem, tak, żeby nie wypełniać olbrzymiego bagażnika. Auto pali sporo, w mieście można przyjąć normę 12 12,5l/100km, w trasie - można nie przekraczając...
3,0
~hey_ski@yahoo.co.uk
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Niestety to jest najgorsza strona Saaba. Ale kto chce mieć Saaba musi się liczyć z dużym spalaniem. W mieście średnio 12-13l/100km. W trasie śrdnio 8,5-9 l/100km. Na autostradzie przy 160 km/h średnio 9,5-10 l/100 km. Filtry, klocki hamulcowe itp. materiały eksploatacyjne mozna kupić bez problemu (Warszawa) po normalnych cenach. Nie odstaje pod tym względem od typowych marek. Nieco droższe mogą być tarcze hamulcowe. Dużo części do...
3,0
~misha@buziaczek.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Niedajcie sobie wmawiać że dwulitrowe silniki mało biorą paliwa to jest niewykonalne, w trasie auto zachowuje się niespodziewanie dobrze jeśli chodzi o spalanie, w mieście przy ekonomicznej jeździe pali około 11,5l. A jak dodatkowo silnik jest nieogrzany a nastrój wymaga dawki adrelaniny od auta to można się spotkać z wartościami do 14 litrów, jeśli chodzi o przeglądy i części zamienne to nie jest źle, saab 900 jest prosty jak budowa cepa,...
3,0
~12ab@wp.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Trzeba przyznać za lubi paliwo. Stara Sierra 2.0 paliła mniej (8-9L/100km). Ale ten silnik dostarcza więcej emocji. Pozatym silnik doskonale reaguje na wszelkie zabiegi zmniejszające zurzycie paliwa (dobry olej, dobre filtry, dobre paliwo itp). Jak go kupiłem palił 12.6L/100km, poprzedni właściciel nie miał za durzego pojęcia o samochodach i lał co popadło nie mówiąc o wymianach jakiś tam filtrów. Po drobnych zabiegach spalanie utrzymuje się...
3,0
~reggie
Saab 900 II
Coupe 2.0 -16 Turbo 185KM 136kW
Zużycie paliwa - kwestia sporna. Osoby które nigdy nie jeździły takim mocnym silnikiem powiedzą, że dużo. Ale myślę, że jest to standardowe spalanie jak na moc / osiągi auta i przede wszystkim jego dużą masę. Spalanie różni sie w zależności od miasta i od wykorzystania klimatyzacji. Trasa 8 litrów (klimatyzacja + 0,5) Miasto (przy normalnej jeździe ok 10,5 - 11 klimatyzacja + 2 litry w lecie) ceny napraw takie jak w przypadku innych...
3,0
~Paweł S.
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Spalanie nie jest najlepszą stroną tego auta, na krótkie dystanse tj. Rano na zimnym silniku po bułki do sklepu 1,5 kilometra w ogóle nie spoglądam na ekonomizer, który pokazuje prawie 30 litrów na setkę... W trasie 110km/h do 130km/h spalanie przy łagodnym obchodzeniu się z pedałem gazu schodzi poniżej 9 litrów. Przeglądy tanie nic się nie psuje, tylko tankować paliwko i jeździć.
3,0
~Kasprzak3@tlen.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Zużycie paliwa jest jak na ten silnik wysokie co spowodowane jest głownie dużą masą pojazdu, dlatego tez 2.3 pali czesto tyle samo co 2.0, a nawet mniej. Ceny częsci zamiennych plasują się na średnim poziomie , choć części typowo eksploatacyjne są zadziwiajaco tanie, ja szykowałem się na znacznie wyższe ceny . Gożej gdy dojdzie do stłuczki , trzeba mieć kontakty.
4,0
~gabrys86@tlen.pl
Saab 900 II
Cabrio 2.0 i 131KM 96kW
2.0 i 1500kg powoduje że auto potrafi swoje spalić zwłaszcza w mieście. Niemniej jednak nie mam o to pretensji, gdyż poprzedni własciciel zadbał o założenie doskonałej instalacji gazowej Landi Renzo Omegas. W trasie można zejść do naprawde rozsądnych poziomów ok 8 - 9,5 litrów gazu (wtedy komp. pokazuje ok. 7 - 8 litrów benzyny) jadąc tak do 110 kmh
4,0
~duderro
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Jak na taką moc i przebieg to jest super. Jak ktoś szuka ekonomicznego auta to niech kupi lanosa czy coś :) Na LPG (wtrysk sekwencyjny) jest niedrogo. Auto z TURBINĄ musi swoje spalić. Ceny części nie są takie wysokie jak niektórzy mówią. Kilka rzeczy jednak kosztuje sporo (np. listwa zapłonowa ~1000 zł) Poniżej podaję spalanie LPG.
3,0
~czerwony saab 900 II z krakowa
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
trasa realnie 8-9 litrów przy niespecjalnych prędkościach do 140, miasto gdyby nie trzeba było go zapalac w zimie to około 10-11 l. Części obecnie powszechnie dostepne, brak niestety fachowców którzy umieją cokolwiek w nim zrobic. Serwisy autoryzowane przynajmniej w moim miescie dramatyczne. Naprawy u zaufanych osób tak jak w większości samochodów
Saab 900 II