Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Toyota Avensis II - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Toyota Avensis II
 
lista silników Toyota Avensis II

Podsumowanie 721 ocen tego auta

Oceny Toyota Avensis II

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,10
2% gorzej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt

4,06

Mechanika

Silnik

4,14

Skrzynia biegów

4,04

Układ jezdny

4,19

Komfort

Widoczność

3,97

Ergonomia

4,27

Wentylacja i ogrzewanie

4,19

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,46

Wyciszenie

4,12

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,95

Stosunek jakość/cena

3,90

Niezawodność

Drobne usterki

3,94

Poważne usterki

4,07

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
76%
24%
NIE
na podstawie 324 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Karoseria

Układ elektryczny

Filtr

Lista 721 ocen

sortuj komentarze od
4,85
dodano 30.12.2010 00:57:55 przez

Do dziś się cieszę że wybrałem właśnie Avensis (kto wie, może z Mondeo też bym się tak cieszył). Wygląda elegancko, środek wykończony przyzwoicie i bez zbędnych udziwnień, wszystko co trzeba w zasięgu ręki, nic nie skrzypi. Minusem jest elektronika, nie że zawodna ale po prostu jest jej za mało. Brakuje praktycznych rozwiązań jak zmiana głośności radia do domyślnej wartości po wyłączeniu zapłonu, czy czujników oporu zamykanej szyby aby w razie niebezpieczeństwa nie ucięło głowy. Wczoraj rozładował mi się akumulator, bo dziecko wychodząc a auta zapaliło sobie lampkę pod sufitem, której zapomniało zgasić. Kary nie było, bo tę powinienem dać inżynierom z dalekiej Azji. Przecież po zazbrojeniu alarmu nikt nie potrzebuje światła w kabinie czy grającego radia. Choćby jakiś wyłącznik czasowy, nastawiony nawet na kilka godzin. A tu nic, rozładowany akumulator. Minusem jest też dostosowanie auta do niskich osób, mając prawie 2 metry ledwo się mieszczę. Zaskoczeniem dla szwagra, który pracuje w salonie Citroena było porównanie cen obsługi serwisowej. Wyszło na korzyść Toyoty! Już gdzieś słyszałem opinię na temat cen części zamiennych do Toyot, że to mit że są one drogie i sam przychylam się do tego stwierdzenia. Komfort jazdy jest wyśmienity, cisza, elastyczność, możliwość rozpoczęcia wyprzedzania w dowolnym momencie a nie tylko na długich prostych. Nie najzgrabniejsza, ale w miarę przyzwoita bryła (dotyczy kombi, inne typy według mnie są poniżej średniej). W Avensis brakuje mi przycisku "Fire!" do strącania samochodów kierowców jeżdżących z przepalonymi żarówkami albo takich co straszą światłami stop co 50 metrów. :)

więcej »
4,38
dodano 15.12.2003 01:48:30 przez

To wprawdzie wersja podstawowa "SOL " ale jakie było moje zdziwienie gdy chciałem podgrzać lusterka. Sądziłem że zepsute. Co jak co ale żeby w aucie tej klasy nie było lusterek podgrzewanych ? Przyznam że kupując nie sprawdzałem czy ta opcja jest w standardzie bo .... to już standard w autach niższej klasy !! Podobna sytuacja dotyczy podgrzewanej przedniej szyby. Druga sprawa to silnik. Moment obrotowy niższy niż być powinien aż o 11%. Auto dynamicznie przyspiesza ale po założeniu boxa osiągnąłem niewiele ponad to co deklaruje fabryka! Tylko że za dopłatą. Uchwyt na napoje umieszczony nad panelem radia to już rewelacja. Wychlapałem trochę coli i już przyciski od radia kleją się z obudową. Ogólne wrażenie psuje też sprzedawca niszcząc barbarzyńsko pod pretekstem przebudowy na wersję ciężarową trzeci pas bezpieczeństwa na tylnych siedzeniach. Dlaczego mają odkręcać skoro prościej jest przeciąć? Można dokupić za 650 + montaż :))). Tylko dlaczego mam płacić dwa razy? Tłumaczenia sprzedawcy: "robimy zgodnie z przepisami" nie przemawiają do mnie. Na ten przykład we wcześniejszych (VW i Mitsubishi) odkręcony z nowego auta pas leżał w bagażniku. Ogólnie oceniam nową Avensis pozytywnie. Potencjalnym nabywcom polecam jednak przemyśleć decyzję. Może konkurencja oferuje za podobną cenę trochę więcej niż to co Toyota z Avensisem w wersji SOL.

