samochód jest piękny; przeznaczony raczej do spokojnej jazdy; do 3 tyś. obr. przyśpiesza słabo jednak jeżeli będziemy pamiętać o redukcji biegu przy wyprzedzaniu to pow. 4tyś. obr. idzie jak szatan. Mimo napędu na 4 koła o jeździe w terenie należy raczej zapomieć; za to drogi wyboiste i krawężniki łyka znakomicie.
Wrażenia
4,0
Silnik
do 3 tyś. obr. mułowaty; pow. 4 tyś. obr. idzie jak szatan
3,0
Skrzynia biegów
na początku trochę sztywno chodziła; z czasem idzie lepiej
5,0
Układ jezdny
sztywny (ale bez odczuwalnego dyskomfortu) z napędem na 4 koła jedzie jak przyklejony nawet na śliskiej nawierzchni
Komfort
3,0
Widoczność
z przodu przy skręcie w lewo trzeba uważać; za to do tułu dzięki lusterkom bocznym wielkości łopaty można parkować bezpiecznie
4,0
Ergonomia
wysoko, wygodnie (ale tylko dla 4 osób); mało schowków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie jest to limyzyna i należy o tym pamiętać
4,0
Wyciszenie
nie jest głośny nawet przy dużych obrotach; jeśli ktoś nie wierzy niech się przesiądzie do samochodów o klasę niżej, to poczuje różnicę
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10l - miasto; 8l - trasa; ceny przeglądów teoretycznie przeciętne (w/g cennika ASO po 15tyś. km. - 500zł); w prktyce zobaczę jak przyjdzie likwidować drobiazgi
5,0
Stosunek jakość/cena
jeśli kto nie jest wybredny to za tą cenę ten samochód wyposażony jest wystarczająco
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
od czasu do czasu coś mi tam trzeszczy za plecami w fotelu oraz gdziś z tyłu przy klapie bagażnika - zobaczę co będzie się działo dalej