Szukaj

Lista ocen Skoda Favorit (230) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 292 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~crazy.simon@interia.pl
Skoda Favorit
Kombi 1.3 54KM 40kW
Ogromny minus da konstruktorów za brak możliwości sprawdzenia poprawnego działania czujnika temperatury włączającego wentylator chłodnicy. Konstrukcja powoduje, że jak płyn zagotuje się w korku to pęka chłodnica. Mało to przyjemne, ale udało się uratować sytuację i wrócić do domu o własnych siłach - trochę żywicy epoksydowej i mata z włókna szklanego czynią cuda. Druga rzecz to tablica bezpieczników i przekaźników - trzeba tam zaglądać...
2,0
~anzys@polbox.com
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 63KM 46kW
Trwałość poszczególnych podzespołów jest różna. Silnik wytrzymuje ponoć nawet 300 tys. Zaiweszenie natomiast trzeba remontować co 70 tys. Poza tym nietrwały jest układa wydechowy. Mnie zdarzyły się dwa przykre wypadki. Jeden to urwanie tłumika (na szczęście w mieście, natychmiast pojechałem do serwisu). Drugi to zatarcie przegubu napędowego. Jest on osłonięty gumową osłoną w której wystąpiły malutkie pęknięcia. Do wnętrza dostała się woda i...
1,0
~JAZZIK
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Jak na tak mały przebieg była serwisowana w ASO i lałem do silnika i przekładni jedne z droższych olei Mobil1. Auto odwdzęczyło mi się zgrzytającą skrzynia biegów,pękniętą głowicą i rozwaloną uszczelką(nigdy nie przeciążałem silnika i za szybko tez nie jeździłem). Przy stanie licznika 2000 km(ledwie kupiony) ścięło nity w sprzęgle i sprzęgło było całe do wymiany.Teraz znowu trzeba je wymienić. Auto garażowane,konserwowane ale korozja dobrała...
5,0
~Adam Budzyński, budzik@post.pl
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 63KM 46kW
Nigdy nie zdarzyła mu się awaria uniemożliwiająca dalszą jazdę. Podczas całej eksploatacji wymieniane były tylko typowo zużywajace się części. Amortyzatory tylne - po 60 tys., łożyska tył - po 80 tys., łożyska i amortyzatory przód - 100 tys., łańcuch rozrządu - 160 tys.!!!, przeguby homokinetyczne - 180 tys. Aktualnie ma 210 tys. i do wymiany są amortyzatory tylne i przednie oraz mechanizm układu kierowniczego. Co bardzo istotne, bierze b....
3,0
~Inżynier
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Raz jeździłem po Warszawie a następnie wracałem ok 120 [km] na uszkodzonym module zapłonowym. I tu mnie zaskoczył. Skoda Favorit wybacza duże błedy dlatego wielki Plus. Moduły elektroniczne są strasznie kiepsko wykonane i bardzo wadliwe. Elektryka jest kiepsko wykonana a tablica biezpieczników i przekaźników jest w KOSZMARNYM Miejscu czyli pod nogami pasażera z przodu.
3,0
~grze3@gazeta.pl
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 63KM 46kW
Wymiana amortzatorów przy przebiegu 60 Tkm, cewki zapłonowej, cewki indukcyjnej, sprzęgła, przegubów, wspomagania pompy hamulcowej, cylinderków tylnych kół, problymy z odpalaniem w deszczowe dni, pod koniec eksploatacji ok 100tkm - wymiana uszcelki pod głowicą, rozrząd powoli dawał znać o swoim istnieniu, awaria ssania, wymiana końcówek drążków kierowniczych
5,0
~k. z koszałkowa
Skoda Favorit
Kombi 1.3 54KM 40kW
Choc nie popisala sie miejscowa ASO. Przy wymianie wydechu z nieznanych powodow zagladali do silnika i wymienili tlok !!! kryminalna sprawa !!! Wyszla na jaw po roku gdy wymienialem uszczelke pod glowica (byc moze niechluje zle skrecili na powrot silnik). Byla to pierwsza wizyta w warsztacie skodziny (50tys, 10lat) stad moja pewność o winie ASO
5,0
~ik160p
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 57KM 42kW
Skrzynia zakleszczyła mi się na zlocie w Radomiu na wstecznym biegu. Wyglądało to dość komicznie. :) Na szczęście udało się ją odblokować i jeszcze tak trochę jeździłem. Do Lublina i z powrotem też na niej pojechałem, mimo że wyła jak opętana na 5. biegu, w drodze powrotnej zaczęła też na czwartym i chwilami trzecim.
4,0
~Marek
Skoda Favorit
Kombi 1.3 54KM 40kW
NIC. I to jest pocieszające, choć naprawdę tym autem nie można szaleć na polskich drogach bo po prostu się rozsypie po kilkudziesięciu tys. km. (tak miałem z poprzednim formanem, ale to była polska wersja LS i to sprzed modernizacji z 1992 roku). Problemem stałym tego modelu jest rdza. Trudno kupić w dobrym stanie blacharskim.
2,0
~mikele
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 57KM 42kW
hahahahahahah, tto wam opowiem, pojechałem nią na gazie do Berlina, 170 km, jak już wracałem na benzynie ( w Niemczech nie ma gazu) wyciekła nagle cała benzyna, zamiast na Szczecin lecieliśmy na Słubice i modliliśmy się żeby starczyło gazu w zbioorniku, ledwo dojechaliśmy szok, udało się, cieszyć się czy płakać
Skoda Favorit