więcej »
4,54
dodano 07.03.2003 19:11:00 przez

byc moze "doskonale (5)" to przesada, ale nie ma nic pomiedzy "4" a na "4" nie zasluguje. widzialem rozne uwagi w poprzednich ocenach. niektore byly nispotykane a mojej avensis (np skrzypienie plastikow), a niektore... smieszne, jak np zimne powietrze z centralnych nawiewow. zimne powietrzez ze srodkowych kratek leci tylko przy ustawieniu "na szybe" i "na szybe i na nogi" i jest to rozwiazanie spotykane rowniez w innych smochodach. zimne powietrze ze srodkowych nawiewow lecialo w moim poprzednim samochodzie - vectrze z ´92. nie wiem dlaczego tak jest, ale na podstawie faktu, iz w avensis zimne powietrze leci tylko przy "ustawieniu na szybe" i "na szybe i na nogi" mozna sie odmyslac, ze jest jakis powod zastosowania takeigo rozwiazania. byc moze chodzi o nieogrzewane, suche, swieze powietrze, ktore nie bedzie dopuszczalo do parowania szyb (chcemy przeciez odparowac szyby ustawiajac nadmuchy na nie) (mieszanaka tego powietrza z powietrzem ogrzanym). nie wiem czy to prawda, ale jest to mozliwe, albo przynajmniej cos podobnego. jesli jest tu jakis expert w tej sprawie prosimy o wytlumaczenie nam tego;] (tego, dlaczego leci zimne powietrze ze srodkowych nawiewow). tak poza tym, to jak na razie 2. miejsce w "3latkach" (nie ma na razie 6-letnich avensis) w statystykach niemieckiego TUeV znajduja uzasadnienie.

więcej »
4,69
dodano 22.08.2008 14:43:39 przez

jestem b.zadowolony z tego autka!wybierałem go dłuuugo ,około 2 miesięcy(czytałem inne opinie,testy niezawodnościowe,spalania,porównania do innych marek z tego segmentu itp.)odwiedziłem z dwadziescia komisów,wybrałem go z grona (accord,saab 93, passat, mazda 6 i primera-chodź ta ostatnia skreślona została na początku bo to autko juz teraz jest bardziej francuskie niz japonskie)-zdecydowało przede wszystkim wygoda,przestrzen dla mnie i rodzinki,elastycznosc w miare miekkie zawieszenie(tutaj przegrał zbyt sportowy twardy accord-chociaz silnik z przedzialu tych aut nie do pobicia) saab był za głosny i ciasny,passat-ubogi w środku(jednak zajal 2 miejsce bo sliczny z zewnatrz-nowa buda no i silnik legenda tdi) mazda kazda ktora ogladalem cos miala nie tak,a to cos drgalo,klekotaly schowki np,no i srodek tez ubogi jak w vw-eii za kazdym razem jak wsiadalem do avensis po ogladaniu innych marek to czulem ze to jest to! wadą moze jest to ze z zewnatrz to autko jest za ładniutkie,troche za limuzynowate,rzuca sie w oczy,a na tym mi nie zależało choc musze przyznac ze przyjemne jest to jak sie za toba ogladaja:) gorąco polecam

więcej »
3,15
dodano 17.04.2006 22:05:35 przez

przestałemm lubić ten samochód po 2 miesiącach gdy okozało się że muszę wymienić kolumnę kierownicy. czekałem na nią 3 miesiące. potem szybka wymiana tylnych wachaczy, stopionych przednich reflektorów, następnie zwiedzanie serwisów w połowie Europy ( Austria, Włochy , Francja)gdzie wszyscy mnie pocieszali że żółta lampka "CHECK ENGINE" to nic, można z nią jeżdzić. przejeździłem z e świecącą sięlampka ok 5000 km. W Polsce ok 1500 poniważ serwis nie otrzymał wiążąej informacji co zrobić z błędem sond lamda. byłem tak częstym gościem w serwisie , że hostessa więdziała jaka kawę lubię, i ile słodzę. potem wymiana mikroprocesora silinika, po 30 km "check engine" i po ok miesiącu katalizatora z sondami lambda.Od ok 5 tyś km mam spokój,ale czasu który spędziłem na dojazdach do serwisu nikt nie policzył. drżę na myśl , że za 6 miesiecy kończy się gwarancja. W czasie wakacji mówiono mi ,że jest to wina wyskokiej temp na południu Europy, w Polsce , że pownienem zminienić stację benzynową, a ja myślę , że powinienem zmienić samochód, na rzeczywiścei niezawodny.

