Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris III (165)

Pokaż filtry
3,9
~Milosz
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Ogólnie auto uważam za udane, właściciele Yarisa II mają prawo być rozgoryczenie i oczerniać Yarisa III na forach, gdyż zmiany w Yarisie III uważam za jak najbardziej tafione a kto uważa liczniki na środkowej konsoli za świetne, to ma na pewno inny punkt widzenia na środkową konsolę w samochodzie niż ja, każdy ma prawo do własnych opinii i upodobań.
3,7
~Michal
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Generalnie auto z potencjałem lecz... silnik słabowity, zmiana biegów to koszmar (sprzęgło), wykończenie kabiny to nie ten wiek. Wyposażenie dodatkowe perfekt (rozpoznawanie znaków, asystent pasa ruchu, automatyczne światła, system multimedialny etc.) lecz niedopracowane. Mogłoby być super ale wyszło jak zwykle.
4,3
~K.K
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Żwawy i rewelacyjnie elastyczny , drgania na biegu jałowym są ledwo wyczuwalne i generalnie wcale nie przeszkadzają! Podczas normalnej jazdy pracuje spokojnie. Przy pełnym obciążeniu ma co ciągnąć ale nadrabia elastycznością. Dla 1 - 2 osób + dziecko bez kompleksów daje sobie radę i "bierze" mocniejszych na światłach. (Silnik)
5,0
~Mh
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Jeżdżę 4 lata w nauce jazdy, 100km na sam dojazd po trasie plus miasto. Chociaż zrobilem nim juz 200tys, niedługo kupuję takie auto jako prywatne, bo jest rewelacyjne. Wybiorę tylko silnik 1,5, chociaż to 1.33 mnie oczarował swoją bezawaryjnością. Nie robiłem w tym aucie nic prócz wymiany sprzęgła i rozrusznika, ale to już zasługa kursantów. Zero problemów z zawieszeniem przy 280 tys km, a nie jeżdżę po drogach płaskich jak stół.
4,9
~Marek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Robi co ma robić i nic, po prostu nic nie szwankuje. Dobre wyposażenie, 6 biegów, w cenie 56000zł niczego lepszego nie znalazłem. Silnik czterocylindrowy wolnossący to już w tej chwili rarytas. Nie nadaje się na wyjazd do Hiszpanii, ale mało pali i raczej nie dokona żywota w ciągu kilku lat. To nie jest auto do wszystkiego i należy mieć rozsądne oczekiwania. Moje zadania czyli dojazd tu i tam, spełniło w 100%.
3,3
~Kierowca
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
To pierwsza toyota z jaka mam kontakt i jest po prostu średnio. Auto strasznie słabe silnik trzeba mocno kręcić żeby jechało. 95% przebiegu jeżdżę sam zero bagażu, przy czterech osobach wyprzedzanie staje się bardzo trudne, wręcz niebezpieczne. Auto używam od nowości przy przebiegu 68 tys w desce koło licznika coś puka, plastiki trzeszczą, z podwozia dobiegają dziwne stuki. Strach pomysleć co będzie po 100 tyś. Na szczęście to auto firmowe.
3,8
~KJN
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Jest to drugie auto w rodzinie, następca poprzedniego Yarisa. W porównaniu do poprzedniej wersji trochę dobrze a trochę mogło by być lepiej.
4,9
~Boro1
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Bardzo dobre autko miejskie, elastyczny silnik, wygodne fotele, bardzo ładne z zewnątrz, całkiem dobre przyspieszenie jak na 111 km, w trasie nie męczy, duża kabina wewnątrz bogate wyposażenie jak na klasę B, trochę mały zakres regulacji kierownicy, całkiem niezłe spalanie jak na silnik 1.5, bardzo cichy silnik słychać go dopiero przy 140 km/h.
4,6
~Renata
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Yaris to byl wybor czysto pragmatyczny - sprawdzony, dobry, kompaktowy samochod za niska cene. Dla mnie najwieksza jego wada jest niewygodny fotel - miesiac musialam przyzwyczajac sie do fotela; pomimo tego, ze da sie regulowac kierownice, na moja dlugosc ramion to za malo. Poza tym malo miejsca na nogi, to juz Yaris z 2003r. bylo wiecej, W drugiej kolejnosci, problem z ruszaniem i manewrowaniem miedzy 1wszym i 2gim biegiem - albo za daje za...
3,1
~Michał
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Teściu kupił ten samochód. Ja bym go nie odebrał i żądał zwrotu kasy. Ale po kolei. Silnik jakby miał 70km, mocy nabiera dopiero powyżej 4000 obrotów. Udogodnienia takie jak automatyczne światła nie powinny w Europie dostać homologacji. Permamentnie oślepiają innych. Sprzęgło od nowości jest dramatem. Serwis ASO twierdzi, że tak ma być. Niezależny mechanik łapie się za głowę. Ale teściu nie chce wymienić. Wnętrze jak że sklepu z chińszczyzną....
Toyota Yaris III