Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla IX (E12) Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW 2004-2009 (52) - Silnik

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~g00di
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Przejechałem przez ten czas ok. 70tys. km. to auto nie ma dość, zero poważniejszych awarii. Przez ten czas, nic nie ruszałem z zawieszeniem, wymieniłem komplet tarcz i klocków hamulcowych, zregenerowałem zaciski (śmieszny koszt), silnika nie ruszałem, i tylko olej, filtry, płyny nic więcej. Ale jeżdżę głównie autostrady 80% czasu, z prędkościami 140-180 km/h i zero brania oleju (zero!). Obrotomierz non stop pod czerwone pole. Diesel, ale...
5,0
~skryba
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Świetny, przestronny i zrywny samochód miejski , lecz także świetnie spisujący się w trasie. Obsługa serwisowa znakomita na terenie Gdyni (jestem pod wrażeniem szczególnie po fatalnej obsłudze z Fiata) . Nic się nie dzieje, autko chodzi jak szwajcarski zegarek.Mogł by być troszkę cichszy na III biegu, ale dla mnie to nie jest feler. Szczególnie bardzo udana dodatkowo wizualnie wersja Dynamic. Lubi wysokie obroty. Przy silniku 1400 ccm na...
5,0
~g00di
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Wzór do naśladowania. Mały diesel, na autostradzie non stop 140-150 km/h prawie obroty na maksa i zero jakiegokolwiek ubytku oleju i to przy spalaniu 7l ropy na 100. Rewelacja. Elegancko wyprzedza się wszystkich maruderów na drodze. Wydaje się dużo dynamiczniejsza w praktyce niż w danych technicznych ok. 14s do 100km/h. No i spalanie niestety w mieście ma mniejsze jak na szybkich autostradach.
4,0
~krzysiek
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
silnik 1,4 dizel jak dla nas ok.- cichy , jechalismy zapakowani na wczasy plus rowery szedl jak burza , wciskasz pedal gazu chwilke sie buja i rura do przodu - jak jade bez rowerow i z malym ladunkiem - pod gorke 4 bieg rura i moge ciachac 5 bieg- ludzie nieraz zdziwieni ci ktorzy ze mna jada ze pod gore 5 i jeszcze rwie do przodu
5,0
~Marcel
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Silnik bardzo dynamiczny, ekonomiczny i bezawaryjny. W zime pali od strzała nawet w największe mrozy. W trakcie jazdy sprawia uczucie jakby auto miało więcej niż 90KM. Raz na stacji Pan chciał już mi lać benzynę, bo silnik tak cicho chodził, że nie spodziewał się, że to diesel. Zdecydowanie bardziej udany silnik niż 2.0 D4D :)
5,0
~Matek
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Silniczek pracuje rowno ,cichutenko rechocze, nie ma porownania do klekotu VW, jak na pojemnosc 1.4 i 90 kucy ,jestem zachwycony rodzice posiadaja Astre H z taka sama pojemnoscia i moca tylko benzyna, nie ma porownania turbo w Corolli robi robote super jedzie .
4,0
~Gubcio
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Bardzo fany cichy i ekonomiczny silnik 200 tys i bez najmniejszej awarii .. cały czas orginalna turbina ... wystąpił przy 202 tys błąd czunika położenia wałka ale jeśli to tylko to to naprawdę niewiele... trzeba o ten silnik dbać a napewno odwdzięczy się niezawodnością
5,0
~Krzysiek
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Super silniczek, bardzo elastyczny, żwawy (jak na 90KM oczywiście :) i mało pali. Bardzo oszczędny w mieście i na trasie, ale jak trzeba to i do 170 kmh w sensownym czasie moża się rozpędzić. Do tego silnik jest bardzo cichy - wszyscy znajomi myśleli, że to benzyna :)
5,0
~Krzysztof
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
bardzo cichy, dynamiczny i przede wszystkim super oszczędny (w porównaniu do beznynowego 1,4 to zupelnie inna bajka i warto dopłacić te kilka tysięcy chociażby dla samej frajdy z jazdy, nawet jakby wydane pieniądze miały się nie zwrócić w czasie eksploatacji)

Toyota Corolla IX (E12) – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Kamil
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 D-4D 90KM 66kW
Przejeżdżając 15000 km rocznie, racjonalnie myśląc zakup diesla nie jest opłacalny (droższe przeglądy) ale jeśli ktoś ceni sobie (np. ja) moment obrotowy i dynamikę jazdy bez kręcenia silnika do 4 tyś. obrotów to warto nawet dopłacić parę złotych.
Toyota Corolla IX (E12) Hatchback