Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VII (153) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 175 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~blazejgrabski@o2.pl
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.3 16V XLi 75KM 55kW
Tego podpunktu praktycznie nie ma... Bo o czym tu pisać? W przypadku mojego egzemplarza w przeciągu dwóch lat nie miałem ŻADNEJ usterki, a już o awarii nie wspominając. Raz przepaliła mi się żarówka "stopu" ale to jest materiał eksploatacyjny tak jak olej, klocki hamulcowe (apropo klocków i tarcz mam już przebieg rzędu 100 tyś km i nie ma potrzeby wymiany jeszcze oryginalnych klocków i tarcz!!! - ale to kwestia stylu jazdy i tego czy jeździmy...
5,0
~Michał
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.3 16V XLi 75KM 55kW
Po prostu nic! Jeśli ktoś nie wierzy w niezawodność Toyoty to niech kupi tą Corollę. Przejechałem nią 50 tys km. między 175tys a 225 tys. i nie musiałem w niej robić zupełnie nic. Wymieniłem tylko łączniki stabilizatorów. Łączny koszt około 160 zł z robocizną. Proszę nigdy nie porównywać pod względem bezawaryjności tego samochodu do golfa, astry czy innych konkurentów z tamtego okresu, bo to grzech śmiertelny. W tej kwestii Toyota osiągnęła...
4,0
~koksik
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.6 i 16V GLi 114KM 84kW
Nie chcę sie powtarzać ale to samochód który zadowoli przeciętnego "Kowalskiego" w 100% !!! Praktycznie bezawaryjny i na dłuższe trasy nawet niezbyt uciążliwy. Toyota to jedna z niewielu marek naprawdę zasługująca na pochwałę!!! Wcześniej jeżdziłem Cariną E 1.8(z drugiej reki) zrobiłem nią 62 tyś.km. i jedynie co musiałem wymienić oprócz filtrów, oleju i hamulców to pęknięta guma przegubu z przodu i to wszystko !!! Ludzie- tylko lać i jezdzić...
5,0
~Bert
Toyota Corolla VII
Sedan 1.3 16V XLi 75KM 55kW
Nic nie chce się zepsuć (mój mechanik trochę marudzi). Co jakiś czas (raz do roku) trzeba wymienić gumowe "cośtam" w zawieszeniu (chyba jakieś łączniki)- ale wymiana 2 sztuk z tyłu kosztuje (z robocizną) - ok. 80 zł - a jak się nie wymieni to stuka na dziurach i tyle. Auto mało odporne na rdzę (ale ma 10 lat więc trzeba być wyrozumiałym i szukać lepszych lakierników). Wymiana klocków hamulcowych co 70 tys. km
5,0
~Lithuanian driver
Toyota Corolla VII
Sedan 2.0 D 72KM 53kW
Nie wiem, jak się sprawują nowe modele Corolli, ale moja potwierdza opinię o niezawodności tej Toyoty. Oprócz wymienionych napraw i coroczniej wymiany oleju i filtrów, nic wiencej nie robiłem. Drobiazgi - lampka oświetlenia wnętrza, która czasami nie zapala się (stuknięcie ręką szybko to naprawia); zamek schowka, który łamie się już trzeci raz; powierzchniowe naloty rdzy pod samochodem.
3,0
~Vissan
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.3 16V XLi 75KM 55kW
Toyoty owszem, są bezawaryjne ale do pewnego stopnia. Psują się pierdoły wynikające z głupoty użytkowników i eksploatacji. W moim egzemplarzu kolega poprzedniego właściciela przekręcił pokrętło świateł - po prostu urwał plastykowy ogranicznik, także kręci się ono 360 stopni, co jednak nie przeszkadza w eksploatacji. Po za tym różne inne drobiazgi, normalne dla 15 letniego auta.
5,0
~Apacz
Toyota Corolla VII
Sedan 1.3 16V XLi 75KM 55kW
zaciął się zamek od str. kierowcy (naprawa u ślusarza to parę złotych, nie trzeba było go wymieniać), przerdzewiała osłona na katalizator (brzęczała, urwałem do końca i wyrzuciłem), przewody wysokiego napięcia zmieniałem 2 razy bo...coś mi je przegryzło (jakiś zwierzak, chyba kuna), po 200tys. wymieniony uszczelniacz wału korbowego, po 12 latach padł akumulator...
5,0
~testdriver
Toyota Corolla VII
Kombi 1.3 16V XLi 75KM 55kW
Czasem nie działa siłownik centralnego w drzwiach kierowcy. Linka gazu ciężko chodzi - wystarczy przesmarować. Czasem przepalają się żaróweczki z pstryczków. Łyka trochę oleju - daję do mało istotnych usterek bo nie wymaga naprawy tylko dolewki co ok. 3 tys km. Ale w sumie po tylu latach i takim przebiegu należy dać najwyższą ocenę.
5,0
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.3 16V XLi 75KM 55kW
Bryka ma swoje lata, od 38 tyś km jest na gazie. Usterki? Przez 11,5 roku użytkowania: 2 żaróweczki podświetlające tablicę rejestracyjną z tyłu, 1 żaróweczka podświetlająca obrotomierz, śrubka mocująca czujnik sondy w ukł. wydech. skorodowała i się rozpadła. Poza tym mat. eksploatacyjne- fitry, olej raz na 15 tyś km, opony, gumki stabilizatora, świece.
4,0
~MzL
Toyota Corolla VII
Sedan 1.3 16V XLi 75KM 55kW
mam go juz jakis czas i nic powaznego sie nie stalo Wymienilem tylko pasek rozrzadu(chociaz silnik jest bezkolizyjny ale wracanie na piechote nie nalezaloby do przyjemnosci:))simering na walku rozrzadu ale to juz przy okazji wymiany paska,olej w silniku i mechanizm wycieraczek wymagal przeczyszczenia i nasmarowania ale to norma w tych wozkach
Toyota Corolla VII