Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VII (154) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 174 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~eosrulez
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW
Zawieszenie dość niskie jak na samochód do "przeciętnego" użytku, co sprawia, że przy wyczuciu można fajnie wchodzić w zakręty bez większego ryzyka, a w przypadku braku ów wyczucia może lekko nam zarzucić tył (mimo, iż posiadam auto w wersji 5d hatchback, to i tak tył auta może nam zarzucić jeśli nie wyczujemy danego zakrętu - mowa o jeździe bardziej sportowej niż przeciętny kowalski). Co do niskiej wysokości zawieszenia to wadą jest...
4,0
~testdriver@o2.pl
Toyota Corolla VII
Kombi 1.3 16V XLi 75KM 55kW
Zawieszenie raczej komfortowe niż sportowe. Z załadowanym bagażnikiem troche dobija na nierównościach. Mimo miękkich nastawów nie pochyla sie głęboko na zakrętach (dobrze dobrane stabilizatory). Tylne zawieszenie wielodrążkowe bardzo dobrze się spisuje - autko bardzo precyzyjnie jeździ w zakrętach. A byłbym zapomniał - jeszcze nie jeździłe autem o tak małych oporach toczenia - "wybieg" ma po prostu rewelacyjny - wystarczy niewielkie nachylenie...
4,0
~Apacz
Toyota Corolla VII
Sedan 1.3 16V XLi 75KM 55kW
b. dobre trzymanie przy jeździe na wprost i w zakrętach, czasami (na dziurach) trochę za miękko - trzeba uważać na dość niskie zawieszenie. od dłuższego czasu mam pewien problem z drganiami kierownicy tylko przy hamowaniu z zakresie prędkości 80-60. dwa razy wymieniałem tarcze (Brembo) i klocki (Ferodo) i niewiele to dało. Niby żadnych luzów w zawieszeniu(sprawdzone na 3 różnych stacjach, chociaż czasem coś stuka) koła wyważone...przy...
3,0
~testdriver
Toyota Corolla VII
Kombi 1.3 16V XLi 75KM 55kW
Jest ok ale do szybkiej jazdy się nie nadaje. Powyżej 120kmh zaczyna myszkować, podatna na boczne podmuchy. Dość ładnie wybiera zakręty (wielodrążkowe tylne zawieszenie+stabilizatory przód i tył). Wielki plus dla amortyzatorów KYB (zamiennik) zrobiłem ponad 100 tys km na nich i nadal zaskakują sprawnością - wszystkie suche, na nierównościach auto nie wpada w kołysanie.
5,0
~marcin wawa
Toyota Corolla VII
Sedan 1.4 XLi 16V 88KM 65kW
od nowości nie wymieniane żadne elementy zawieszenia!!!! amory mają jeszcze 60% skuteczności. 3 razy wymieniłem łączniki stabilizatora ale teraz kupiłem jakieś lepsze i już 40000 bez stukania. zawieszenie faktycznie jest niskie ale dobrze się trzyma drogi. Mimo opinii że nasze drogi moga wkończyć każdy samochód to akurat zawieszenie tych corolli jest niezniszczalne.
4,0
~Karol
Toyota Corolla VII
Sedan 1.3 16V XLi 75KM 55kW
W moim aucie przednie zawieszenie nie było remontowane od nowości, więc 160 000 jazdy po polskich miastach niestety już słychać. Koszt renowacji przedniego zawieszenia to około 1000 zł. Mimo sporego zużycia przedniego zawieszenia auto dobrze trzyma się drogi, a auto dobrze reaguje na ruchy kierownicą. Drgania na kierownicy czuć dopiero powyżej 140 km/h
3,0
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.3 16V XLi 75KM 55kW
Tragedii nie ma, ale do ideału również brakuje. Uważam że autko jest za miękkie, buja się na szybkich, ciasnych zakrętach, lepiej zastosować oponki trochę szersze i o niższym profilu bo seryjne 165/70/R14 są zdecydowanie za wąskie, na 175/65/R14 już jest lepiej ale przydały by się szersze i niższe.Ale przynajmniej komfort jest oki!
4,0
~Lithuanian driver
Toyota Corolla VII
Sedan 2.0 D 72KM 53kW
Samochód był kupiony z już utwardzonym zawieszeniem i latem jeździ na niskoprofilowych oponach, dlatego nierówności drogi dość często dają się we znaki. Ale dla tego autko dobrze trzyma się drogi, co odpowiada szybkiej i dynamicznej jeździe. Zauważalny minus - dość duży jak na samochód takich rozmiarów, promień skrętu.
3,0
~Vissan
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.3 16V XLi 75KM 55kW
Auto na porządnych oponach prowadzi się całkiem przyzwoicie. W moim nie ma wspomagania i prawdę mówiąc do niczego nie jest ono potrzebne, o ile mamy choć trochę krzepy w ramionach. Drobniejszym kobietom się przyda. Uważać trzeba zimą i na mokrym - podsterowność jak i nadsterowność zarazem (lekki tył).
5,0
~Aaandrzejek
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.6 i 16V GLi 114KM 84kW
Bardzo wygodny, świetnie tłumi nierówności drogi, a przy tym rewelacyjnie trzyma się w zakrętach - lepiej niż o wiele nowsze samochody tej klasy. To dlatego, że ma niezależne zawieszenie wszystkich kół, a współczesne kompakty często (w ramach pseudooszczędności) mają zależne zawieszenie tylnej osi.
Toyota Corolla VII