Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris I 1.4 DI 75KM 55kW 2001-2005 (29) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~MMM
Toyota Yaris I
Hatchback 1.4 DI 75KM 55kW
Doskonały silnik 1.4 d4d najlepszy dowód, to to że do obecnej chwili jest produkowany i stosowany w różnych samochodach Toyoty. Bardzo zwarta, prosta i nowoczesna 8 zaworowa konstrukcja. (tym bije na głowę wszystkie małolitrażowe diesle). Bardzo dobra konstrukcja pod względem naprawy inaczej mówiąc przyjemny w naprawie, nie sprawia większych kłopotów. Bardzo dobre materiały stosowane do jego budowy sprawiają, że jest bardzo wytrzymały. Łańcuch...
4,0
~Tytus
Toyota Yaris I
Hatchback 1.4 DI 75KM 55kW
Bezproblemowy, bardzo elastyczny silniczek z małym wyjątkiem. Od dwóch lat co jakiś czas (np. trzy razy na odcinku 10km, innym razem raz na pół roku) włącza się CHECK ENGINE (przy predkościach do 70km/h) a co za tym idzie auto przechodzi w stan awaryjny, musimy się zatrzymać i odczekać 2 minuty, następnie jedzie normalnie. Niestety nikt nie może nam pomóc z tym problemem (żadnych problemow na kompie nie wykazało). Przeczytałem gdzieś na necie...
5,0
~Narcyz - gg 409138 jak sa pytania :]
Toyota Yaris I
Hatchback 1.4 DI 75KM 55kW
Jedynie gdy jest zimny daje o sobie znac ze jest dieslem, bardzo dobra elastycznosc choc ponizej 2000 obr malo sie dzieje - sprezarka zalacza sie gdzies kolo 1700-1800 ale zaczyna dzialac od 2000, samochod pali srednio od 3 do 5 litrow, najczestsze srednie spalanie 4,1, rekordowe niskie 2,7, wysokie 6,5, silnik jest dobrze wyciszony choc pewnie jeszcze troche by mogli poprawic, BARDZO szkoda ze nie ma 90KM jak w Corolli, ale poza tym jest SUPER
5,0
~klimper
Toyota Yaris I
Hatchback 1.4 DI 75KM 55kW
Brak turbodziury to jedna z zalet tego silnika. Ewidentnie (chyba jak w każdym dieslu) temperatura robi najwięcej jeśli chodzi o elastyczność pracy i spalanie. W jednym z ciepłych miesięcy (ok 25-30 stopni) jeżdżąc tylko po mieście spalił średnio 4,3. Zimą tragicznie też nie ma, -20stopni mój egzemplarz przynajmniej odpala bez problemu, dużo głośniej pracuje no ale to w końcu diesel...
5,0
~Andrzej
Toyota Yaris I
Hatchback 1.4 DI 75KM 55kW
Silnik bardzo dynamiczny dla tak lekkiego autka to daje dobre osiągi. Na początku nawet go nie słyszałem - dobre wytłumienie (do 120 km/h), z czasem to zaczęło się zmieniać, ale może dlatego ze jeździłem również innymi klasami aut i zacząłem słyszeć w yarisce słyszeć silnik. Silnik bardzo trwały jeśli się przynajmniej trochę o niego zadba.
5,0
~gg409138 - jak ktos ma pytania
Toyota Yaris I
Hatchback 1.4 DI 75KM 55kW
Wadą silnika jest całkowity brak reakcji na wciśnięcie pedału gazu poniżej 1800 obrotów, powyżej 2000 już idzie. Pracuje prawie jak benzyniak, tylko zimny i powyzej 3800 obrotow przypomina ze jest dieslem. Elastycznosc wspaniala, na trasie nie jeden raz zdziwilem duuuzo wieksze samochody z benzynowym silnikiem
5,0
~ipaq
Toyota Yaris I
Hatchback 1.4 DI 75KM 55kW
Auto nie jest sprinterem ale elastyczność i wyprzedzanie to coś pięknego, naprawdę tylko samochody z wyższej półki mogą się równać w tym zakresie, przy delikatniejszym traktowaniu pedału gazu odwdzięcza się niskim zużyciem paliwa. oleju nie bierze a wycieki to pojęcie nie znane.
5,0
~Menelli
Toyota Yaris I
Hatchback 1.4 DI 75KM 55kW
Bardzo wysoka kultura pracy jak na tak małe i jednak mimo wszystko słabo wyciszone auto. Po rozgrzaniu nie słychać, że to Diesel. Chyba jeden z najlepszych silników jakie stworzono w historii, nie wysilony, całkowicie bezawaryjny. Nie bierze ani gram oleju.
5,0
~rpietraszko@autograf.pl
Toyota Yaris I
Hatchback 1.4 DI 75KM 55kW
Wielka siła przy niskich obrotach, praca-przyjazny klekocik jak to w dieslu. Dużo daje turbinka:-)zwłaszcza przy wyprzedzaniu. Najnowacześniejsza technologia, słowem jestem bardzo zadowolony.
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris I 1.4 DI 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~plecildiono
Toyota Yaris I
Hatchback 1.4 DI 75KM 55kW
Bardzo prosty przyjazdny dla uzytkownika, wymiana filtrow, oleju czy naprawy wszędzie łatwy dostęp. Mógłby lepiej zbierać się z niższych obrotów, ale przy takim spalani jest ok.
Toyota Yaris I