więcej »
3,31
dodano 04.06.2004 12:32:48 przez

kiedyś oceniłem ten samochód lepiej, ale teraz po upływie 2 lat od zakupu stwierdzam, że powinienem kupić forda mondeo. A wsztstko przez FATALNE hamulce, a dokładnie, duże problemy z tarczami hamulcowymi - w ciągu 2 lat eksploatacji mam już 3 komplet. Za każdym razem gdy pojawiam się w serwisie, panowie w miły sposób tłumaczą że w takich sytuacjach (drgania podczas hamowania) toyota zaleca albo toczenia tarcz, a jeżeli już je toczono, to ich wymianę. I tak za każdym razem HORROR. nic nie wskazuje na to że do upływu okresu gwarancji coś sie zmieni. Ale po gwarancji zakładam tarcze brembo i najlepsze klocki hamulcowe. To co fabrycznie zakłada toyota to jest niezły syf. Niedawno czytałem że ktoś przejechał fordem na tarczach założonych fabrycznie 130 tys. km - w toyocie to był już miał 7 albo 8 !!! Z tego co wiem wiele osób jeżdzących T.Avensis ma lub miał podobne problemy i aż dziw bierze że toyota nie wyciąga żadnych wniosków. Ze mnie już prawdopodobnie klienta nie będą mieli.

więcej »
4,38
dodano 19.06.2004 15:48:33 przez

Samochód trochę wyprzedza ,a trochę opiera sie obecnym modom . Fajny wygląd , spora niezawodność , relatywnie dobra cena ale np. bardzo słaby i tylko 1 motor diesla . Aż się prosi o 140 do 150 KM i 280-320 nm z pojemności powyżej 2,2 l . PO co silnik 2,4 l , który posiada tylko o 18 KM większą moc od 2,0 l i na dodatek tylko z automatem zamiast 6 biegówki recznej. Silnik do takiego autka powinien być od 2,8 do 3,2 l i miec w topowej wersji jakieś 200-220 KM i alternatywny napęd na obie osie. Ponadto w stylistyce mimo ogólnego trendu do umieszczania kierunkowskazów w lusterkach przednich Toyota omija to szerokim kołem, ... ale w SCIONACH / brand w USA toyoty/ najnowszy model oparty na płycie podłogowej AVENSISA ma np. kierunkowskazy w lusterkach i zapalanie autka na guziczek. Najnowsza COROLLA VERSO także ma guziczek i kartę oraz... lexuslooki z tyłu ?No w końcu tego typu lampy wymyślili inżynierowie z TOYOTY . Poprawne auto. Nawet bardziej niż poprawne .

więcej »
3,69
dodano 18.01.2010 12:11:28 przez

Typowy VW z rodowodem japońskim. Niestety obecna Toyota z Japonią ma niewiele wspólnego. Narodziła się w Anglii i jest to typowy przedstawiciel aut produkowanych na skalę masową. Przypomina ona szczoteczkę do zębów, którą z upływem czasu wyrzucamy do kosza. Auto zaprojektowane przez księgowych, skalkulowane na potrzeby masowego odbiorcy. Auto bez duszy. Pospolite. Nie szokuje wyglądem, ale może się podobać. Auto rodzinne stworzone na długie trasy. Praktyczne. Jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia. Czuć taniość, która została tanim kosztem podrasowana na potrzeby wyższego segmentu. Cos za coś - luksus kosztuje znacznie więcej. Gdybym obecnie kupował nowe auto, na pewno nie była by to Toyota. Inni producenci dają więcej za podobne pieniądze. Toyota wykorzystała swoje pięć minut. Mimo wszystko auto pozostaje niezawodne. Wymienione wyżej wady tracą na znaczeniu. Auto sprawia wrażenie solidnego i trwałego.

