Szukaj

Lista ocen Subaru Tribeca 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW 2005-2014 (25) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartek1977
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Bez komentarza, jezdziłem kilkoma samochodami zarówno z napędem na przód, tył jak i udawanym 4x4 - z dołączaną tylną osią. Tutaj napęd można docenić szczególnie jak spadnie pierwszy snieg. Wyjezdzasz z domu i zastanawiasz sie - czmu ci wszyscy ludzie jada jak na zwolnionym filmie. Dopiero pierwsze hamowanie i odgłos ABS uswiadamia Ci ze jest po prostu masakrycznie slisko :-) Tak naprawde trzeba na to uwazac, bo Subaru jezdzi 4x4 SDW ale hamuje...
5,0
~Kornel
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Większość osobowych samochodów nie jest w stanie tak szybko i sprawnie pokonywać zakręty...
5,0
~Maciek
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Ale trzeba się nauczyc nim jeżdzić ,ja musialem nim jezdzic 3 miesiące zanim pojechałem nim 200km/h, bardzo czuły uklad kierowniczy,twarde zawieszenie, jak w sportowym aucie, na zakretach prowadzi się jak Impreza, nie wierzycie ,zapiszcie się do szkoły jazdy do Krakowa,spytacie się Cholwczyca
5,0
~jacekleski@o2.pl
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Bardzo dobrze - wiadomo subaru. Jednak w porównaniu np. z outbackiem czuje się, że to wyższy samochód i na zakrętach nie można udawać, że jedzie się imprezą. Fizyka ma swoje prawa, choć w porównaniu z innymi samochodami tej wielkości trzymanie jezdni i trakcja są najwyższej klasy.
4,0
~MM
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
W klasie SUV chyba jeden z lepszych ukladow jezdnych - bardzo dobre prowadzenie i doskonala trakcja w trudnych warunkach pogodowych...juz nie moge sie doczekac srogiej zimy ;-)) Symmetrical AWD Rules ! :-))
3,0
~borubar
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
próbowałem podobnych samochodó, ale subaru ma niedościgniony układ jezdny. Mozę tylko audi quatro może się z nim równać, ale oni chcą za dużo za porównywalny sprzęt
3,0
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
przyjemne wspomaganie a co do zakrętów to podwyższone 2 tony w ostrym skręcie zawsze będą pracowały trochę bokiem.
5,0
~Jacek
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
4 razy 4 - zima za mną - cudownie. Trzeba mieć dobre opony, nie mylić z wielosezonowymi, są na każdy sezon i na żaden.
5,0
~Slawek
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
powyżej 185 km/h trzeba bardzo pilnowac kierownicy ,no ale to SUV,na innych trasach w dzirarach na nierównosciach jest niedoscigniony
Dziennik kosztów dla Subaru Tribeca 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
14,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Krzysztof
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
jak na subaru- slabe trzymanie w szybko pokonywanych zakrętach, byc może zbyt wysoki punkt cięzkości- Forester jest lepszy
Subaru Tribeca