Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift VI Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW 2017-2020 (13) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Sagitt_94
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Jestem zadowolony, auto jest nadspodziewanie żwawe. Wolnossący silnik benzynowy K12C o pojemności 1242 cm2, o nie tak znowu małej mocy 90 KM, pozwala na dynamiczną, płynną jazdę w mieście, oferując zarazem niskie spalanie, wysoką elastyczność i (jak na razie) bezawaryjne działanie. Można znaleźć informacje, że inżynierowie Suzuki zastosowali w nim technologię pochodzącą z silników swoich motocykli – pewnie w tym leży przyczyna dużej...
5,0
~youreks
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Jest to jednostka idealna do tego samochodu. Kultura pracy jest niezwykła, a spalanie na poziomie 4.0 litra w trasie, było osiągnięte z trzema osobami i bagażnikiem pełnym drewna. Poza tym dzięki niskiej masie dynamika jest dość dobra, choć na autostradzie samochód jedzie jak każde auto miejskie.
4,0
~Onkel Pyjter
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Moc 90 KM nie powala, lepszy jest silnik z turbiną. Ale to oznacza 10 tys zł więcej. W miarę sprawne wyprzedzanie możliwe jest tylko na dwójce lub trójce. Za to ten silniczek spala 4,2 litra i nieźle sobie radzi z jazdą poniżej 2000 obr/min. Na dojazdy do pracy nie trzeba nic więcej.
5,0
~Hamerling
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Dinozaur. Wolnossący 1.2, 4 cylindry, 90 KM. Do pełni osiągów trzeba mocno kręcić, ale już przy 2-3 tysiącach jest przyzwoicie. Bardzo cichy, gładko pracujący, w zasadzie bezszelestny do 3500 obrotów, dopiero powyżej go słychać. Bardzo przyjemny dźwięk.
5,0
~DasBoot
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Wolnossący 1,2 90 KM. To oznacza, że trzeba kręcić powyżej 4000 żeby mieć coś pod pedałem, ale na niskich obrotach nie zamula i też ma wystarczająco momentu do swobodnej jazdy. Bardzo elastyczny, jak na mały silnik bez turbo.
5,0
~Robert
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Klasyczny, trochę staromodny wolnossak. Bardzo cichy, dynamiczny (nie trzeba kręcić, żeby jechał, ciągnie całkiem przyzwoicie już od ok. 2500 rpm, ale pełnię możliwości pokazuje od 4000 w górę. Jest bardzo OK.
3,0
~McGywer
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Niby 90 km powinno robić robotę tymczasem auto trzeba kręcić na 5 tyś obrotów aby w ogóle jechało. Przy Tym dźwięk silnika przypomina 3 cylindrowca
5,0
~Robert
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Silnik świetny nie bierze wogóle oleju na łańcuchu podwójny wtrysk naprawdę świetny samochód idzie jakbyś miał turbinę
5,0
~Carlos
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Stara sprawdzona jednostka napędowa, typowy japończyk, bardzo cicha praca , tylko powyżej 4000 tys/obr głośny,
Dziennik kosztów dla Suzuki Swift VI Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~neon
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
kulturalna praca silnika, bardzo cicha, równa, nic nie trzęsie wszystko w najlepszym porządku
Suzuki Swift VI Hatchback