Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia II Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW od 2007 (27) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~wojtek79
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Układ jezdny nowej Fabii to jest rewelacja! Zawieszenie jest dość twarde ale za to auto trzyma się jezdni jak przyklejone (zwłaszcza na zakrętach). Jest absolutnym mistrzem slalomu. Jeździłem różnymi samochodami (głównie znacznie większymi) i żaden nie dorównywał Skodzie. Przy prędkościach gdy inne auta dawno wpadały na zakręcie w poślizg, Fabia II nawet nie drgnie. Z mocnym silnikiem byłaby z niej świetna wyścigówka :-) Hamulce bardzo...
4,0
~baha
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
ciut za twardy na nasze drogi , na równych drogach jedzie rewelacyjnie (opony 195/55 R 15) też pewnie robią swoje ale na dziurach szczególnie tych większych to jednak za bardzo trzęsie. Za to w slalomie idzie pięknie.Układ kierowniczy bardzo precyzyjny ale dla mnie trochę za małe wspomaganie,wolałbym chyba takie jak w Grande Punto podwójnie wspomagane przy małych prędkościach,a tak paluszkiem się na postoju nie pokręci
5,0
~Fabian84
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
w swojej klasie fabia/polo/ibiza są bezkonkurencyjne. no może jeszcze fiesta ma coś do zaoferowania i te auta można pod tym względem nazwać pełnowartościowymi samochodami. obowiązkowo do fabii felgi 15, 16 lub nawet 17 cali. ja mam 195/55/15 i trzymają się na moim ulubionym łuku przy 150kmh na luzie. w focusie na 14 przy 130kmh bylem spocony na czole, mimo ze zawias tam byl niezależny a w fabii jest belka
5,0
~acryl
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Może i lubi się lekko przechylać, a na silniejszy podmuch wiatru reagować ruchem robaczkowym. Ważna jest łatwość prowadzenia samochodu, która nie pozostawia nic do życzenia. Ładnie zachowuje się na dziurawych asfaltach, na drodze szutrowej czy polnej też daje radę (ostrożnie, uwaga na spód). Układ kierowniczy - jeden z lepszych jakie znam, przyczepność bez zarzutu.
3,0
~zawiedzony
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Samochód dziwnie podskakuje na nierównościach (wysoka amplituda podskoków) pomimo, że jego zawieszenie nie należy do miękkich. Posiada dość dobry skręt. Praca hamulcy i sprzęgła przypominają mi samochody minionej epoki - małe wspomaganie. Hamowanie tym samochodem, to jak ćwiczenia na siłowni.
5,0
~ROB79
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
UKłAD JEZDNY NIBY Z FABI I ALE DZIEKI INNEJ SYLWETCE PODOBNO JEZDZI LEPIEJ - NIE MIAłEM PRZYJEMNOśCI SPRAWDZIC OSOBIśCIE FABII I. W II JEST DOBRZE, A NAWET LEPIEJ NIż DOBRZE. NA ZAKRETACH LADNIE JEZDZI, DOBRZE TłUMI I ZNAKOMICIE TRZYMA SIE DROGI NP.: CORSA MOżE SIE SCHOWAć ZA TO FABIA MA SłABE HAMULCE.
4,0
~Wtec
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Przez podwyższenie nadwozia subiektywne odczucie wywrotności, nie potwierdza się ono jednak w praktyce (opony195/55/15). Mam nadzieję, że popracowali nad osłonami aortyzatorów (w starej po deszczu skrzypiało, w nowej na razie spokój!)
5,0
~Kajojut
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Montowanie do małego samochodu wiekszych kół jak u mnie 195/60/15 bez polepszania zawieszenia ma na celu małym kosztem zwiększyć komfotr jazdy. I nie jest źle, na razie sztywmo i stabilnie.
5,0
~CHUCK
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
bez zastrzeżeń, jeźdze na 15-tkach, bardzo dobrze się trzyma na zakrętach, z parkowaniem też nie ma problemów, promień skrętu jest wystarczający jak na tak skonstrułowane autko.
5,0
~Bartek
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Twardo zestrojone zawieszenie, czuć większość wybojów. Bardzo dobrze wyczuwalny, bezpośredni układ kierowniczy, wspomaganie dobrane w sam raz.
Skoda Fabia II Hatchback