Szukaj

Lista ocen Toyota Celica VI Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW 1993-1999 (25) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~H00N1G4N
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Kierownica jest ciasno zestrojona i tutaj zdecydowanie czuć sportowe aspiracje Celiki. Wspomaganie nie jest przesadnie mocne, co pozwala niesamowicie kontrolować to, co dzieje się z przednimi kołami. Zaopatrzenie autka w opony z wyższej półki pozwala na prawdę zakosztować sportowej jazdy. Mimo niekorzystnego rozkładu mas samochód nie ma tendencji do podsterowności. Zachowuje się dokładnie tak, jak by kierowca oczekiwał od sportowego auta.
5,0
~pawelo
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
motory 2.5L na prostej może i prowadzą, ale wystarczy czekać na zakręty. super się trzyma, nie raz wyratowała mi d**sko ;) troche twarde ale coś za coś, na zimowym profilu 65, 15 cali komfort rośnie o wiele. po 20 tys km nic nie robiłem, no klocki tylko, nie za drogie. Hamulce miło zatrzymują, co się przydaje. bardzo dobry ręczny. może na parkingach nie zbyt zwrotna, ale 30s więcej na parkowanie nie przeszkadza.
5,0
~Tomasz G.
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Oczywiście wszystkie zalety tego zawieszenia...stają się jego wadami na naszych drogach, jeśli jest w dobrym stanie niema problemu, można pokochać to że czuć na kręgosłupie niedoskonałości jezdni. Zakręty pokonuje niesamowicie. Zero przechyłów, prędzej pasażer wybije głową boczną szybę po gwałtownym manewrze, lub opony stracą przyczepność, ale wóz się nie zachwieje. Serce Celiki
3,0
~Ulv
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Układ jezdny na \"3\". Miękkie zawieszenie i średnio precyzyjny układ kierowniczy. Niezłe (choć wcale nie najlepsze!) trzymanie się auta w zakrętach to zasługa sportowej sylwetki dość niskiego środka ciężkości, bo auto na ostrych zakrętach lubiło \"skakać\" oponami.
4,0
~michal
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Moja Celica jest nieco obniżona, a więc sztywna, na felgach 16" z oponami 205. Klei się drogi bardzo dobrze, wchodzenie w zakręty to czysta przyjemność. Wspomaganie działa w sam raz, nie za mocno, nie za słabo.
5,0
~Maverick
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Samochód świetnie się prowadzi. W szybkich zakrętach jak przyklejony, ale nie ma nic za darmo. Zawieszenie jest twarde i na niskoprofilowych oponach komfort podróżowania bardzo spada. Ale jest to auto sportowe a nie limuzyna.
5,0
~Patryk
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Poezja, w zakrętach trzyma się drogi jak cygan zasiłku. Zawieszenie dosyć twarde i jak to na polskich drogach komfort jazdy dosyć słaby, lecz nie o komfort w takich autach chodzi.
4,0
~Marcinek61
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
jak na polskie drogi a raczej ich brak wiecej dziur niz samej drogi :P sportowe zawieszenie koszmarne ale w niemczech idealne wiec to wina drogi a nie zawieszenia :P
5,0
~nowy
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Naprawdę bomba, nowszą celicę prowadziło mi sie gorzej(może kwestia przyzwyczajenia).Do tego z zawieszeniem naprawdę nie trzeba nic robić jeśli nie jeździ się po dziurach.
Dziennik kosztów dla Toyota Celica VI Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,5
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~hartmann (hartmann@magma-net.pl)
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
celica bardzo ladnie sie prowadzi, przy czym zaznaczam ze moja jest obnizona i ma kola 17tki 225/45. Troche gorzej na sliskiej nawierzchni - latwo zarzuca tylem
Toyota Celica VI Coupe