Szukaj

Lista ocen Seat Ibiza III (200) - Ergonomia

Na liście zabraknie 333 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~tomek.glos44@wp.pl
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Schowki sa a i owszem lecz co do tego:skrzypiące uchwyty drzwi+osł przy kierownicy,cisne szczeliny między fotelami(bez szans tam odkurzyć a i monety tak łatwo nie wyciągniesz),goły filc pod nogami pasażera,i tragiczne podkreślam tragiczne i łatwo rysujące się plastiki!a i jeszcze wpływający do środka płyn ze spryskiwaczy przy otwartym oknie, +za świetny nawiew,wygodne fotele i dobre wyciszenie
4,0
~mysiauek, assaselo@poczta.onet.pl
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
Wszystko ok poza: 1) regulacja świateł - nigdy nie trafiam...i ściemniam podświetlenie deski. 2) regulacja climatronic ... nie tylko ja często ściszam radio. Ogólnie panel klimy jest duuuuużo za nisko. powtórzę jeszcze: SPRZĘGŁO - jest świetne ale... niestety zawsze, przy kazdym mozliwym ustawieniu kierownicy i fotela muszę podnosić nogę przy wciskaniu. Tak samo ma żona...
5,0
~moglas
Seat Ibiza III
Hatchback 1.9 SDi 68KM 50kW
Z ergonomią hiszpańscy projektanci poradzili sobie całkiem dobrze choć w mojej wersji nie ma uchwytu na kubek nad radiem czego bardzo mi brakuje.Jest to samochód w ktorym ustawiłem sobie wygodnie fotel kierowcy i regulacja kolumny kierowniczej w 2 plaszczyznach sprawily ze jazda to czysta przyjemnosc-wszystko pod ręka W porównaniu do Punto-rerererewelacja!!!
2,0
~zk33@wp.pl
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 85KM 63kW
Z ergonomią też nie najlepiej Środkowy panel czytelny - niewidoczne jedynie dla kierowcy dolne położenie pokętła nawiewu - jest zbyt nisko i ukryte całkowicie pod gałką. Beznadziejne umiejscowienie regulacji świateł drogowych i oświetlenia zegarów. żeby cokolwiek odczytać kierowca musi schylić się pod kierownicę. w casie jazdy to nie możliwe i trzeba szukać po omacku
4,0
~Jerzy
Seat Ibiza III
Hatchback 1.9 TDi 130KM 96kW
Bez fajerwerków, ale wszytko jest pod ręką jak to w VAGach. Miłym zaskoczeniem jest wskaźnik napięcia akumulatora i temperatury oleju. Plastiki dosyć tandetne, ale dobrze spasowane, nie trzeszczą nawet w leciwym aucie. Mało schowków właściwie są tylko trzy: główny w desce bez klimy, malutki pod włącznikiem świateł i szufladka pod siedzeniem pasażera.
4,0
~mmking
Seat Ibiza III
Hatchback 1.9 TDi 130KM 96kW
Na krótszych trasach jeździ się wygodnie. Na dłuższych brakuje masażu, ale to tylko takie marzenia. Wszystkie przełączniki umiejscowione bez uwag, nic nie przeszkadza. W nocy cała deska świeci na czerwono, ja to uwielbiam. Niestety z zupełnie niezrozumiałych przyczyn producent nie zainstalował światła w bagażniku, to jest dość irytujące.
3,0
~R.
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 85KM 63kW
Do sterowania szybami jeszcze nie moge sie przyzwyczaic, malo intuicyjne. Notorycznie myle przednie z tylnymi. Brak oswietlenia bagaznika. Pokretla na konsoli srodkowej nie do konca przemyslane. Np. nie widac na co nawiewa, przy ustawieniu pokretla w dol. Przy otwartym uchwycie na puszke nie mozna wyjac plyty z otwarzacza niefirmowego.
4,0
~delvas@wp.pl
Seat Ibiza III
Hatchback 1.9 TDi 101KM 74kW
Wygodne fotele z przodu, dobrze rozmieszczone przełączniki, może z wyjątkiem nachylenia reflektorów i potencjometru od świadeł deski: idealnie ukryte przed wzrokiem za ramieniem kierownicy. Nigdy nie pogardzę regulowaną poduszką lędźwiową (na dole oparcia kierowcy) tu jej niestety nie ma. Sterowanie el-szyb tylko za hamulcem ręcznym. Taka promocja...
4,0
~ibizon
Seat Ibiza III
Hatchback 1.9 TDi 101KM 74kW
Wnętrze samochodu jest wykończone, nie da się ukryć, tworzywami niskiej jakości. Plastiki skrzypią, a już w 13 letnim samochodzie na pewno ;) Jednakże biorąc pod uwagę ergonomię jako taką to fotele z przodu są wygodne, lewarek skrzyni biegów i łapa ręcznego są tam gdzie być powinny, a "zegary" są bardzo przejrzyste.
Dziennik kosztów dla Seat Ibiza III
Średni koszt przejechania 100 km
27,67 zł
6,0
l/100km
8,1
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Emilia
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 TDi 75KM 55kW
Wszystkie przyciski i pokrętła pod ręką, intuicyjna obsługa.Nawet 3-drzwiowa wersja jest wygodna do wsiadania bo fotele z łatwością dają się odsunąć. Fotele daje się wyregulować w najmniejszych szczegółach, wystarczająco twarde żeby kręgosłup nie bolał w trasie i na tyle wygodne, żeby dobrze czuć się w mieście.
Seat Ibiza III