Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis I (237) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 328 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Precz_z_Toyotą
Toyota Avensis I
Hatchback 2.0 D-4D 110KM 81kW
No i to co tygrysy lubia najbardziej - PADAKA!!! JAPOŃSKO-ANGIELSKIE GÓWNO!!! Psuje się wszystko. - poompa wtryskowa, EGR, łozyska (Uwaga - z tyłu są nierozbierlne piasty za nieludzie pieniądze!), poduszki amortyaztorów (teoretycznie zamiennik za 150 zł szt, ale nie wytrzymują pół roku, oryginał chyba ze 400pln) Typowe: krzyżak kolumny kierownicy (UWAGA -kolumna nierozbierlana!!-nowa 4800pln, używki od 350 w górę) Gumki stabilizatora tył -...
3,0
~Blondyn
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
1. 310tys - sprzęgło - komplet z dwumasem - 3000zł 2. 318tys - turbosprężarka - regeneracja + czyszczenie wydechu i dolotu - 2000zł 3. 322tys - Uszczelniacze zaworowe - 1300zł 4. 327tys Zaworki SCV - 1100zł 5. 333tys Regeneracja pompy wtryskowej - 1000zł 6. 335tys - 5 bieg powoli kończył żywot - wymiana skrzynki na używkę - 1500zł Łącznie 9900 przez 5,5 roku Nie mam pretensji do auta, gdyż ma swoje lata a i realny przebieg jest ponad...
3,0
~Madzia
Toyota Avensis I
Hatchback 1.8 110KM 81kW
Nam się trafił "dziwny egzemplarz". Po kilku miesiącach od zakupu (trzech) - padła sonda lambda koszt. 1500 zł. Aktualnie nie działa wspomaganie kierownicy. Konieczna wymiana maglownicy. Nie liczę, że po zakupie musieliśmy nabyć letnie opony - 800 zł, wymienić filtry - 300 zł, nabić klimatyzację - 150 zł. Może te dwie pierwsze rzeczy to ukryte usterki, po których naprawie samochód będzie jeździł długo bez żadnych napraw. Bo w końcu tego...
5,0
~piotron
Toyota Avensis I
Sedan 1.8 129KM 95kW
Na razie nie ma poważnych usterek ,ale docierały do mnie informacje o wadzie fabrycznej silników w pewnej (wcale nie małej) partii Toyot ,polegającej na bardzo wysokim zużyciu oleju . Wada ta wymaga w zasadzie remontu silnika . Ja na szczęście nie trafiłem na taki egzemplarz ,ale w mojej rodzinie jest osoba która ma Corolkę 1.4 z taką wadą . W dodatku ujawniła się po gwarancji . Jak na Toyotę to skandal .Mówiąc jednak o swoim samochodzie mogę...
3,0
~felemek
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 TD 90KM 66kW
Była wymieniona kolumna kierownicza(akcja Toyoty), oraz wachacze (wymieniono wachacze z tulejami alu. na wachacze z tulejami stalowymi-akcja Toyoty)ale to wszystko poprzedni właściciel miał i to w czasie normalnych przeglądów po 15...i po 30 tys. km...oczywiście bezpłatnie(przeglądy płatne oleje ,filtry itd...ale w ich czasie te akcje Toyoty darmowe -mam nadzieję z przeprosinami :)-"niech żyje niezawodność marki!hehehe)
1,0
~tomasz.zolkos@post.pl
Toyota Avensis I
Sedan 1.6 101KM 74kW
Po 15 tysiącach sprzęgło (paliło się na wstecznym), teraz mam 57 tysięcy i znowu sprżęgło pada (to nie wina stylu jazdy, bo w poprzednim samochodzie wymieniałem po 180 tys. km). Nie długo później kolektor dolotowy, dwa razy kolumna kierownicy i w końcu przekładnia kierownicza (teraz znowu mam objawy dyskwalifikujące kolumnę - odgłos ocierania), po 36 tysiącach pasek wieloklinowy - wyglądał jakby sparciał i tylny lewy amortyzator.
4,0
~Piotr
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
Kołki mocujące roletę bagażnika do tylnego uchwytu często przestają być integralną częścią samochodu. Serwis autoryzowany nie może? nie chce? nie potrafi? naprawić tak skomplikowanej usterki. Oferują kompletną roletę i to bynajmniej nie za grosze. To po prostu bolesna kpina z klientów. Ale rozumiem, że dziewczyny odbierające telefon w serwisie i podające kawę trzeba z czegoś utrzymać...
2,0
~Zolty
Toyota Avensis I
Sedan 1.6 110KM 81kW
Kolektor dolotowy - wymiana po 5 tys. km; sprzeglo - wymiana po 15 tys. km; kolumna kierownicy wymieniona dwa razy (pomylka serwisu) - po to zeby w koncu wymienic przekladnie kierownicza po bodajze 25 tys km. Wszystkie naprawy w ramach gwarancji - na cale szczescie, bo poszedlbym z torbami. Troche za duzo jak na "najbardziej niezawodny" samochod w swojej klasie - niestety te dane sa juz nie aktualne.
1,0
~Bolek
Toyota Avensis I
Hatchback 2.0 D-4D 110KM 81kW
Bardzo baaardzo źle: (skrócona lista awarii w ciągu 1,5 roku eskploatacji) 1. pompa wtryskowa - zawory 2. dwumasa 3. łożyska przód (oba na raz!!!!) 4. kolumna kierownicy 5. poduszki zawieszenia 6. Rozrusznik 7. tarcze i bębny - mimo napraw ciągłe problemy Strasznie drogie części (o ASO nie mówimy!!), brak dobrych zamienników drenują kieszeń fantastycznie i błyskawicznie.
3,0
~Marcin.
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
Z poważnych usterek jak powyżej, pompa wtryskowa - do 8 tyś zł, zawory ciśnienia - dwa do 1400 zł, koło zamachowe z kompletem sprzęgła - około 2000 zł, maglownica - 1100 zł, niestety tylko regenerowana, w aso kosztuje około 5000 zł. Zawieszenia natomiast jest pancerne, jedynie drążki kierownicze do regularnej wymiany. Również proszę zwracać uwagę na bieżnik opon - zbieżność kół.
Toyota Avensis I