Silnik
: Wystarczająco dynamiczny a do tego w miarę oszczędny. Mimo niezbyt dobrych opinii nadal bezawaryjny.
5,0
Całokształt
Doskonałe auto rodzinne o wystarczającej dynamice i komforcie. A co najważniejsze całkowicie bezawaryjne. Jedyne rzeczy wymienione poza częściami eksploatacyjnymi to gumki stabilizatora (36 PLN) i amortyzatory tylnej klapy (coś koło 100 PLN).
Wrażenia
5,0
Silnik
W miarę mocny i oszczędny. Na dobrym oleju i używany z głową w pełni bezawaryjny.
4,0
Skrzynia biegów
Niezła skrzynia, która wg serwisu nie wymaga żadnych zabiegów jednak wg Toyoty wymiana oleju co 60 kkm. Po dodaniu dodatku z teflonem wreszcie rozwiązał się problem z wchodzeniem 2. Teraz biegi wchodza jak w masło.
4,0
Układ jezdny
Niezłe trzymanie drogi a co ważne idealnie bezawaryjne. Nadal oryginalne tuleje, amortyzatory, wahacze itp.
Komfort
5,0
Widoczność
W pełni spełnia moje oczekiwania. Można komfortowo podróżować z prędkościami autostradowymi a i w mieście jest nieźle.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest i do tego na miejscu. Jedyna uwaga z mojej strony to 1 uchwyt na kubek i to do tego nad radiem. Da się to jednak przeżyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobra wentylacja i klimatyzacja. Niezłe ogrzewanie choć jak w większości diesli chwilę trwa zanim się nagrzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jestem wielkoludem jednak cała rodziny wraz z bagażami mieście się bezproblemowo.
4,0
Wyciszenie
Nie jest to może lexus jednak jest dość cicho do prękości ok. 180 km/h. Najbardziej komfortowo wg mnie podróżuje się 150-160 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Idealnie. Poza paliwem, olejami i częściami eksploatacyjnymi żadnych dodatkowych kosztów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak już pisałem: jedyne rzeczy wymienione poza częściami eksploatacyjnymi to gumki stabilizatora (36 PLN) i amortyzatory tylnej klapy (coś koło 100 PLN).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Nic się nie zepsuło.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 D-4D 150KM 110kW
[l/100km]