Szukaj

Lista ocen Toyota Celica VI Coupe (47) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~baltona84
Toyota Celica VI
Coupe 2.0 16V 170KM 125kW
To auto sportowe i nie powinno być dobrze wyciszone. Trochę irytujące są tzw. świerszcze - bzyczenia elementów wnętrza. Mocowania to nie była mocna strona Toyot w tamtych latach... Na wybojach słychać jak plastiki się ruszają. W okolicy 4000 obrotów miałem wrażenie, jakby całe nadwozie rezonowało i robiuło się głośno. Potem znowu ciszej. Może to były stare poduszki silnika... na pewno nie wydech.
4,0
~tomn2o@wp.pl
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Przy wiekszych predkosciach slychac juz gwizd wiatru przy szyberdachu, troche slychac na uszczelkach szyby drzwi. Ale nie jest to specjalnie uciazliwe. Na niskich obrotach silnik i wydech jest nieslyszalny, jak sie juz troche kreci do kabiny dochodzi przyjemny dla ucha warkot;) Ogolnie nie jest cicho, ale dzwieki ktore slychac nie przeszkadzaja w jezdzie.
5,0
~H00N1G4N
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Jak na klasę pojazdu - mistrzostwo. Nawet przy prędkości maksymalnej jest cicho i komfortowo. Na postoju można zapomnieć o tym, że silnik pracuje. Aż dziw, że jest tak dobrze, bo po tylnymi plastikami bocznymi jest duża, niewygłuszona przestrzeń i goła blacha, co powinno skutkować rezonansami, a wcale ich nie ma
2,0
~Patyk
Toyota Celica VI
Coupe 2.0 i 16V 175KM 129kW
Niby zamiarem producent aby kierowcy nie odizolowywać zbytnio od doznań słuchowych ale jazda tym autem w trasę to mordęga. O rozmowie z pasażerem można zapomnieć a po ponad godzinnej jeździe odczuwalne jest duże zmęczenie. Tym bardziej dziwi mnie to bo przecież to jest GT (Grand Tour - Wielka Turystyka, tłumaczenie z francuskiego)
3,0
~maximuss83
Toyota Celica VI
Coupe 2.0 16V 170KM 125kW
Jako auto o usportowionej charakterystyce, grzechem byłoby jakby było tak wyciszone, żeby można było usłyszeć tykający zegarek na ręce. Niemniej jednak do 120km/h jest bardzo cicho, potem wystarczy zrobić audio głośniej ;) brakuje 6-go biegu
3,0
~michal
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Szyby bez ramek, także na autostradzie jest głośno. Przy niskich obrotach fajnie i cicho burczy, przy wyższych dźwięk jest już naprawdę głośny. Przez szyberdach także dostaje się dźwięk, więc jest dość głośno, ale da się wytrzymać.
3,0
~mpu@poczta.fm
Toyota Celica VI
Coupe 2.0 16V 170KM 125kW
Jak na moje oczywiście subiektywne odczucia mogłoby być tutaj znacznie lepiej. Jazda z prędkością powyżej 150 km/h powoduje trudności w słuchaniu radia. Jest to oczywiście kwestia wyboru, bo nie jest to limuzyna tylko auto sportowe.
5,0
~JaKKoz
Toyota Celica VI
Coupe 2.0 i 16V 175KM 129kW
Świetne, jadąc w trasie na 5 około 130, 140 km/h ok komfort dla uszu zapewniony, jednak przekraczając 4 tys/obr zaczyna się poezja... ryk silnika słychać ale czy to wada ? to muzyka dla uszu (szczegolnie powyzej 6 tys. ;)
2,0
~Tomek025
Toyota Celica VI
Coupe 2.0 16V 170KM 125kW
Praktycznie go nie ma a auto jest głośniejsze niż powinno być. Problemem jest to że auto brzmi jak auto sportowe a takim nie jest. To wygodny samochód którym można trochę poszaleć a nie auto sportowe.
Dziennik kosztów dla Toyota Celica VI Coupe
Średni koszt przejechania 100 km
35,50 zł
9,1
l/100km
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Ulv
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Wyciszenie nie jest złe, choć mogłoby być odrobinę lepsze. Powyżej 80 km\\h dokucza szum powietrza. Silnik jest cichy, jak napisałem wyżej. Ogólnie nie ma się czego zbytnio czepiać.
Toyota Celica VI Coupe