Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy V (20) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jakub Liberadzki
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 i 150KM 110kW
Fantastycznie brzmi w okolicach 3-4 tysięcy obrotów. Poniżej 2.5k cichy. Bardzo dobrze wyważony, jak i zestrojony. Nie ma różnicy w pracy i mocy na LPG i benzynie. Moment obrotowy zaczyna się tak naprawdę od 2.5 tysięcy obrotów. Zdecydowanie bardziej elastyczny niż porównywalne rzędówki. Jedynym problemem może być lekkie koło zamachowe i brak wspomagania ruszania, czyli tak jak to w nowych autach delikatnego podwyższenia obrotów przy ruszaniu....
2,0
~Nimrod
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
Auto jako całość totalna PORAŻKA. Konstrukcyjnie źle umieszczony DPF który jest przez to non stop chłodzony (!!!) powietrzem i nie wypala się. Wymiana wtryskow wymaga rozebrania połowy auta. Wymiana pompy paliwa wymaga rozebrania silnika. Wtryski denso, mega mało popularne na naszym rynku, a nowe kosmicznie drogie . Legendarne są tez pękające bloki w dieslach. W każdym innym kraju była na to akcja serwisowa ylko nie w pl. Te auta według opinii...
1,0
~Raf
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
nikt - nawet ASO nie bardzo chce się do tego dotykać... oprócz konieczności wymiany silnika po 140kkm, wymiana świec żarowych - nikt (nawet ASO) nie zabierze się za to dając jakąś gwarancję/odpowiedzialność... jak się urwie, to ma pan problem.... polecam wpisy na forum - "czy wymiana świec żarowych w subaru musi kosztować 3000pln"... Oczywiście oprócz ASO - mało który mechanior chce się do tego dotykać
4,0
~Patryk
Subaru Legacy V
Sedan 2.5 GT 265KM 195kW
Byłoby pięć gwiazdek, gdyby nie fakt, że silniki EJ25 miały wadę fabryczną w postaci zbyt cienkich uszczelek pod głowicą. U mnie UPG w okolicach 270 tys. km przebiegu. Zrobione zgodnie ze sztuką na lepszych częściach - teraz auto powinno być niezawodne przez dłuuugi czas. Poza tym silnik super. Do setki da się urwać 5,8-5,9 sekundy.
4,0
~Pawelwo
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
Bardzo cichy ,bardzo elastyczny,turbodziura prawie niewyczuwalna a jednocześnie bardzo chętnie wkręca się na wysokie jak na diesla obroty podobnie jak benzyna. Gdyby był jeszcze mocniejszy to nie byłoby żle;) 150KM w tym subaru to zapewniam dużu lepsze odczucia z jazdy niż w samochodach z podobną mocą!!
4,0
~Artur
Subaru Legacy V
Sedan 2.0 D 150KM 110kW
Silnik super. Szczegónie po przesiadce z Mondeo i Passata. Rewelacja. Osiągi nie sa lepsze niż w konkurencji - nie dajcie sie zbajerowac w salonach. Mondziak 2.0TDCi subiektywnie zbiera się lepiej. Moze to wina DPF w LEgacy którego nie było w MKIII...
5,0
~Arek
Subaru Legacy V
Sedan 2.5 i 167KM 123kW
Mam silnik FB25, bo moje auto jest po lifcie - import z USA. Silnik 173KM niebywała elastyczność i rozsądne spalanie... O dźwięku nie wspominam... extaza (jestem motocyklistą, wiem co mówię :P prawie jak V2 Desmo ...)
5,0
~Łukasz
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
Rewelacyjny a jeździłem już różnymi 2.0 turbo dieslami o podobnej mocy, silnik szybko reaguje na gaz i jest cichy no i spalanie przy napędzie 4x4 wg mnie niskie w mieście 6,5 l/100
2,0
~dragon
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
Jak na diesla dynamiczny, ale niestety ciągłe problemy z DPF (większość użytkowany na trasach) i turbina padła po 16 tyś km (auto stało trzy tygodnie w serwisie)
5,0
~Darek
Subaru Legacy V
Sedan 2.0 D 150KM 110kW
Silnik bardzo dobry dopóki działa, może paść i wtedy ratuje tylko wymiana w ASO, na szczęście te nowe silniki już tego problemu konstrukcyjnego nie mają
Subaru Legacy V