więcej »
4,15
dodano 30.04.2008 12:17:01 przez

Tylko dobrze a miałem nadzieje na bardzo dobrze kupując to auto. Branie oleju, zaparowane lampy tak, że woda ścieka po wewnętrznym szkle, no i podejście do tych problemów powala na kolana. Byłem w dwóch ASO i usłyszałem to samo. Silnik już po gwarancji więc branie oleju w ilościach 0,6l/1000km jest normą. Może poprzedni właściciel tez to usłyszał? Na wadę konstrukcyjna lampy nie ma żadnej reakcji...proponują wymianę na nową. Szkoda że muszę narzekać a nie cieszyć się nowym nabytkiem. Już tu opiniowałem na temat poprzedniej Primery i po zakupie muszę powiedzieć że do niej tęsknię! Na plus zaliczam małe zużycie paliwa, dobrego automata, cichy silnik. Obraz ładnego i przestronnego wnętrza psuje wyglądająca delikatnie tapicerka siedzeń. No i auto tej klasy nie może mieć zgniataczy jaj w bagażniku (tylko sedan)! Zresztą co napisałem możecie poniżej przeczytać w odpowiednich rubrykach. Zapraszam do lektury!!!

więcej »
4,62
dodano 22.07.2014 11:43:03 przez

Auto bardzo porządnie zrobione. Porównywałem z konkurencją i wypada bardzo dobrze. Wiadomo zawsze są plusy i minusy ale Avensis daje radę. Silnik prężny i ekonomiczny, wnętrze świetnie wykonane i estetyczne, kufer spory. Zawieszenie również na plus. Przez 30tys. km przejechanych do tej pory po polskich drogach nie miałem awarii czy niesprawności a amortyzatory mam ciągle na 80%. Jedyne minusy dla mnie to jazda przy większych prędkościach, szczególnie na nierównych drogach, przestaje być przyjemna, głównie za sprawą wrażliwego układu kierowniczego i sporych bocznych oporów powietrza (silniejsze powiewy lubią przemieszczać auto). Układ kierowniczy daje się we znaki również we wszelkiego rodzaju koleinach, jest bardzo wrażliwy (szczególnie przy twardych oponach). Gdyby biegi wchodziły mniej opornie, również byłoby przyjemniej ale tutaj nie jest źle, w zasadzie tylko wsteczny mnie notorycznie drażni.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid

Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .

Cena: 256 551  ►  229 000 zł

Zyskujesz 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Infiniti Q50 BASE DIESEL RWD

Demonstracyjny Infiniti Q50 BASE DIESEL RWD

Rocznik: 2013. Przebieg: 10 000 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.

Cena: 166 304  ►  138 000 zł

Zyskujesz 28 304 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Avensis, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Toyota Avensis

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Toyota Avensis

Toyota Avensis Wagon - królowa poprawności
Toyota Avensis Wagon - królowa poprawności Niektóre samochody nie wyróżniają się z tłumu, nie szokują rozwiązaniami technicznymi, osiągami czy standardem wykonania. Potrafią przy tym zupełnie nie irytować swojego użytkownika. Jedną z kandydatek do tytułu królowej poprawności jest Toyota Avensis.

Toyota Avensis - zobacz filmy

Toyota Avensis Wagon 2.0 152 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl
Toyota Avensis Wagon 2.0 152 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl Toyota Avensis jest na rynku już od jakiegoś czasu i jest autem bardzo dojrzałym. Tym razem postanowiliśmy sprawdzić wersję Wagon i przy okazji porównać ją do konkurencji z podobnej półki cenowej. Co z tego wyszło? Zapraszamy do oglądania!
Toyota Avensis Wagon - zapowiedź testu
Toyota Avensis Wagon - zapowiedź testu Już wkrótce na naszym kanale pojawi się test modelu Toyota Avensis Wagon, w którym sprawdzimy wszystkie jego wady i zalety. Subskrybuj nasz kanał i śledź naszą stronę, aby niczego nie przegapić!
Toyota Avensis Wagon 2.0 152 KM - acceleration 0-100 km/h
Toyota Avensis Wagon 2.0 152 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia Toyoty Avensis Wagon z silnikiem 2.0 152 KM i skrzynią CVT.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 068
Toyota Avensis II 721

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum